Citat:
Ursprungligen postat av
Oboro
Tycker jag är rätt. Den där "European Youth" filmen, om jag inte visste att det var SDU så skulle jag tro att det var SMR eller någon som gjorde filmen.
SDU är en tumör om man vill att flera människor som enbart vill ha bra invandringspolitik ska rösta, så det är väl bara rätt att göra sig av med dom.
Och den där Gustav, tror jag såg honom på något program för några månader sen där han betedde sig precis som en nazist?
Ja fan, SDU kan lika gärna slå sig ihop med SvP, och ta med kinesen dit (lol) eller starta ett nytt parti.
Vad den här uteslutningen i grunden handlar om, är att SD är ovilliga att utmana den kommunistiska och zionistiska hegemonin i Sverige, varvid ungdomsförbundet med Kasselstrand och Hahne i spetsen är ett problem för partiledningen i.o.m. deras ställningstagande mot zionisterna i Israel/Palestina konflikten, samt att de olikt SD-toppen inte lika öppet kryper för zio-marxist medierna i landet. Vad det hela sedan innebär i synen på SD är väl för hoppningsvis att fler får upp ögonen för hela problemet och inte bara stirrar sig blinda på en "bra invandringspolitik", där SDU förhoppningsvis även vågar ta ut svängarna lite efter att brytningen med moderpartiet är avklarad.
Det är också patetiskt att se hur förmenta Sverigevänner talar i kapp med varandra här i tråden beträffande hur den enda prioriteten är att krypa inför våra härskare och anpassa sig till deras svenskfientliga system, varvid våra härskare kanske av välvilja år 2022 justerar ned de framtida invandringsnivåerna något. Att det fientliga demografiska omdanandet av Sverige då i princip är slutfört och att den kommunistiska verklighetsförskjutningen, som SD vägrar bekämpa, då kommer att ha gått längre än någonsin, det är ju tydligen bara "stolligheter" som sådana där "nazister" sysslar med. Likaså faktumet att den kraft som iscensatte allt då förblir vid makten i media, i de parlamentariska kulisspartierna, i banksystemet, i läroverken, samt i stort i Europa.