2015-04-05, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av echox
Jag har polska rötter därför förstår jag alla mongons skrivelser i chatten.

Jag har inte lirat på 2 månader nu. Är nog kickad från klanen. Det jag ångrar mest är väl premiumdagarna som tickat på, premiumtiden borde vara "in-game-time" och inte bara rulla på...men då skulle man ju inte tjäna något på WG förstås.

Jag har alltid gillat det här spelet. Men allt jävla skit har gjort att jag tröttnat.

Det här med premium som bara tickar på även om man inte belastat servern är irriterande.
Jag har kört betydligt mindre på sista tiden, bara några enstaka matcher då och då.

Det finns då inget vettigt alternativ för premium-konto då.
Betala för en hel dags premium när jag kör 20-30 min känns ju rätt dumt.

Borde åtminstonde finnas kortare tid än 24h premium, helst som sagt betala för den tid man faktiskt belastat servern.

Hursomhelst så tjänar WG inga pengar på mig just nu i alla fall.
Citera
2015-04-05, 15:43
Medlem
xyklopfs avatar
Fyra matcher idag och det får räcka . Samma gamla visa med totala idiotlag som inte kan samarbeta, kolla minimappen, de kör i lemmingtåg som misslyckas totalt och det haglar skit i chatten. Att man sen har mest kills och gjort mest skada spelar som vanligt ingen roll. Att tänka logiskt och taktiskt verkar knappt förekomma längre i spelet. Lägg till vansinnig MM och RNG så är soppan total. Nä, det får nog bli en längre paus från spelandet nu igen, innan man får permanenta hjärnskador .
Citera
2015-04-05, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Det du skrev i ditt tidigare inlägg bekräftar bara det många av oss tidigare anat. WoT är närmast outhärdligt att spela som det är nu om man har ambitionen att komma någon vart utan att behöva gå med i en klan etc. Att solo pubba är rena tortyren. Allra helst nu när det är X3 XP. Man hamnar i det ena laget efter det andra där man är ensam kvar efter någon minut. Helt sanslöst.

Lågvattenmärke och oanständigt av Wargaming att inte ta till sig av kritiken. Helt klart är det bara profit dom är ute efter så att dom kan bygga ut sina datjor hemma i Vitryssland.

Jo. När jag för första gången var inne för någon dag sedan tror jag att en hel del nya "u-länder" som tillkommit.

Moldavien eller om det var makedonien.. efter 3 körda, 3 förluster la jag av. Mycket folk från Serbien tror jag.. It just gets better. Faktum är att räddningen JUST NU för att inte förlora väststats spelare skulle vara - en till server där man kanske hamnar per automatik i beroende på vilken sida av järnridån man bor på...
Citera
2015-04-05, 23:51
Moderator
Arne.Ankas avatar
Hur spelar ni egentligen 61.3% wr sen patchen släpptes men bara 31 matcher spelade, nästan alla har dessutom varit relativt jämna också.
Citera
2015-04-06, 01:10
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Hur spelar ni egentligen 61.3% wr sen patchen släpptes men bara 31 matcher spelade, nästan alla har dessutom varit relativt jämna också.

Sen månadskiftet så har jag lirat 95 matcher varav 44 vinster, vilket kunde varit mycket bättre om det inte vore för dessa j-a öststats idioter...

Edit: Snavfel
Citera
2015-04-06, 09:08
Medlem
Ubbe66s avatar
Citat:

Jo men nu vet vi alla, att du kör på NA servern......
Och dit drar jag, när kontot kan flyttas..
Citera
2015-04-06, 10:51
Moderator
Arne.Ankas avatar
Och bara för jag skrev det fick jag riktiga skitmatcher inatt gav upp efter femte förlusten :/ jättekul att se dom 3 tyngsta vagnarna stå och gömma sig bakom spg, dessutom INTE pluton.
Citera
2015-04-06, 15:37
Medlem
Citat:
Och bara för jag skrev det fick jag riktiga skitmatcher inatt gav upp efter femte förlusten :/ jättekul att se dom 3 tyngsta vagnarna stå och gömma sig bakom spg, dessutom INTE pluton.

Jag har hamnat i minst 7 lag så här långt idag där jag ensam i laget har legat över 1000 i dmg i tier 6-9 matcher. Medspelarna har inte ens lyckats göra 600 i dmg. Behöver jag ens nämna att laget blev fullständigt överkört vid dessa matcher..

Det är fan inte mycket man själv hinner göra när medspelarna är borta efter drygt ett par minuter in i matchen.

När man vid matchstart ser: polska? Cz? Hu? Etc i chatten så inser man att klockan är slagen. Bra spelare håller i regel alltid käften.
Citera
2015-04-07, 15:11
Medlem
Förstår mig inte riktigt på AMX M4 45. Pansar gjort av papper och inte särskilt snabb heller, kanonerna är väl ok. Inte lätt att hålla sig levande om man inte campar i en buske bakom allt och alla vilket inte är så kul.
Citera
2015-04-07, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllskalle
Förstår mig inte riktigt på AMX M4 45. Pansar gjort av papper och inte särskilt snabb heller, kanonerna är väl ok. Inte lätt att hålla sig levande om man inte campar i en buske bakom allt och alla vilket inte är så kul.

Använd den som flanker/sniper. Skjut på fienden som redan har uppmärksamhet åt annat håll. Skjut i sidan och i röven på fienden.

Arl 44 anser jag vara bättre än den efterföljande Amx m4 44.
Citera
2015-04-07, 20:57
Medlem
Håller med, tyckte ARL44 var en klart trevlig vagn.
Få se om man orkar plåga sig igenom AMX M4 45, kan ju bara köra x2 eller x3 första segern för dagen så blir lidandet inte så utdraget
Citera
2015-04-10, 19:45
Medlem
Ubbe66s avatar
Jaha då var det dags för 5X exp Bonanza igen!
http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/44/special-wot-4anniversary/

Får väl gömma mig i ett skepp då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in