2015-04-09, 00:04
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ja, hon är söt Camilla. Verkar pinsamt nog fungera som någon sort alibi inom SDU, titta här vi har ju en asiat

Hon lyfts ju fram i tid och otid just på det sätt som du gör ovan, ungefär som att bara för att hon finns så kan det inte finnas någon etniskt baserad nationalism..

Jamen du, hon är väl inte dum i huvudet heller? hon har jobbat nära både Hahne och Kasselstrand, hade de varit etnonationalister så hade hon inte stött dem. Sunt jävla förnuft.

Får se om hon blir utesluten nu, hon kanske också är en extremistisk etnonationalist
https://www.youtube.com/watch?v=YuK4MjrGbCU
Men här så passade det bra även för Jimmie Åkesson att fraternisera med henne. Får se hur mycket det var värt.

Antagligen lika lite som Westlings 10-åriga arbete för SD..
Citera
2015-04-09, 00:07
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Jag drar en dubbelquote!

Det återstår väl att se när de beryktade bevisen väl presenteras. Antag, bara för ett ögonblick, att partiledningen faktiskt levererar bevis som visar att Kasselstrand och Hahne, om inte haft egna kopplingar till exempelvis NU, så åtminstone känt till att andra medlemmar haft det, hur kommer då Kasselstrands framträdande i Aktuellt att se ut?

Som sagt, jag vet inte vad som stämmer och vad som inte stämmer och jag betvivlar att så många andra i den här tråden faktiskt gör det de heller, men att gå "all in" på det sätt som både Jomshof och Kasselstrand gjorde ikväll är kanske inte helt vettigt med tanke på de eventuella följderna.
Sossarna har överlevt så länge beror delvis på att man hållit konflikter internt, att sitta i tv och kasta paj gynnar ingen.
Ansvaret faller helt på partiledningen som uppenbarligen verkar tro att alla lägger sig platt så fort de kommer med massa skit.
Bedrövligt agerande, sanslöst.

Karlsson måste bort, Jomshof och Bylund likaså.
Åkesson kan få stanna på gamla meriter.
Citera
2015-04-09, 00:07
Medlem
Admiral Krags avatar
Är Jomsof väldigt dåligt påläst om NU? kallar dom rasister...eller publikfriar han bara?
Citera
2015-04-09, 00:08
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerpappan
Jamen du, hon är väl inte dum i huvudet heller? hon har jobbat nära både Hahne och Kasselstrand, hade de varit etnonationalister så hade hon inte stött dem. Sunt jävla förnuft.

Får se om hon blir utesluten nu, hon kanske också är en extremistisk etnonationalist
https://www.youtube.com/watch?v=YuK4MjrGbCU
Men här så passade det bra även för Jimmie Åkesson att fraternisera med henne. Får se hur mycket det var värt.

Antagligen lika lite som Westlings 10-åriga arbete för SD..
Hon dög för Åkesson att fotas med, jävla pajasparti.
Citera
2015-04-09, 00:08
Medlem
SD-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Otroligt löjligt. Alla har rätt i att ha en åsikt. De har heller inte instämt i "åsikten" så vad kan de klandras för? Det råder verkligen en sandlådenivå om detta är orsaken till varför de uteslutits.

"Rätt till sin åsikt", förvisso, men inte inom SD.
Citera
2015-04-09, 00:09
Medlem
Baisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Otroligt löjligt. Alla har rätt i att ha en åsikt. De har heller inte instämt i "åsikten" så vad kan de klandras för? Det råder verkligen en sandlådenivå om detta är orsaken till varför de uteslutits.

Ledsen att behöva Break it for you...men om man anser att människor med en hudfärg är ointelligentare än andra, då är man rasist.

SD gör helt rätt att slänga ut det här gänget, speciellt om SD vill fortsätta växa.

Kasselstrand förlorade all trovärdighet när han hellre välkomnade Putin än Obama.
Citera
2015-04-09, 00:11
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insikt-i-partiet
Intressant att det kommer fram fler och fler anklagelsegrunder ju längre tid det gått, t ex inspelningen från sommargillet i Sölvesborg etc. Finns det grund för det som de anklagas för är det absolut skäl för uteslutning. Hoppas det blir en ordentlig process framöver.

Jag har personligen hört talas om fler saker som är illa framförallt när det gäller WH. Det handlar om antisemitiska böcker och ogillande av invandrare.

Det Kasselstrand sade i Aktuellt gällande att SD haft större problem med folk som varit ideologiskt avvikande än SDU stämmer, men det är inte så att ingen SDU:are varit ideologiskt avvikande.

Vilka antisemitiska böcker syftar du på?
Citera
2015-04-09, 00:11
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Ledsen att behöva Break it for you...men om man anser att människor med en hudfärg är ointelligentare än andra, då är man rasist.

SD gör helt rätt att slänga ut det här gänget, speciellt om SD vill fortsätta växa.

Kasselstrand förlorade all trovärdighet när han hellre välkomnade Putin än Obama.
vad är då Kasselstrand ogillar med Obama?
Citera
2015-04-09, 00:13
Medlem
Baertlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Jag drar en dubbelquote!

Det återstår väl att se när de beryktade bevisen väl presenteras. Antag, bara för ett ögonblick, att partiledningen faktiskt levererar bevis som visar att Kasselstrand och Hahne, om inte haft egna kopplingar till exempelvis NU, så åtminstone känt till att andra medlemmar haft det, hur kommer då Kasselstrands framträdande i Aktuellt att se ut?

Som sagt, jag vet inte vad som stämmer och vad som inte stämmer och jag betvivlar att så många andra i den här tråden faktiskt gör det de heller, men att gå "all in" på det sätt som både Jomshof och Kasselstrand gjorde ikväll är kanske inte helt vettigt med tanke på de eventuella följderna.

Vad menar du att Kasselstrand skulle ha gjort när han vet att han har rätt? Vika sig eftersom det ser konstigt ut om han och Jomshof har olika ståndpunkter? Nä, Jomshof och partiledningen kör fulspel och det här är ett tydligt exempel på detta.
Citera
2015-04-09, 00:13
Medlem
Menveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baertling
Hahaha...är det här det värsta ni har att komma med? En full person, dock ej Kasselstrand eller Hahne, har för ett antal år sedan uttryckt sig nedlåtande om svarta inför den likaledes berusade Axel Heder - och brottet ifråga består av att GK/WH efter vittnande av den berusade Heder inte tagit personen ifråga i örat tillräckligt hårt utan helt sonika försökt få alla att gå och lägga sig istället. I tillägg till detta ska någon ha undsluppit sig att det finns bättre afrikanska långdistanslöpare än europeiska? Oj, verkligen en stor skandal...verkligen

Smutskastningsförsöken har härmed tappat all substans och klass - vem försöker ni lura egentligen?
Det där sväljer inte ens twittervänstern. Det här börjar närma sig en nivå där andra högt uppsatta sverigedemokrater kan bli oroliga för att det hela har gått överstyr och börjar samtala med varandra i enskilda rum för att se om det är något man kan göra för att få stopp på Karlsson.

Och huvudpersonen själv har förstås gjort ett av sina vanliga fylleinlägg på Facebook sent på kvällen, fast den här gången låter det mindre sammanhängande och balanserat än vanligt. Jag gissar att vi kan se början till slutet för den tappre soldaten från Rottne.
Citera
2015-04-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Vilka antisemitiska böcker syftar du på?

Det vet jag faktiskt inte. Jag vet att det av vänner till WH ska ha "städats bort" antisemitisk litteratur. Hade jag vetat hade jag gärna svarat.
Citera
2015-04-09, 00:15
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksdfhkj
De var ju senast villiga att tumma på att minska invandringen med 90% för en allians med M om jag inte minns helt fel.

Men faktum är att någon minskning med 90% räcker inte. Det räcker inte ens med att totalt stoppa invandringen då det redan befinner sig alldeles för många icke-svenskar i landet för att ens er "öppna svenskhet" ska kunna fungera, för att inte nämna att vi kommer prata det dubbla antalet när (om) SD får någon form av makt. Vad som krävs är repatriering av de allra flesta människor som invandrat hit. Det kommer vara tufft och skitigt och inget man löser utan så kallad extremism.

SD var villiga att kopulera med S om S gick med på en minskning av asyl och anhöriginvandringen med 50%.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in