Citat:
Ursprungligen postat av
Pobedarov
Rena sandlådan.
Ukraina kommer att vinna kriget mot Ryssland förr eller senare, och då kommer du och dina kompanjoner att bli utskrattade. Sovjetunionen kollapsade på grund av dumhet och diktatur, Ryssland går precis samma öde till mötes. Rättvisan vinner alltid.

Jag är överraskad att nyttiga idioterna vågar att bedöma om ukrainska angelägenheterna enligt indirekta och oerhört tendetiösa engelska och amerikanska källorna. För att vara en värdig bedömare först och främst är nödvändigt att behärska
ryskan och
ukrainskan. Utan språkkunskaper är du bara papegoja, förlåt. När jag läser era postar, ni nyttiga idioter, ja ser endast människor som berättar om ett bild, som de aldrig sett. Jag spricker och gråter av skratt. Detta bild berättades för er om.
Om rättvisan har du riktigt sagt. Vi vinner alltid.