Citat:
Ursprungligen postat av
Oxfordbluegluee
http://www.ladda-upp.se/bilder/qgmdraobgiuhmt/
Reflektion. Nu har jag försökt rita i hur benen (möjligen) kan skönjas på bilden. Jämför med en ren bild. Sannolikt återfanns dock bo i baksätet eftersom de tidigaste poliskällorna sa det enligt media, och det var innan gripanden och yppandeförbud (dock förundersökningssekretess som ändå kan sliras på i viss grad i vissa detaljer, i det skedet) Konstigt då att joggaren hittade bo isåfall för ör man ute och joggar och har flåset kör man ju bara på vidare, det ska mycket till att man slår helt av på takten och går fram till nån bil för att titta in , speciellt in i ett baksäte om nu bo fanns där och bakdörrarna var stängda som på bilden.
Tankar nån? eller är det passé?
Ja precis, därför jag tyckte det verkade logiskt att hon satt på passagerarsätet fast om bilen var igång och det låg hårtussar mm utanför och joggaren tittade dit en kort stund så kan det ju vara därför hen reagerade och gick fram.
Såg på den andra bilden som är tagen när tältet är över bilen att det ligger nåt mellan tält och den andra bilen, kan ju ha varit hår.
Tittade så mycket jag kunde på parkeringen igår men det fanns ingen markering kvar, alltså det som ska ha varit i form av ringar.