Citat:
Ursprungligen postat av
pumanpuma
Absolut konstig plats, Från höhuset går det nog inte att se men däremot från huset mitt emot och det lite ovanför.
Det KAN ju va så att BO skulle till nån där och träffade på MGM just där? Konstigt vald plats iaf att mötas men det verkar ju på andra som det är ett ställe man brukar ses
Jo, det är det jag menar.MGM och BO har nog träffats just där fler gånger men det får mig att välja bort tyngre och mer rutinerade langare, albanligor, göteborgare osv.
Känns mer som att tyngre folk hade kört ut i skogen om de ville avsluta folks liv och de hade nog tagit endast skyldiga utan vittnen och inga flickvänner.
Tror som goxosha123 skrev att de blev lurade dit av MGM1o2 och inte väntade sig att bli att bli attackerade. De som fanns på plats var då mgm1o2 (lite osäker på MGM3o4s delar)och att något utlöste själva mordet, att det började med lite hotande osv och urartade till misshandel som gick över till skottlossning och mord.
MGM3o4 var nog på plats de med men mer som backup åt MGM1o2 (möjligtvis hålla fast BO)
Detta är min egna uppfattning.
Känns som att många delar i tråden är överspekulerade och drivs till sin yttersta kant.