Citat:
Jag är förstås medveten om att det finns andra partier än Sverigedemokraterna varav Svenskarnas Parti förstås är ett. Jag har dock varken planer eller ambitioner på att bli medlem i vare sig SD, SvP eller något annat parti. De partier som legat mig närmast till hands är SD, SvP, KD och Kristna värdepartiet. Egentligen skulle jag säga att det inte finns något parti som riktigt passar mig fullt ut och jag skulle nog få starta ett eget för att finna det. Dock ser jag mig som nationalist och efter de senaste turerna med Sverigedemokraterna är jag beredd att nu helt skriva av det partiet.Att man viftar med ett annat lands flagga kan väl knappast vara kriminellt? Stör det dig att det är just israels? Tror du på "judekonspirationen"
Och du tycker således inte att vem som helst kan bli svensk (i avseendet medborgare) ? I såfall finns det andra partier för dig, börjar på S och slutar på P (och ett litet v däremellan).
Naturligtvis kan inte alla bli Svensk om man pratar om folkgruppen, det är så självklart så det behöver inte sägas. Men Åkesson sa det i riksdagen för något år sedan i sitt berömda tal om att åka tunnelbana i Tokyo. Han blir ju inte japan för det, sa han.
Och du tycker således inte att vem som helst kan bli svensk (i avseendet medborgare) ? I såfall finns det andra partier för dig, börjar på S och slutar på P (och ett litet v däremellan).
Naturligtvis kan inte alla bli Svensk om man pratar om folkgruppen, det är så självklart så det behöver inte sägas. Men Åkesson sa det i riksdagen för något år sedan i sitt berömda tal om att åka tunnelbana i Tokyo. Han blir ju inte japan för det, sa han.
Jag får absolut inget förtroende för SD som partiledningen håller på och tycker väl snarast att Mattias Karlsson kan liknas vid Henrik Arnstad med sitt tjat om neofascism och dylika hjärnspöken. Sedan om detta med att hissa israelisk flagg så är det givetvis inte kriminellt, men att det inte är kriminellt betyder inte att det är opassande en rörelse som gör anspråk att vara Sverigevänlig. Det stör inte mig särskilt att det är just Israels flagg ni viftar med då det för min del lika gärna skulle kunna varit Irans, eller för den delen Kinas flagg - det är i den meningen ovidkommande. Det judiska inflytandet i media och annorstädes är enligt min mening inget man vidare behöver "tro" något om.
Så träffande då att man också drar antisemitkortet mot Hahne.