Behöver akut hjälp med att hitta en snygg jeansjacka och en bomberjacka! Kruxet är att jag inte sitter med någon vidare budget. Max 1000;- per jacka! Har kikat runt lite och hittat några riktigt fina jackor hos JL och acne, men dessa går över min budet rätt rejält. Så om jag kunde få lite hjälp med att hitta liknande jackor till ett billigare pris
Men gubben, dem jackorna var verkligen inte snygga för det priset. Gå till H&M/JC/J&J/CARLINGS och jag lovar dig att du kan hitta två-tre jackor som är mycket snyggare och billigare än dem. Skriv PM om du vill ha hjälp
Måste bara hoppa in och säga att de där jackorna var bland det fulaste jag sett. Skrattade högt när jag såg jeansjackan från acne, framförallt modellen vad ju bland det gräsligaste.
Men gubben, dem jackorna var verkligen inte snygga för det priset. Gå till H&M/JC/J&J/CARLINGS och jag lovar dig att du kan hitta två-tre jackor som är mycket snyggare och billigare än dem. Skriv PM om du vill ha hjälp
Tack för tipsen, får väl gå till centrum och kika lite!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!