2015-04-03, 14:09
Medlem
Halloween2s avatar
kompisen fick fint meta igår när jag följde med honom över plattan. blir väl lite mer droger nu när vädret börjar komma tillbaka också
Citera
2015-04-06, 02:16
Medlem
zebrabodys avatar
Säkerligen bra sätt att få tag i lite... men jag är personligen alldeles för feg haha! Skulle kännas extremt svårt att fråga någon om dem hade något. Annars hade jag nog dratt mig dig imorgon och fiskat lite innan jag far tillbaks till den lilla stad jag studerar och bor i för närvarande. Men nästa gång så kanske..
Citera
2015-04-07, 11:41
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Säkerligen bra sätt att få tag i lite... men jag är personligen alldeles för feg haha! Skulle kännas extremt svårt att fråga någon om dem hade något. Annars hade jag nog dratt mig dig imorgon och fiskat lite innan jag far tillbaks till den lilla stad jag studerar och bor i för närvarande. Men nästa gång så kanske..

inte många gånger man behöver fråga, håll ögon kontakt med skumma typer bara så kommer dom fram
Citera
2015-04-09, 12:40
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Funderar på att jaga subutex på plattan efter jobbet imorgon då jag inte får tag i något på annat sätt :/ Men läskigt Fan :/
Citera
2015-04-09, 13:15
Medlem
Äh ingen fara ta de lugnt , ställ dig utanför BK.

Sök ögonkontakt och snart kommer nån fram och frågar vad du söker efter
Citera
2015-04-09, 14:00
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laluna1
Äh ingen fara ta de lugnt , ställ dig utanför BK.

Sök ögonkontakt och snart kommer nån fram och frågar vad du söker efter
Någon speciell tid som är att föredra? Var precis och åt lunch där men visste inte vad jag skulle söka efter då jag mest såg alkisar 50+ och romer
Citera
2015-04-09, 14:31
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongbatong
Någon speciell tid som är att föredra? Var precis och åt lunch där men visste inte vad jag skulle söka efter då jag mest såg alkisar 50+ och romer
Lite efter 10:00 och framåt, ju senare på dagen desto sämre, men så länge det inte är mitt i natten går det nästan alltid att styra varor och sub där! Funkar det inte direkt, gå en sväng och kom tillbaka en-två timmar senare.
Citera
2015-04-09, 19:16
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
inte många gånger man behöver fråga, håll ögon kontakt med skumma typer bara så kommer dom fram

haha attans då Jaja jag åker tbx till "hemstaden fler ggr". Men blir väll så fånig själv att de blir luva och brillor... hej va bra odds för ögonkontakt. Men känns lite risky som tjej får ja för mig. Lätt att bli lurad också. Men kanske så. Kanske kan komma över nått bra
Citera
2015-04-17, 08:50
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Ännu ej gjort ett försök men funderar på ett seriöst försök ikväll efter jobbet. Måste stänga av och få den här jävla helgen att gå behöver verkligen en sub..

Finns det inget annat ställe än plattan man också kan söka på. Centralen kanske?
Citera
2015-04-17, 11:00
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongbatong
Ännu ej gjort ett försök men funderar på ett seriöst försök ikväll efter jobbet. Måste stänga av och få den här jävla helgen att gå behöver verkligen en sub..

Finns det inget annat ställe än plattan man också kan söka på. Centralen kanske?
Mariatorget funkar också, då en liten bit bort från mottagningen där.
Men då borde du dra nu, kvällstid är det tyvär plattan dom gäller om man inte har fast kran. :-(
Citera
2015-04-18, 11:09
Medlem
Hur ser det ut för en 18 årig grabb? Känns lite läskigt då jag får den här känslan att bli rånad eller knivhuggen över ett par hundralappar. Är det någon som har några tips som gör det hela lättare?
Senast redigerad av ung.grabb 2015-04-18 kl. 11:20.
Citera
2015-04-18, 17:35
Medlem
pepparkrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ung.grabb
Hur ser det ut för en 18 årig grabb? Känns lite läskigt då jag får den här känslan att bli rånad eller knivhuggen över ett par hundralappar. Är det någon som har några tips som gör det hela lättare?

Skit i det. Men om du måste så kanske du ska skippa skoluniformen och det entusiastiska smilet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in