2015-04-08, 19:32
Medlem
Är du seriös när du säger att man råkade vara otrogen? Hur fan lyckas man med det? Ditt egna fel, gör ingen tråd och grina
2015-04-08, 19:55
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Den här tråden blir ju bara roligare, snöflingan har alltså haft en trekant med 2 pizzabagare från den lokala pizzerian, är din pojkvän också pizzabagare eller kebabsvarvare,? herregud vilka människor det finns.

När man läser snöflingans inlägg så får man intrycket att hon i sämsta fall är förståndshandikappad och i bästa fall inte speciellt smart, men man får ju ett gott skratt i alla fall.
Senast redigerad av SS-Panzer-Division 2015-04-08 kl. 20:09.
2015-04-08, 20:02
Medlem
Varför hade ni inte trekant på pizzerian också? 10 minuter en kvart är allt pizzabagare brukar behöva.
2015-04-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Den här tråden blir ju bara roligare, snöflingan har alltså haft en trekant med 2 pizzabagare från den lokala pizzerian, är din pojkvän också pizzabagare eller kebabsvarvare,? herregud vilka människor det finns.

När man läser snöflingans inlägg så får man intrycket att hon i sämsta fall är förståndshandikappad och i bästa fall inte speciellt smart, men man får ju ett gott skratt i alla fall.

Alltså nu får du ge dig!! Om du irriterad dig så mycket på mig så behöver du inte ens gå in å läsa i den här tråden! Du tillför inget och är bara otrevlig!
2015-04-08, 20:45
Medlem
Superlemons avatar
vadå råkade? snubblade du bara in i sängen med dom? finns mycket ont jag vill skriva.. men jag tycker du tar tag i problemen du skapar som en vuxen människa och berättar vad du gjort. om du är rädd att han ska göra slut är det nog bättre att få höra vad som hänt av dig och låta han göra slut och förhoppningsvis inte blir fiender i all framtid. eller låta det komma fram från hans polare och ni blir ovänner ,möjligtvis aldrig ens pratar med varandra igen.

Edit : vänta vänta vänta har du haft trekant med två pizza snubbar?
din snubbe kan nog skaffa och förtjänar en bättre brud
Senast redigerad av Superlemon 2015-04-08 kl. 20:48. Anledning: glömde skriva allt :)
2015-04-08, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Jag och pojkvännen var och åt på pizzerian där vi bor och då jobbade båda hans kompisar. Dom gav mig en del blickar och när pojkvännen gick på toa så gjorde den ene v tecknet framför munnen och stoppade ut sin tunga och slickade lixom. Dom hat även skickat en del sms, vissa en aning nedlåtande, typ "din svennepussy va nice" å så. Måste ja prata med dom igen tror ni?

Och vad tror du det skulle uppnå med att du pratar med pizzabagarna en gång till om att dom inte ska berätta för din pojkvän?
Finns ett ordspråk som lyder att sanningen varar längst och jag brukar säga som så att sanningen kommer alltid fram till slut. Det är bara en tidsfråga innan det hela kommer ut till din pojkvän.

Sen undrar jag, hur känns det när pizzabagarna gestikulerar som att dom slickar din fitta och skriver att din svennefitta var nice? Du känner ingen ångest eller skuldkänslor gentemot din pojkvän va?
Senast redigerad av StupidMonkey 2015-04-08 kl. 22:14.
2015-04-08, 21:50
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Jag skyller inte på nån. Men som jag skrev tidigare, om min pojkvän skulle hålla mig vaken hela natten så jag inte fick en blund och jag sen sätter mig i bilen på morgonen och kör i diket pga trötthet så tycker iallfall jag att det inte bara är mitt fel att bilen är i diket.

Jag fick ett tips på PM att jag skulle ta upp med min pojkvän olika fantasier man vill testa så då tänkte jag säga att jag fantiserat om en trekant. Då får man väl se hur har reagerar.

haha skön.

"Fantiserat om en trekant" - de flesta tänker nog att ens sambo vill ha med en till, inte att denne ska sitta brevid och titta på.... haha

edit. Vänta nu är det babbar vi snackar om? Finns väl ingen svensk vän som har två bagare som vänner. heeey wait a minute, är du en såndär blåst svensk bimbo brud som har en jugge som kille?!

Du får fan förlåta, men av det du skrivit förtjänar du fan att få höra glåpord av oss här.
Senast redigerad av WhenAllLightDies 2015-04-08 kl. 21:54.
2015-04-08, 22:42
Medlem
Måste bara fråga, hur inträffade detta? Hur lyckades du av misstag ha 3-kant med din pojkväns två polare?
Senast redigerad av sprangkorv 2015-04-08 kl. 23:05.
2015-04-08, 22:46
Medlem
Wunderbaum91s avatar
Instämmer bara med flertalet av folket, hur fan kan man "råka", finns ingen ursäkt som helst.
Bara att berätta som det är och hoppas att han är riktigt förlåtande...och dum i huvudet.
2015-04-08, 23:36
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Jag tycker att du ska berätta TS - sen är det upp till din pojkvän att bestämma hur han vill göra.
2015-04-09, 02:19
Bannlyst
Citat:
Alltså nu får du ge dig!! Om du irriterad dig så mycket på mig så behöver du inte ens gå in å läsa i den här tråden! Du tillför inget och är bara otrevlig!

Tror du att din pojkvän uppfattar dig som "trevlig" fröken "pizzabagarknullare" ?
2015-04-09, 06:57
Medlem
Var ärlig eller lev livet i en lögn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in