Citat:
Ursprungligen postat av
Jernvante
Att under mordet som har varit så har Krille enbart varit påverkad av alkohol (inget av proverna som togs uppvisar något, R.E. har spår av Benzodiazepiner i sig), han (likt mången andra) verkar inte behöva "extra" för att göra en abnorm flipp så att säga.
Snedfylla a'la deluxe för båda (även om jag personligen skulle kunna gissa i deras fall att det inkluderar en näve benzo eller någon näsa PV)? Som sagt, Krille har "bevisligen" kunnat göra ganska galna saker under alkoholruset.
K.H var påverkad av PV vid möbelhändelsen.. (fråga mig inte hur jag vet).
En sak att ha i åtanke vid proverna tagna för narkotikan är att alla prover de tar inte alltid är up-to-date så att säga, så om en nyare form av PV eller annan nätdrog kommit ut, så behöver dessa nödvändigtvis inte ge utslag, det finns t.ex nätdroger som ger benzo effekt, pcp effekt och andra sinnesförändrande egenskaper.
Personligen känns det som att M.T sitter med någon sorts info tycker även jag efter att ha läst FUP, jag vet att han omgett sig med en del "löst folk" så att säga men jag vet inte vilka lik han har i garderoben. Dock så lär han få ligga lågt, men han bor ju inte kvar i staden där mordet begåtts och verkar ha ryggen fri.
Jag tycker det känns som att polisen begått en del missar då det gäller honom.