Citat:
Ursprungligen postat av
NS_14
Men det tycker inte du?
Nej jag hävdar att Miljöpartiet och Vänsterpartiet inte är några extremistpartier, de för en enligt mig felaktig invandringsparti men det gör dem inte till några extremister. RF, SVP och SMR är extremister.
Citat:
Jag tror att vi med facit i hand bestämt kan hävda att så faktiskt är fallet. Efter att ha konsekvent fört en massinvandringspolitik och därmed också folkmordspolitik i strid mot FN's folkmordskonvention har vi också notan efter åratal av vänsterpräglat styre med nyliberalt eldunderstöd: bostadskris, hundraprocentigt eskalerande av alla tunga våldsbrott, skattefinansierad gratis sjukvård och skolgång för kriminella icke-svenskar, öppen diskriminering av svenskar via arbetsmarknadsåtgärder, könshets och klasshets, sjunkande skolresultat, sämre framtidsutsikter, kollapsad välfärd, lönedumpning, kartellbildning och upphävd parlamentarism i syfte att säkerställa Europas andra mest extrema massinvandring, oligarkvälde i en press kontrollerad av judiska oligarker och finansbanker.
Vad var den vanligaste kritiken mot oss nu igen?
Flera av de svartmarkerade kan jag tycka vara användbart för andra att läsa, men det sista vill jag faktiskt poängtera. Det du gör är att skylla på judar, att de kontrollerar pressen med hjälp av finansbanker och oligarker. Sådan kontroll över den Svenska median existerar i min mening inte om jag nu förstått dina idéer korrekt.
Citat:
Beror ju på hur man ser på det. Socialdemokratin har i nutid ägnat sig åt åsiktsregistrering, spionövervakning, valutadevalvering och är direkt ansvariga för den första bostadsbubblan vilket i sin tur ledde in Sverige i en hyperinflation. Detta som förberedande steg för att lotsa landet in i det nuvarande valutasamarbetet som håller folk i belåningsslaveri och vidare den överstatliga federationen EU. Man är direkt ansvariga för mörkläggning av den största färjekatastrofen i modern tid, buggningsskandaler, tvångssterilisering och upphöjt folkmordet och den etnopluralistiska staten som grundlag 1975.
Vad för typ av åsiktsregistrering och spionövervakning/verksamhet är det i synnerligen du pratar om? Att det Svenska folket är det mest belånade i hel europa/världen(?) kan vara både bra och dåligt. Bara för att vi är djupt belånade betyder inte att vi ligger i någon slags kris. Det Svenska folket som är tungt belånade är belånade inte utan anledning.
Hus ägs, lägenheter ägs, bilar ägs. Kollapsar samhället p.g.a det? Nej. Folket klarar av att vara belånat och det visar även att samhället också klarar av det. Problemet kommer när de säkerhetsanordningar som är till för att stoppa en eventuell krasch ruckas på i vissa tillfällen.
Citat:
I dagsläget har man via hemlighetsmakeri skakat hand på att flytta fram positionerna för radikala islamister i både det egna partiet och på nyckelpositioner i samhället. "Sverige åt alla" -principen ligger fast och man bildar en minoritetsregim ihop med kommunister och miljöpartister vars partiledare uttryckt hat mot vita män.
Existerar extremister i vårt samhälle? Ja. Är den rätta vägen för SD/SDU att följa Hahnes nationalistiska väg? Problemet med Hahne och SDU är just den att de skrämmer iväg de vanliga Svenssons som finns inom andra partier. Du kan omöjligt få tag i folk från MP, M och liknande om man skriker att det är judarnas fel och att alla andra förutom vissa delar inom SD är anti-vita m.m.
Att sparka Hahne och medföljande är i min mening rätt. Varför? Just för att om SD ska kunna bli ett lite mer välkomnande parti som ska attrahera fler röster från personer som endast är invandringskritiska. Det kommer inte vara möjligt om Hahne och kompanjoner kör på en nationalist-linje.
Citat:
Jag är givetvis inte SD'are (inte SVPare heller för den delen) och skall inte ge några förespeglingar om att så är fallet. Det innebär dock inte att jag inte kan kritisera partiet och också medlemmar och sympatisörer som är förvånade över att partiet agerar som man gör.
SD har varit mycket tydliga med att man är ett anti-vitt mittenparti med en kulturmarxistisk grundsyn.
Den större delen av Sverigedemokraternas ledning ställer sig bakom den mer socialkonservativa politiken medan SDU väljer en mer nationalistisk. Jag skulle vilja påstå att det är bättre för Sverigedemokraterna att långsamt gå mot ett accepterat parti.
Hahne, Kasselstrand och deras medföljare har enligt mig en syn som skulle sätta Sverigedemokraterna på den politiska kartan. Problemet med dem är den att de kommer endast sitta där i ett hörn, de kommer sakna all typ av makt.
Ska invandringsproblemen kunna lösas inom Sverige så behövs antingen Sverigedemokraterna i över femtio procent alternativt ett samarbete med andra partier. Svenskarnas Parti kommer aldrig komma i närheten av makt. Hahne och medföljandes idéer kan och kommer inte komma i närheten av någon egentlig makt.
För att få tillgång till makt inom politiken så krävs röster, rösterna kommer inte komma bara för att du säger så; utan dessa behöver faktiskt övertalas; att kalla dessa för kulturmarxister, anti-vita m.m hjälper inte.
Citat:
Man måste vara bra naiv om man tror att öppet anti-svenska, korrupta, partier som varit konsekventa motståndare till Sverigedemokraterna plötsligt skulle ge upp rasistkortet för att partiet man hånat vill bli salongsfähiga och komma in i stugvärmen. Det fungerar dock inte längre och har inte utgjort något hinder för partiet att avancera till 20%.
Oavsett vilken väg SD tar så biter inte rasist-kortet längre.
Partiet avancerar ja, problemet är den att de kommer inte att kunna avancera om partiet upptar likt nazistiska ideologier och liknande. Sverigedemokraterna, SDU och deras huvudpersoner behöver vara enade. Hahne och SDU skapade falanger inom Sverigedemokraterna vilket skapar problem. Det är en gigantisk uppståndelse i media just nu och det skadar Sverigedemokraterna att deras ungdomsparti gå isär från moderpartiet.
Citat:
"Andra partier", vilka skall ses i bemärkelsen korrupta ansvariga folkfientliga partier som ligger bakom förödelsen, vill inte diskutera invandringen eller ens vika en tum från den inslagna vägen oavsett hur många massutrensningar SD ligger bakom. Det är "andra partier" som i praktiken ligger bakom ett uppgivande av sin egen funktion i svensk politik för möjligheten åt Miljöpartiet att bedriva sin massinvandringspolitik ostört. Decemberjuntan är i praktiken en folkmordsrevolution som skall säkerställa att vi på sikt byts ut och förintas så snabbt som möjligt.
Andra partier tänker och kommer aldrig att riskera all sin makt och väljare för att samarbeta med ett Sverigedemokratiskt parti som anser likt Hahne och medföljande att det finns "anti-vita", judiskt inflytande m.m. Skulle SDU få styra inom Sverigedemokraterna skulle det sluta med att Sverigedemokraterna inte skulle ha någon som helst möjlighet till makt.
Sverigedemokraterna behöver bli ett rumsrent parti för att kunna få inflytande. Inflytande får man inte bara sådär, utan det måste de som röstar välja. Det kommer dock vara omöjligt för Sverigedemokraterna att kunna tillskansa sig makt om SDUs ledning kan fritt kritisera och gå emot moderpartiet om och om igen.
Citat:
Det har aldrig varit en ungdomspolitiker eller ett ungdomsförbunds uppgift att stoltsera som någon eller något som skall få "reell makt" då det är rörelsen som helhets uppgift. Detta medan ungdomspolitikerna genom ungdomsförbundet har som uppgift att driva på och vara ungdomligt uppkäftiga. Detta var ingenting partiledningen tog hänsyn till när den nu är i färd med att knäcka ryggraden på sitt eget ungdomsförbund och således sin egna reella framtid. Svågerpolitik kan bara ta dig så långt.
Att kasta ut Hahne och gestalter betyder inte att man kommer att knäcka SDU utan att man för tillfället stoppar den farligare falangen direkt i steget. Att man gör detta är inget dåligt för Sverigedemokraterna, utan tvärtom ger detta möjligheten för en enad front och för att sedermera närma sig andra partier och slutligen kunna få reell makt.
Sverigedemokraterna är inget rasistiskt och extremnationalistiskt parti, det finns andra partier för sådant.
Citat:
"Folket" har ingen bestämd uppfattning om någonting utan förlitar sig alltid på rörelsen och hur den bäst utkristalliserar och frigör folkviljan. Just nu har "folket" uppfattningen att SD är ett djupt "rasistiskt" parti som tycks ha den bättre organisationen än de övriga sönderfallande som bara bryr sig om att göra svenskarna till en minoritet i vårt eget land.
Bara för att Sverigedemokraterna har fått närmare 13% av rösterna betyder inte att hela folket anser att de andra partierna försöker sätta Svenskarna i minoritet. Det är just denna typ av idéer som behöver försvinna ur Sverigedemokraterna då det är just dessa individer som sätter P för Sverigedemokraterna.