Citat:
Ursprungligen postat av
Logoped
Folk överlag ser det såhär: Jag skiter i om de har en flugsvamp som partiledare som kastar järn eller aluminium-rör kors och tvärs när folk blir rånade, våldtagna och inbrotten rasar i höjden.
Man blir liksom lite less när alla tycks "äga" Sverige trots att de aldrig i sitt liv lyft ett handtag. Många äldre har jobbat hårt i sina liv och nu ser de med fasa på hur det blir!
Motståndet är rejält försvagat nu och vi som är skeptiska till invasionen är i massiv majoritet det enda som förhindrar det är att alla ännu inte lagt två strån i kors och förstått att i stort sett alla besparingar i samhället skulle kunna undvikas om vi skippade all världens värdelösingar som endast flytt från att försörja sig själva.
För att vara exakt på topic tippar jag på att vi kommer se en
utplaning eller snarare en stabilisering för att till hösten ta ny fart. Sommaren är härlig i Sverige för oss som inte bor i storstäderna och kan besöka stränder mm utan berikning.
Frågan är hur pass omfattande tiggarplågan kommer bli i sommar med grannländer som infört förbud och kommuner som hjälper dem att etablera sig. Finns bortemot 800 000 att rekrytera och då hoppas jag de flesta åker till Södermalm!
När jag ser framförallt aggressiva gapiga unga invandrare, mest tjejer i TV-rutan in i mitt vardagsrum på rinkebysvenska säga att "jag är född här fattaru, när jag besöker mitt hemland (valfritt MENA) så känner jag mig annorlunda, jag är lika mycket svensk som du, jag har lika mycket rätt till Sverige som du". Jag känner hur det kryper i mig när jag hör det här och jag har svårt att tro att jag är ensam.
800 000?!!! Zigenare i Norden? En sak är säker att vi kommer slå alla rekord på tiggeri i alla städer i Sverige i sommar. Tänk alla turister som kommer hit och ser fattiga, skitiga, påträngande zigenare överallt. Hejhej. Tältläger i parkerna och "bajamaja naturell" under närmaste gren. Turistnäringen uppskattas till 250 miljarder har jag läst. En bekant åkte runt i 9 eller 11 EU-länder i höstas. Inte en enda tiggare såg hon förrän hon kom till Sverige, då fanns de överallt. Jag har svårt att tro att det inte kommer påverka turismen.
Citat:
Ursprungligen postat av
PatriaNostra
Fast vi är alla nyhetsknarkare i Sverige, så vi kollar på Rapport även då vi har rymt till torpet. Om inte annat så bara för att se vad det blir för väder imorgon.
Rapporteras det då hela sommaren om Husby-liknande kravaller, "guldförsäljare" på motorvägarna, billiga "asfaltsläggare", grisiga zigenarläger som får städas upp på bekostnad av privata markägare, våldtäkter i massor osv kommer opinionen såklart att påverkas.
Med alla dessa zigenare kommer förutom tiggeriet också inbrotten och stölderna. Det lär ju fortsätta raka i höjden.