2015-03-27, 18:21
Medlem
Är Kjelle Zigenare?
Citera
2015-03-28, 16:25
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotalNekro
Är Kjelle Zigenare?

Har polat med zigenska ivf. De mörka anletsdragen och det hetsiga humöret indikerar kanske resandeblod?
Citera
2015-04-09, 09:28
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Kjell Bergqvist håller med Henrik Arnstad. SD är fascister. Till och med forskare har sågat Henrik Arnstad Han påstår att han har rest jorden runt. Har han helt missat hur rasistiskt lagda asiatiska, sydamerikanska och afrikanska länder är?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article20596714.ab
http://fof.se/tidning/2015/2/artikel/fascister-eller-inte-vad-anser-forskarna
Senast redigerad av FlabbeMcFloppy 2015-04-09 kl. 09:43.
Citera
2015-04-11, 18:52
Medlem
mina3grabbars avatar
Bergqvist var med i "Go kväll" nu. Han berättade om en resa han gjort till Peru. Där fanns ett folkslag som var bortkörda från Titikakasjön. Folket hade byggt öar i vattnet. Om man blev trött på sin granne kunde man såga av sin "tomt". Tänk om man kunde såga bort en ö med sverigedemokrater var hans åsikt helt utanför ämnet och helt utan anledning! Detta var naturligtvis i neutrala SVT
Citera
2015-04-11, 21:03
Medlem
mina3grabbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mina3grabbar
Bergqvist var med i "Go kväll" nu. Han berättade om en resa han gjort till Peru. Där fanns ett folkslag som var bortkörda från Titikakasjön. Folket hade byggt öar i vattnet. Om man blev trött på sin granne kunde man såga av sin "tomt". Tänk om man kunde såga bort en ö med sverigedemokrater var hans åsikt helt utanför ämnet och helt utan anledning! Detta var naturligtvis i neutrala SVT

Jag utvidgar mitt inlägg.
Tänk om jag som svensk (infödd) hade sagt att jag skulle vilja se en hel ö med zigenare, menafolk eller hudfärgshandikappade flyta bort!! Då hade jag varit fullblodsrasist!
Citera
2015-04-11, 21:11
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Har polat med zigenska ivf. De mörka anletsdragen och det hetsiga humöret indikerar kanske resandeblod?

Tattare är väl bekräftat med zigenare tror jag inte....

Edit, bekräftat får jag ta tillbaka men det finns väl en hel del som tyder på det
Senast redigerad av riskybizzy 2015-04-11 kl. 21:21.
Citera
2015-04-11, 21:38
Medlem
Lostworlds avatar
Jag har aldrig gillat Kjell Bergqvist men tydligen så har ju hans oborstade och råbarkade machoattityd gått hem hos fårskocken till människor som tyvärr är alltför stor i detta land.
Lite lustigt blir det därför hur alla som har sett honom som så folklig osv nu får öppna sina ögon när det visar sig att mannen är både feminist, mångkulturalist och tiggerivurmare, dvs som "alla andra" inom kändismaffian och mediavärlden i Sthlm. Själv är jag inte ett dugg förvånad.
I övrigt så är och förblir han en dryg, skrävlande, lågintelligent fjant med ett enormt bekräftelsebehov (vilket var tydligt inte minst på senaste Guldbaggegalan där han i egenskap av prisutdelare såg till att ta mer plats än vinnaren).
Citera
2015-04-11, 21:38
Medlem
Arthass avatar
Det är underligt vilken "taktik" personer som Bergqvist har när de agiterar mot SD-väljare. Om några månader är de 20 % av befolkningen. Vitt jag vet är Bergqvist ingen Dramaten-fin-kultur-snobb utan går mest hem hos Svenssons och vanligt folk. Risken finns ju att det blir en Zalando/Nordnet-bojkott från 1 miljon av svenskarna och det kan ju slå hårt mot Kjelles privata finanser. Man skall inta äta den hand som föder en..
Citera
2015-04-11, 21:44
Medlem
Lostworlds avatar
Angående tiggerivurmandet så medverkade han för ett tag sen i TV4's program "Renées brygga" där han deklarerade att han ägnat en stor del av sitt liv till att besöka barnhem, flyktingläger och kåkstäder.
Detta följdes sedan av följande floskel-brandtal:
Det var diskussioner om de stackars tiggarna som sitter på stan om att de ska bort, det ska lagstiftas och så glömmer man bort att bakom varje utsträckt hand, bakom varje tom pappersmugg så är det ett MÄNNISKOÖDE, vare sig det är organiserat eller inte. Det är ingen som sitter där som är glad eller stolt över sitt liv. De har hamnat där av omständigheter och vi har haft en jävla tur som är födda i välfärd. I slutändan handlar det bara om tur och otur. Var föds man någonstans?
Vi i det här lilla skitlandet har haft en jävla röta bara.
Citera
2015-04-11, 23:11
Medlem
bor kjell bergqvist i rinkeby? om inte så borde han flytta dit om det nu är så bra med svartingar, vidriga jävla hycklare
Citera
2015-04-11, 23:13
Medlem
Oriamendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mina3grabbar

Jaså, körde han med det igen? Han gjorde ju samma referens till SD - helt aporopå ingenting - när han besökte platsen i Kjelles smakresa.

Kjell ägnar för övrigt ett par sidor åt SD i sin självbiografi. Han säger där att han med glädje skulle hugga av sig högerarmen om det krävdes för att de ska åka ut ur Riksdagen. Inför valet ska han även ha köpt upp 4000 exemplar av Expo som han sedan lagt i folks brevlådor.

Personligen gillar jag Kjell på grund av den stöddighet och det enorma egot han osar av. Det är lite detsamma som med Göran Perssons bufflighet, så extrem att man liksom inte kan låta bli att charmas av det.
Citera
2015-04-12, 01:12
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oriamendi
Personligen gillar jag Kjell på grund av den stöddighet och det enorma egot han osar av. Det är lite detsamma som med Göran Perssons bufflighet, så extrem att man liksom inte kan låta bli att charmas av det.

Det kan man komma undan med om samtidigt har charm, glimten i ögat och lite självdistans.
Detta saknas dock i både fallet Bergqvist och Persson enligt min åsikt och därför blir det bara tröttsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in