2015-04-15, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FlabbeMcFloppy
Få människor att engagera sig. Självklart är en demonstration runt 100 deltagare lätta att ignorerar. Är det uppemot flera hundratusen blir det desto svårare. Kritiker till invandringen måste gå utanför dörren. Som vänstern i Kärrtorp när det gäller deltagande. Det avundas jag vänstern. Deras förmåga för engagemang. SD sympatisörer knyter näven i fickan, tvi för massinvandring

Klart vi gör, annars blir vi av med jobben och förlorar vår umgängeskrets eftersom att vi är rasister.
Citera
2015-04-15, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majflower
Du är som invandrarna, jag vill inte ha dig i min tråd och du tillför inget men ändå är du här.

Ja du får väl dra och hänga med dina sköna gräsrökande invandrarvänner.

Totalstopp och repatriering är enda vägen. Assimilering och integrering? Vad är det för skämt.
Enda vägen till det är rasism.

Rasism = Kärlek till sitt folk.

Segregering som fått en negativ klang pga kulturmarxisterna är något bra.
Segregering är skitbra. Jag vill inte bo med dem och dem vill inte bo med mig.
Senast redigerad av Poltava 2015-04-15 kl. 15:21.
Citera
2015-04-15, 15:33
Medlem
Citat:
Vad kan en vanlig Svensson göra åt invandringen?

Framförallt för att få stopp på den
men även att få bort bidragstagare och kriminella invandrare.

Sluta tjäna regimen som driver folkmordet. Det är det enda du kan göra, men det räcker.

Du kanske inte är medveten om att du tillbringar största delen av ditt liv med att tjäna regimen? Inte bara för att du betalar skatt. Du använder all din kraft och talang, alla dina goda egenskaper, på att tjäna regimen. Det är vad du måste sluta med.

Det är din lydiga tjänst som gör regimen mäktig. Om du bara inte hade tjänat så hade inte regimen haft någon makt och kunde inte ha förstört Sverige och utrotat svenska folket.

Det är pengarna som är nyckeln till regimens makt. Den skapar pengar av ingenting, och du arbetar för att skaffa dig dem. Du skänker alltså regimen frukten av all din goda förmåga.

Det är vad du måste sluta med. Lösningen är enkel: GÖR INGENTING FÖR PENGAR! Då blir pengarna värdelösa och regimen förlorar sin makt.

Tänk efter nu. Väldigt mycket av vad du gör i livet är styrt av pengar. Du måste vänja dig av med och sluta med allt sånt. Ta ingen utbildning! Ta inget arbete!

Hur ska du överleva? Lär dig något nyttigt, något som inte alla andra kan, så du kan hjälpa dem som gör motstånd mot systemet. Be sedan om hjälp med allt du behöver. UTAN ATT ANVÄNDA PENGAR! Du får inga pengar när du hjälper andra, och ger inga pengar när de hjälper dig.

Bilda nätverk av svenskar som vill vara med. I början är det svårt; du har många behov som ingen i nätverket kan täcka. Då ska du skaffa dig varorna på billigaste sätt: Hämta dina kläder på frälsningsarmeen, dina prylar i second hand -butiker eller på återvinningsstationer, eller på nättorget där man kan få mycket gratis om man bara kommer och hämtar det. Du kan få tag i nästan vad som helst för nästan ingenting. Skjortan jag har på mig just nu kostade 10 kr. Den är jättefin

Ligg systemet till last! Studera alla förmånerna som finns i välfärdssystemet och samhället i övrigt och sug ut så mycket du kan! Men gör ALDRIG något av värde för pengarna. Arbeta aldrig! Sök så många bidrag du bara kan hitta. Anmäl dig till studier och sök studielån och stipend. Sök jobb, och när du väl har fått ett sjukskriver du dig första dagen och får sjukpengar. Samtidigt går du i banken och tar upp lån nu när du har fast arbete Du betalar aldrig tillbaka något. Köp bil för nästan ingenting och helförsäkra den. Sedan krockar du med allt möjligt och kör sönder det; låter försäkringsbolaget betala.

Det finns väldigt mycket du kan göra. Problemet är bara att Svensson inte vill göra det som hjälper. Han vill leva "anständigt" och tjäna systemet. Men det är just vad du måste sluta med om du vill bekämpa systemet och stoppa all ond politik, bland annat massinvandringen av blattar. Du måste frigöra dig från all vilja till social status. Du ska inte bry dig om att systemslavarna föraktar dig.

Du kan börja med det samma. Du behöver inte vänta på någon. Förklara för andra du träffar och litar på vad du håller på med och uppmana dem att följa ditt exempel. Bilda en rörelse med egen livsstil.

Detta är det ENDA som hjälper. Allt annat är lönlöst. Rösta ALDRIG på något parti. Det finns nämligen ingen parlamentarisk lösning. All politik är illusion och tidsspillan. Genom att rösta legitimerar du systemet; genom att vägra protesterar du.

Men engagera dig politiskt! Upplys dig själv och upplys andra. Uppmana alla att kämpa!
Citera
2015-04-15, 15:37
Medlem
svensvenglenns avatar
Citat:
Vad kan en vanlig Svensson göra åt invandringen?

Framförallt för att få stopp på den
men även att få bort bidragstagare och kriminella invandrare.

största insatsen man generellt kan göra är att börja säga vad du tycker. säg det på facebook, säg det på jobbet, säg det bland vänner osv. vi måste bryta självcensuren. det finns så många som tycker samma sak men som inte vågar prata. låt inte multikultifascisterna tysta våra åsikter.
Citera
2015-04-15, 15:39
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Och folk undrar varför vi upplever er svennar som lågliv titta på dig bara
Let's face it ni svennar kan inte göra ett piss för att "ändra" Sverige. Det handlar egentligen om vad TS konkret vill se för handlingar. Behandla folk som ser "utländska" ut dåligt? Ändra politiken (genom SD/aktivism)? Spränga sig själv i rosengårds sockontor?
Bara ditt innehållsfattiga första inlägg säger allt om hur fantasilösa ni är inför den "situation" svenneriket står inför.
Det finns många trådar där olika möjligheter penetreras på djupet, bl a den jag länkade till i ett tidigare inlägg. Du kanske upplever diskussionerna där för komplicerade och därför inte läst dessa trådar? Jag själv praktiserar sen ett år tillbaka en eskalerande variant av "tillför mindre"/"ta emot mer"-strategin och det känns bra på alla sätt. Särskilt nu när det kommande muslimpartiet (S) drar igång bidragskvarnen på allvar igen.

Att du klankar ner på TS är väl onödigt och helt OT!? Hen ställer ju frågan och den är väl värd att försöka besvara.

Nedan finns förresten en förenklad variant av det som brukar diskuteras i trådarna om du nu föredrar det.
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
rösta på sd
jobba svart / sluta jobba
flytta utomlands
långtidssjukskriva sig
Citera
2015-04-15, 15:44
Medlem
HerroFruBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden.Ration
Ja, men ser det inte ''den extremt stora'' invandringen som ett problem.
Du nej, men så är du heller inte kommunalråd i en kommun dit staten skickar långt fler än du klarar av att ta emot, ordna bostad för, skolplatser, jobb etc, med åtföljande etniska motsättningar som resultat..
Men du kanske är inne på att flytta delar av flyktinglägren i MellanÖstern till Sverige.
Citera
2015-04-15, 15:54
Medlem
Skogsvattes avatar
Partipolitiskt är Sverige redan dött och begravet. Det finns ingen politik i världen som kan rädda ett civiliserat land från två miljoner Tredje världen-människor. Det enda som återstår är då sannolikt att ägna sig åt utomparlamentariskt arbete i form av segregation, organisering i paramilitära rörelser, gå med i miliser, beväpna sig, osv.
Citera
2015-04-15, 16:15
Medlem
Golden.Rations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerroFruBoll
Du nej, men så är du heller inte kommunalråd i en kommun dit staten skickar långt fler än du klarar av att ta emot, ordna bostad för, skolplatser, jobb etc, med åtföljande etniska motsättningar som resultat..
Men du kanske är inne på att flytta delar av flyktinglägren i MellanÖstern till Sverige.
Nej, och du är inte heller statsminister vad är din poäng?

Kommunalråd är en förtroendepost klara man inte av sin uppgift så är tilliten förbrukad.
Citera
2015-04-15, 16:21
Medlem
Epimaness avatar
Ni säger att ni är rädda för att förlora jobbet på grund av värdegrund.

Ser ni ett problem där? Ni behöver engagera er fackligt och se till att värdegrunden harmoniserar med era värderingar.

Putta bort S som fackpartiet. Det går att göra som Svensson om ni är väldigt många orädda Svenssons. Jag själv skulle gärna ha opolitiserade fackförbund som ser till medlemmarnas bästa så ni skulle kunna få med er många icke-sossar.
Citera
2015-04-15, 16:23
Medlem
Tyvärr kan Svensson inte göra alls mycket i denna frågan verkar det som.
Citera
2015-04-15, 16:27
Medlem
Svensson kan inte göra ett piss. Det är högre makter som har bestämt att det ska bli så här och eftersom att vi är så lobotomerade med TV och inte är utomhus längre och organiserar oss så kommer det aldrig att ske någon positiv förändring i Sverige.

Sen så har vi fullt upp med att bråka internt om massa pseudo-skit som feminism, tiggare, genus, rasism och andra ickefrågor som blivit jätteviktiga helt plötsligt. Det lyfter bort fokus från folkmordet och vi låter det ske utan att bry oss nämnvärt. Vem bryr sig om alla svenska döttrar blivit våldtagna av svarat människor år 2020? Så länge det finns roliga TV-program att titta på bryr jag mig inte.

Jag tänker då inte skaffa barn i detta skitland den saken är klar. Varför utsätta ungen för detta sjuka experiment? Finns ingen framtid här om man inte är född rik.
Citera
2015-04-15, 16:34
Medlem
inofficiells avatar
edit: felpost
Senast redigerad av inofficiell 2015-04-15 kl. 16:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in