2015-04-20, 01:53
Bannlyst
Tängman är ansvarig efter att ha läst fupen, förvånad att han inte är åtalad. Men karma is a bitch. Han lär få suga en del kuk framöver...
Senast redigerad av SosseTrash 2015-04-20 kl. 02:31.
Citera
2015-04-20, 22:03
Medlem
MadeInWombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jernvante
Att under mordet som har varit så har Krille enbart varit påverkad av alkohol (inget av proverna som togs uppvisar något, R.E. har spår av Benzodiazepiner i sig), han (likt mången andra) verkar inte behöva "extra" för att göra en abnorm flipp så att säga.

Snedfylla a'la deluxe för båda (även om jag personligen skulle kunna gissa i deras fall att det inkluderar en näve benzo eller någon näsa PV)? Som sagt, Krille har "bevisligen" kunnat göra ganska galna saker under alkoholruset.

K.H var påverkad av PV vid möbelhändelsen.. (fråga mig inte hur jag vet).

En sak att ha i åtanke vid proverna tagna för narkotikan är att alla prover de tar inte alltid är up-to-date så att säga, så om en nyare form av PV eller annan nätdrog kommit ut, så behöver dessa nödvändigtvis inte ge utslag, det finns t.ex nätdroger som ger benzo effekt, pcp effekt och andra sinnesförändrande egenskaper.

Personligen känns det som att M.T sitter med någon sorts info tycker även jag efter att ha läst FUP, jag vet att han omgett sig med en del "löst folk" så att säga men jag vet inte vilka lik han har i garderoben. Dock så lär han få ligga lågt, men han bor ju inte kvar i staden där mordet begåtts och verkar ha ryggen fri.

Jag tycker det känns som att polisen begått en del missar då det gäller honom.
Citera
2015-04-21, 08:07
Medlem
http://www.pt.se/nyheter/pitea/han-berattar-inte-sanningen-9228613.aspx
Citera
2015-04-21, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadeInWomb

En sak att ha i åtanke vid proverna tagna för narkotikan är att alla prover de tar inte alltid är up-to-date så att säga, så om en nyare form av PV eller annan nätdrog kommit ut, så behöver dessa nödvändigtvis inte ge utslag, det finns t.ex nätdroger som ger benzo effekt, pcp effekt och andra sinnesförändrande egenskaper.

Personligen känns det som att M.T sitter med någon sorts info tycker även jag efter att ha läst FUP, jag vet att han omgett sig med en del "löst folk" så att säga men jag vet inte vilka lik han har i garderoben. Dock så lär han få ligga lågt, men han bor ju inte kvar i staden där mordet begåtts och verkar ha ryggen fri.

Vart har M.T flyttat?
Citera
2015-04-21, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annandag
Vart har M.T flyttat?

Bor i härnösand
Citera
2015-04-21, 15:13
Medlem
Rättegången;

"Efter ett tag kommer bartendern och ropar på mig. Jag springer runt baren. Då var det Andreas och en annan kille som stötte ihop, (en vän till gärningsmännen som inte kommer att vittna, då han hävdar att han inte minns något)."

"Just före ett gick jag till (vännen), be dom prata med 23-åringen och 24-åringen att dom ska gå ut. Det blir smidigare om en kompis säger det"

Mycket märkligt att den vännen inte minns någonting!
Citera
2015-04-22, 13:27
Medlem
Formsvackas avatar
Snubbarna måste ha fått en chock när det sprutade blod likt en gejser ur kroppspulsådern. Den synen kan nog mjuka upp den stördaste av individer..
Citera
2015-04-22, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fugge77
http://www.pt.se/nyheter/pitea/han-berattar-inte-sanningen-9228613.aspx
En stor eloge till denna mamma som talar sanning
Citera
2015-04-22, 19:42
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violetta56
En stor eloge till denna mamma som talar sanning

Agree. Mamman förtjänar stor respekt.
Hon är nånstans beyond bättre än bra.

Så rakryggat att mitt i all bedrövelse vittna så.
Citera
2015-04-22, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iagh
Agree. Mamman förtjänar stor respekt.
Hon är nånstans beyond bättre än bra.

Så rakryggat att mitt i all bedrövelse vittna så.
Ja du har så rätt. Tycker det är så fint gjort av henne fast det måste varit svårt.
Jag bugar ödmjukt för henne♡
Citera
2015-04-22, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formsvacka
Snubbarna måste ha fått en chock när det sprutade blod likt en gejser ur kroppspulsådern. Den synen kan nog mjuka upp den stördaste av individer..

Verkar ju inte stämma in på dessa två
Citera
2015-04-22, 22:28
Medlem
Jernvantes avatar
Citat:

Där har du helt klart en mycket bra poäng, man blir lite väl blind på vad de såkallade "internetdroger"/RC-droger inkluderar, man tänker bara på Spice och PV-blandningar när som du säger det finns Benso, LSD, PCP, Opiat etc i RC-form.

En nyutkommen artikel som tar upp litegrann om vad som hände den där kvällen; http://www.pt.se/nyheter/pitea/polisen-nara-skjuta-24-aringen-9234391.aspx

Citat:

Även om han inte har uppmuntrat handlingen, han kanske t.o.m. försökte få sina vänner att inte fortsätta bråket med "snubben i mustaschen" så är det ingen cykelstöld han sitter och håller tyst om, och det borde han förhoppningsvis inse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in