• 2
  • 3
2015-03-21, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gasten123
Ska väl tilläggas att stå på scen är de lilla i de här sammanhanget. Tänk på alla de pengar de drar in genom att sälja sina kosttillskott/kläder/all annan skit samt pengar från sponsorer, de e där de riktiga pengarna ligger.

Va! Stora pengar i spons mm , så försäljning av AAS, G4P, mm är bara deras hobby då
Citera
2015-04-03, 04:55
Medlem
Vet i alla fall två killar som legat på 10g test i veckan längre perioder, injectdoserna är inte orimliga.
Citera
2015-04-03, 21:11
Medlem
Med tanke på hans utveckling under dom 5?år han satsat, utan gravidmage mm tror jag han bara är ett genetiskt freak o inte behöver monsterdoser. Hur gammal e han nu? 27år?

nästa MR-O i många år om inte IFBB polisen sätter stopp för att han e arab?
Citera
2015-04-03, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Med tanke på hans utveckling under dom 5?år han satsat, utan gravidmage mm tror jag han bara är ett genetiskt freak o inte behöver monsterdoser. Hur gammal e han nu? 27år?

nästa MR-O i många år om inte IFBB polisen sätter stopp för att han e arab?

Tror han är 30.
Vad menar du med monsterdoser? Karln väger kring 135-140kg, klart han ligger på rätt saftiga doser, även om han onekligen svarar bra på steroider så. Sen så kan jag väl tycka det är lite onödigt att spekulera i vad proffsen kör och doser då det näst intill omöjligt för någon här på F12 att veta det..

Mvh
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in