2015-04-19, 17:56
Medlem
När jag går på dass hemma, på jobbet, hos vänner osv så försöker jag alltid göra det mesta av det hela.
Högsta möjliga ljud med röven och stånk som om det är bänkpressen på gymmet jag kör, bara för att etablera dominans i det omedelbara området.

Ett plus är om det luktar som en bäver krupit upp i arslet och dött när man lämnar toan efter avklarat uppdrag.
Citera
2015-04-19, 17:58
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pupppr
Jag gör det för att det är jobbigt att känna att den/de utanför hör allt jag gör därinne. Extra bra känns det när man skruvat upp volymen på TV:n högt innan eller sagt åt pojkvännen att diska samtidigt.

Edit: Han gör likadant.

Haha

Polare te mig berättade att han brukade lägga papper i toaletten innan han skulle skita för att de inte skulle ploppa
Citera
2015-04-19, 18:00
Medlem
muddis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Jag är man och gör så.
För det första tycker jag det hjälper mot lukten, för det andra är rinnande vatten ett mysigt ljud överlag.

Pa vilket satt skulle en rinnande vattenkran hjalpa mot bajslukt?
Citera
2015-04-19, 18:14
Medlem
smurflers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Haha

Polare te mig berättade att han brukade lägga papper i toaletten innan han skulle skita för att de inte skulle ploppa
Det där är ju dock något som inte är helt kasst att göra. Givetvis inte för ljudet, men för att man slipper att få sig en dusch i röven när vattnet plaskar upp.
Citera
2015-04-19, 18:14
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Lustigt. Ingen j*vel tänker på miljöaspekten. Att det går en kubik helt i onödan när lilla prinsessan ska bajsa. Vidrigt västvärldsbeteende.

Mvh
Citera
2015-04-19, 18:15
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muddi

Ingen aning alls, det är kanske bara en placeboeffekt men det hälper i alla fall, tycker jag då.
Citera
2015-04-19, 18:27
Medlem
TheGamers avatar
Också tänkt på detta, och vem bryr sig? Inte precis så man går och lyssnar när någon är på toa. Om jag är hos en tjej, eller hon hos mig, så hittar jag troligen på något annat när hon är på toa, än att stå utanför och lyssna om hon kissar eller bajsar. Tror de flesta gör samma som mig, förutom de som tänder på kiss- och bajsporr.
Citera
2015-04-19, 18:31
Medlem
James91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muddi

Det hjälper mot ljudet som uppstår då avföring möter vattnet i toaletten.
Citera
2015-04-19, 18:39
Medlem
Citat:
Haha

Är ganska vanligt o smart, man kan undvika det genom att positionera röven längre bak på toasitsen men då blir ju toaletten brun.

Jag hoppas att en intelligent japan kommer på en lösning på detta.
Citera
2015-04-19, 19:39
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pupppr
Jag gör det för att det är jobbigt att känna att den/de utanför hör allt jag gör därinne. Extra bra känns det när man skruvat upp volymen på TV:n högt innan eller sagt åt pojkvännen att diska samtidigt.

Edit: Han gör likadant.

Du tror inte det blir mer uppenbart vad du tänker göra om du förstorar upp det så mycket?
"Pelle gå diska nu jag måste bajsa".

Den som står utanför och lyssnar när någon bajsar har stora problem, för det andra så låter det mindre än vad folk tror. Annars går det att lägga i lite papper och dra igång kranen när det väl ska låtas. Att låta kranen stå och rinna i en kvart är bara onödigt.
Citera
2015-04-19, 19:41
Medlem
johnussss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Men gå ifrån dörren så hör du inte när vattnet rinner, eller har du någon skum böjelse att stå utanför dörren när tjejer skiter?

Haha jag tänkte i samma banor som du :P Känns lite odd indeed.
Citera
2015-04-19, 19:52
Medlem
Citat:
Haha

Klassiker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in