2015-04-08, 03:53
Medlem
Orkar inte utveckla en massa.
Topic säger allt.
MEN av säg 20 tjejkompisar/bekanta så har SAMTLIGA 20 för mig sagt att dom hellre slickar en sjukt fin tjejs fitta än suger av Morgan i TV-serien Ullared.
Detta kom fram på en fest i lördags

En stor del av dessa menade vidare på att större delen tjejer i Sverige faktiskt skulle vilja prova sex med en tjej, fantiserar(t) om det eller är bisexuella.

Hur mycket substans ligger det i detta?
Hur många brudar tror ni har pullat/slickat/legat med en annan brud?
Vill inte ha det till en listtråd men berätta gärna era erfarenheter, vad ni tror och om ni har tillgång till undersökningar. Jag hittar ingen nämligen.
Citera
2015-04-08, 03:57
Medlem
mainstreaminfluents avatar
Jag har inte en susning men har definitivt inte gjort, vette tusan vem den där Morgan är men om jag tvingades välja under hot skulle jag i alla lägen välja karln! Har aldrig kysst en brud ens och vill inte heller men det skulle jag antagligen klara utan att vilja begå självmord efteråt, men att vara nere i en bruds underliv, i helvetet heller!!
Citera
2015-04-08, 03:57
Medlem
http://www.familjeliv.se/forum/thread/1184837-tjejerhar-ni-provat-tjejsex

En tråd jag snubblade över exempelvis. Det är dessa tongångar jag syftar på...
Citera
2015-04-08, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mainstreaminfluent
Jag har inte en susning men har definitivt inte gjort, vette tusan vem den där Morgan är men om jag tvingades välja under hot skulle jag i alla lägen välja karln! Har aldrig kysst en brud ens och vill inte heller men det skulle jag antagligen klara utan att vilja begå självmord efteråt, men att vara nere i en bruds underliv, i helvetet heller!!

Sunt tänkande men någonstans vill jag tro att du tillhör minoritet?
Hur går snacket i ditt tjejgäng, hur är suget och erfarenheten utav att muffdyka?
Citera
2015-04-08, 04:04
Medlem
Sen det där "en kille kan aldrig slicka fitta lika bra som en tjej"
Utan att generalisera allt för mycket men myt eller sanning?
Citera
2015-04-08, 04:05
Medlem
mainstreaminfluents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Sunt tänkande men någonstans vill jag tro att du tillhör minoritet?
Hur går snacket i ditt tjejgäng, hur är suget och erfarenheten utav att muffdyka?
Sorry kan inte besvara det, har inget tjejgäng. Men har inget emot bisexuella eller lesbiska om än jag har något emot folk som vill "imponera" tror du tänker mer på sådana ?
Citera
2015-04-08, 04:27
Medlem
norrlandsguldares avatar
Jag vill testa ha sex med en tjej. Mest för nyfikenhetens skull, men också för att lebbporr kan vara upphetsande. Av någon anledning så känner jag inte alls för att slicka fitta, men jag antar att jag hade fått stå ut.

Vad gäller mina vänner så har jag en tjejkompis som är heterosexuell som har haft sex med en tjej, men dessvärre så var det inget för henne. Jag uppskattar dock att ungefär 50 % av mina tjejkompisar skulle kunna tänka sig att ha sex med en tjej.
Citera
2015-04-08, 04:30
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Sen det där "en kille kan aldrig slicka fitta lika bra som en tjej"
Utan att generalisera allt för mycket men myt eller sanning?

Bara för att en tjej vet hur hon själv gillar att bli slickad så betydet det inte att en annan tjej gillar samma sak. Jag tror definitivt att det finns killar med mycket erfarenhet av att slicka som är bätte än många bi- och homosexuella tjejer.
Citera
2015-04-08, 07:50
Medlem
Nihennas avatar
Varför verkar det vara så mycket vanligare bland tjejer att kunna tänka sig en homo/bisexuell fantasi?

Frågar jag bland mina killkompisar kan jag bara tänka mig en som ens skulle komma på tanken, och han är lite speciell kring det där och väldigt liberal (men jävligt skön) . Resten skulle spy och förmodligen ge mig onda ögat resten av kvällen, haha.
Citera
2015-04-08, 08:02
Medlem
Ackesnacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Varför verkar det vara så mycket vanligare bland tjejer att kunna tänka sig en homo/bisexuell fantasi?
Delvis för att männens syn på kvinnlig homosexualitet är bra mildare än synen på manlig homosexualitet. Synen på lebbporr är som så att den är ren och vacker, bögporr däremot är smutsig och äcklig, vilket även jag håller med om. Mitt ex var bisexuell vilket jag tyckte var något positivt. Hon var däremot homofobisk när det kom till bögporr. Kalla henne för hycklare, men jag höll till 100% med, och kunde inte bry mig mindre om att det inte kändes "korrekt".
Senast redigerad av Ackesnack 2015-04-08 kl. 08:05.
Citera
2015-04-08, 08:20
Bannlyst
Kvinnor är falska emot varandra och checkar in varandra, jämför och tänker "din lilla slyna" samtidigt som de vill ha sex med samma kön Logic. Orkar inte den här sjuka världen. Allt är så sjukt.
Citera
2015-04-08, 11:13
Medlem
muscleheadss avatar
Jag har aldrig hört någon tjej/kvinna uttrycka detta. Jag fantiserar inte om andra tjejer och skulle ta vilken kille som helst framför en tjej. Bara orden "sjukt fin tjej" får mig att fundera på vilken sorts fjortisfest du var på?
Citat:
Detta kom fram på en fest i lördags
Snälla beskriv typen av människor (ålder, "klass", nationalitet, utbildningsgrad osv). Jag vill gärna få mina fördomar bekräftade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in