2015-04-12, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rattatorskr
Eller så överlever man som fanatisk etnoideologisk grupp och går segrande ur striden när allt störtar samman. Framtidens Sverige tillhör dom, och inte mesiga halvmesyrer till Sverigedemokrater, som kommer att gå under i det blodbad som väntar. Ni som flyr utomlands kommer säkert att betraktas som paria.

lyssna på dig själv du är ju galen

jag bryr mig varken om rasbiologi, hudfärg, judar som lurar under varje sten ariska genetiken, vikingar eller annat av ert trams

det stackars korkade svenska folket har gjort sitt och ingen kan skylla på att de vilseleddes av vår vinklade kommunist media, man får helt enkelt tänka lite kritiskt och använda huvudet istället för att skynda sig hem till paradise hotell och visa sig tolerant och duktig för att få ryggklappningar på facebook

svensken har blivit så urborta korkad att det kanske är evolutionens gång som slår ut oss som nation

titta på den intellektuella nivån på debatt och samhällsdebatt generellt, det är ju bisarrt allt från rasistiska glassar till att varken göra medicinundersökning eller id koll på folk som anländer, flyktingar som strejkar och anfaller personalen för färgen på muggarna de utdelats i matsalen var fel o detta accepterar man

titta på politiska analyser av enskilda personer i utlandet, man talar om bakgrund, vad som kan ha påverkat personen ideologiskt, var för politik personen i fråga kommer att driva, på agenda ikväll bestod den hjärndöda analysen av att nu är minsann alliansen kvinnodominant, medans de rödgröna är "gubbiga", nivån blir tyvärr inte högre än så....det roliga är att dessa pk idioter tror de är världsledande och snart kommer hela världen ta efter deras antirasistiska genus politik, snacka om inskränkthet och arrogans

det är så idiotiskt att jag inte kan annat än skratta och planera min framtid på vettigare plats
Senast redigerad av ColinCherry 2015-04-12 kl. 23:37.
Citera
2015-04-13, 04:05
Medlem
BetongNasses avatar
Bygg upp lokala parallellsamhälle på samma sätt som media/finanseliten i Stockholm och invandrarna gör, tjänster och gentjänster, se alltid till dina egna först.

Förbered dig på kollapsen/inbördeskriget, vad ska din familj leva av när Örebroarna och Göteborgarna förklara heligt krig mot Slöddertälje-mafian? När Wallstreet besämmer att Sverige är det nya Ukraina om SD vinner valet och skickar in NATO?
Hur är er fysiska säkerhet? Hur har ni planerat för mat och vattenförsörjning, värme etc?

Sedan kan man ju också försiktigt påpeka fakta som att Sverige tar emot 10x mer än något annat europeiskt land etc. Att det är viktigare att Stockholmarna och de andra hipsterslöddret får visa upp hur goda de är på sociala media än att de allra fattigaste i världen blir vaccinerade.
Kom dock ihåg "Det är inte invandrarnas fel, det är politikernas" annars blir du av med jobbet pga VÄRDEGRUNDSBROTT....

finns inte mycket att göra håll huvudet lågt och förbered dig på kollaps
Citera
2015-04-13, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Undisputed
Att rösta på SD är nog första steget...

Du menar mongodemokraterna som beter sig som barnrumpor? Ja, rösta på dom. Det verkar ju vettigt.
Citera
2015-04-13, 09:08
Bannlyst
Att tänka nationellt folkligt i sin roll som konsument är ett bra sätt. Medborgarrättsrörelsen i USA gick framåt på så vis. Samma sak i Sydafrika och där fick ANC hjälp utifrån iochmed den internationella bojkotten.

Men ingen kamp är utan en massa jobbiga konsekvenser för de som anstränger sig.
Citera
2015-04-14, 20:47
Medlem
Ifall du inte är redo att rösta på SD så ställ då ett antal väl valda frågor till politiker i det/de parti/partier du nu sympatiserar med.

Får du inga tillfredställande svar och ingen "bättring" sker i deras invandrings- och integrationspolitik så är det SD som gäller!
Annars är det bara att bita i det sura äpplet och se Sveriges undergång närmas steg för steg.
Citera
2015-04-14, 23:09
Medlem
Golden.Rations avatar
Haha typiskt blåögda icke-tänkande rasister som skriker SD vid varje problemlösning.

'' Min flickvän är otrogen, vad göra'' Rösta SD
''Min bil starta inte, vad göra''? Rösta SD
Min pizza smakar för mycket vitlök, vad göra? Rösta SD
Citera
2015-04-15, 00:51
Medlem
HerroFruBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Du menar mongodemokraterna som beter sig som barnrumpor? Ja, rösta på dom. Det verkar ju vettigt.
Men nu finns det ju bara ett parti som kritiserar den huvudlösa invandrinsgpolitiken. Har du något förslag på något annat parti som vill bromsa de extrema volymerna?
De flesta skiter i om "budbärarna" är gamla, unga, barnsliga eller fula. Det hade kanske spelat en liten liten roll om det fanns flera invandringskritiska partier.
Citera
2015-04-15, 00:54
Medlem
HerroFruBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden.Ration
Haha typiskt blåögda icke-tänkande rasister som skriker SD vid varje problemlösning.

Har du några förslag på hur man löser problemen med den extremt stora invandringen? OBS att jag alltså inte "skriker SD" här...
Citera
2015-04-15, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majflower
Vad kan en vanlig Svensson göra åt invandringen?

Framförallt för att få stopp på den
men även att få bort bidragstagare och kriminella invandrare.

Du kan ju börja med att vara tollerant och hygglig mot dina landsmän även om dom inte råkar befinna sig på exakt samma pinnhål som du i hirarkin, om du inte redan är det.

Det hjälper ju inte direkt till att som många här inne ta varje chans att pissa på den som råkat hamna lite på sniskan.
Citera
2015-04-15, 09:14
Medlem
hippykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattatorskr
Gå med i Nordiska Motståndsrörelsen, eller bli i alla fall stödmedlem och rösta på deras blivande parti.

Bli fanatisk, och gör dig redo att dö för saken.

Haha. Nationalismen är död och kommer dö ännu mer ju fler "nationella" partier ni skapar.

Generellt kan Sverige inte göra ett skit emot invandringen. Visst, vi kan som sossarna gjorde strypa invandringen. Men dom icke vita människor vi har i Sverige idag kommer alltid vara kvar. Det kan inget parti i världen ändra på. Även om 80% av alla vita svenskar valde ett nazistiskt parti som lovar att skicka ut alla icke vita så skulle det aldrig fungera. Det hade försatt Sverige i krig.

Det man kan göra är att bromsa invandringen in i Sverige. Men det är ju en politisk fråga och olika block har olika åsikter i frågan.

Så svaret på din fråga är.

Kan vi göra något för att bli av med alla icke vita i Sverige ?

- Nej aldrig

Kan vi bromsa/stoppa den kommande invandrigen i Sverige?

- Inte helt så länge vi är med i EU men vi kan bromsa den med vår demokrati. Rösta på det parti som passar bäst.

Kommer Sverige någonsin bli ett vitt land igen?

- Nej det är omöjligt. Vilket parti du än väljer och vad dom än säger. Det är en utopisk dröm av personer med storhetsvansinne.
Citera
2015-04-15, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golden.Ration

Nu tog du i.

Många samhällsproblem påverkas av invandringen. kanske inte av invandraren själv, men av politiken. Politik handlar om prioriteringar eftersom Sverige har begränsade ekonomiska resurser. Att vi kan lägga tiotals miljarder på invandring är absurt, när pensionärer svälter.
Citera
2015-04-15, 09:42
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majflower
Vad kan en vanlig Svensson göra åt invandringen?

Framförallt för att få stopp på den
men även att få bort bidragstagare och kriminella invandrare.
Jag vill som en del andra här rekommendera en utarbetad strategi där du försöker strypa så mycket som möjligt av din tillförsel av skatter och avgifter till samhället, samt (förstås!) försöker utnyttja systemet i maximal omfattning. Allt för att påskynda den ekonomiska kollaps som är det enda som kan få folket att vakna. Försent? Möjligen, men det är vår enda chans!

Denna tråd är en bra start:

(FB) Kan vi tvinga politikerna till att lyssna på folkviljan med ekonomiska vapen?

Rent socialt måste man också agera kraftfullt. Gynna och hjälp etniska svenskar företrädesvis i alla lägen och undvik allt utbyte - affärsmässigt som socialt - så långt det är möjligt med de invandrargrupper du inte vill ha här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in