Citat:
Inte jag heller. Jag tenderar se det som en alternativ förklaringsmodell där utfallet är avhängigt Åkessons hälsotillstånd. Det är helt enkelt tiden som får utvisa hur det går med arbetsträningen. Huruvida Mattias Karlsson önskar rensa bort Jimmie Åkesson ska förstås också vägas in som en möjlighet.
Konspirationsnojan är total. Det är Hitler, judar, stöveltramp och Bergen-belsen för fulla muggar.
Konspirationsnojan är total. Det är Hitler, judar, stöveltramp och Bergen-belsen för fulla muggar.
Den stackars Jan Olof Bengtsson kämpar på sin blogg för att rentvå sig från Expos smutskastning. Jag skriver "stackars" eftersom JOB framstår som en yrvaken bokmal, som hade noll koll på vilken smutsiga metoder, som somliga (alla?) politiker är beredda att använda.
Läs och begrunda:
http://janolofbengtsson.com/2015/04/09/antisemitismen-och-jag/
Frappant hade en tänkvärd synpunkt:
Citat:
SD kommer fortfarande att kunna rekrytera folk till anställningar och till riksdagslistan. Däremot kommer detta allvarligt att skada SD:s försök att rekrytera kvalificerat folk till ledande positioner i kommuner och landsting. Är det någon som inser konsekvenserna av rättsröta och regellös despoti, så är det just den typen av personer. De kommer att sitta och fundera på om de ska riskera Volvo, villa och vovve i SD för sin övertygelses skull. När de ser vad som kan hända med människor som fullgjort tio goda år av uppoffringar för partiet, men som ska uteslutas för att demonerna som jagar Jomshof och Karlsson på nätterna har sagt det, då kommer de att komma på, att det ska de inte.
Jag betvivlar, att han ens snuddade vid tanken, att Expo skulle citera honom, på Expos sedvanliga kreativa sätt... och att Mattias Karlsson skulle (som det verkar) offra honom.