2015-04-05, 17:45
Medlem
pokemontrainers avatar
Läste några av dina inlägg i början, och det räckte.
Det äckliga är också att du drar kortet "får ingen uppmärksamhet", fyfan jag ryser.
Hade själv en idiot till ex som jag är jävligt glad för att hon är borta, hon var också otrogen.
Berätta vad som hände, ta emot all skit han kommer säga till dig och bli mogen tills nästa förhållande.
Att du sedan knullade två av hans kompisar är riktigt, riktigt taskigt och äckligt gjort.

Folk ibland alltså...
2015-04-05, 18:27
Medlem
origamis avatar
Hur råkade sig? Du halkade och ramlade på en kuk?

Berätta åt honom, eftersom sanningen kommer endå alltid fram + sannolikheten att han förlåter dig är större om du berättar rakt än att han hör det från andra vägar.
2015-04-06, 12:33
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet,
Nej men då är det ju helt givet att man knullar på två av hans polare, vem hade inte gjort det
2015-04-08, 04:40
Medlem
skicka bilder
2015-04-08, 04:43
Medlem
pluto-s avatar
Råkade?

Vidrigt.. Berätta för honom förfan.
2015-04-08, 04:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HellionRebellion
Hur kan man "råka" vara otrogen?

Du är ett *****.

Citerar mig själv då jag vill tillägga att jag aldrig varit otrogen och jag är typ äldre. Kan lugnt säga att chanserna har funnits och somliga kanske tycker att jag är en mes men jag känner mig stolt som fan över det.
Senast redigerad av HellionRebellion 2015-04-08 kl. 04:54.
2015-04-08, 15:22
Medlem
Gatorades avatar
Nu har jag läst hela tråden och dina svar och "bortförklaringar"..

Jag hoppas det kommer fram på ett eller annat sätt så du får stå ditt kast, samt att din pojkväns "brushor" får stå till svars!

Utöver det så är du bortom räddning, jag önskar dig lycka till och hoppas att vi aldrig kommer träffas.
2015-04-08, 18:51
Medlem
Jag och pojkvännen var och åt på pizzerian där vi bor och då jobbade båda hans kompisar. Dom gav mig en del blickar och när pojkvännen gick på toa så gjorde den ene v tecknet framför munnen och stoppade ut sin tunga och slickade lixom. Dom hat även skickat en del sms, vissa en aning nedlåtande, typ "din svennepussy va nice" å så. Måste ja prata med dom igen tror ni?
2015-04-08, 18:53
Medlem
Du får skylla dig själv..
2015-04-08, 18:59
Medlem
med tanke på dina tidigare inlägg i andra trådar så är jag rätt säker på att du har ett sexmissbruk
2015-04-08, 19:05
Medlem
Citat:
Jag och pojkvännen var och åt på pizzerian där vi bor och då jobbade båda hans kompisar. Dom gav mig en del blickar och när pojkvännen gick på toa så gjorde den ene v tecknet framför munnen och stoppade ut sin tunga och slickade lixom. Dom hat även skickat en del sms, vissa en aning nedlåtande, typ "din svennepussy va nice" å så. Måste ja prata med dom igen tror ni?

Nu börjar det låta som att du trollar.. Om det är sant och jag hade varit din kille, och fått reda på att du varit otrogen (trekant) med 2 pizzabagare så skulle jag göra ditt liv till ett helvete.. Skulle nog garanterat kunna ta ett fängelse straff för det. Slå in tänderna på dig och bränna upp ditt hår hade varit mer än rätt.
2015-04-08, 19:09
Medlem
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Känns som att du trollar, hur kan man "råka" vara otrogen? Halkade du på ett bananskal och ramlade på nån mellan benen eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in