Citat:
Ursprungligen postat av
rattatorskr
Eller så överlever man som fanatisk etnoideologisk grupp och går segrande ur striden när allt störtar samman. Framtidens Sverige tillhör dom, och inte mesiga halvmesyrer till Sverigedemokrater, som kommer att gå under i det blodbad som väntar. Ni som flyr utomlands kommer säkert att betraktas som paria.
lyssna på dig själv du är ju galen
jag bryr mig varken om rasbiologi, hudfärg, judar som lurar under varje sten ariska genetiken, vikingar eller annat av ert trams
det stackars korkade svenska folket har gjort sitt och ingen kan skylla på att de vilseleddes av vår vinklade kommunist media, man får helt enkelt tänka lite kritiskt och använda huvudet istället för att skynda sig hem till paradise hotell och visa sig tolerant och duktig för att få ryggklappningar på facebook
svensken har blivit så urborta korkad att det kanske är evolutionens gång som slår ut oss som nation
titta på den intellektuella nivån på debatt och samhällsdebatt generellt, det är ju bisarrt allt från rasistiska glassar till att varken göra medicinundersökning eller id koll på folk som anländer, flyktingar som strejkar och anfaller personalen för färgen på muggarna de utdelats i matsalen var fel o detta accepterar man
titta på politiska analyser av enskilda personer i utlandet, man talar om bakgrund, vad som kan ha påverkat personen ideologiskt, var för politik personen i fråga kommer att driva, på agenda ikväll bestod den hjärndöda analysen av att nu är minsann alliansen kvinnodominant, medans de rödgröna är "gubbiga", nivån blir tyvärr inte högre än så....det roliga är att dessa pk idioter tror de är världsledande och snart kommer hela världen ta efter deras antirasistiska genus politik, snacka om inskränkthet och arrogans
det är så idiotiskt att jag inte kan annat än skratta och planera min framtid på vettigare plats