2015-03-24, 19:19
Medlem
3-CAF is a synthetic cannabinoid featuring a 3-carboxylate-indazole structure with a 1-(2-fluorophenyl) group. The physiological and toxicological properties of this compound are not known. This product is intended for forensic and research applications.

IUPAC: naphthalen-​2-​yl 1-​(2-​fluorophenyl)-​1H-​indazole-​3-​carboxylate

https://www.caymanchem.com/app/template/Product.vm/catalog/15962

Finns verkligen inte mycket info att finna om denna cannabionid. Någon som vet något mer om den eller kanske har testat?
Jag är verkligen inte personen som kan mycket om kemi så utav det som står ovan kan jag ärligt talat inte förstå mycket mer än att den är indazole-baserad och innehåller naphthalen vilket inte låter jättenyttigt ihop med flour. Dock är ju inga cannabinoider särskilt nyttiga.
Vet ni något så skriv!
Citera
2015-03-24, 21:09
Medlem
popcorn.mannens avatar
indazole eller hur det nu stavas, var det inte det man fick njursvikt av?? eller är jag helt ute o cyklar? för mig att jag läst i någon tråd att det var det iallafall.
Citera
2015-03-24, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
indazole eller hur det nu stavas, var det inte det man fick njursvikt av?? eller är jag helt ute o cyklar? för mig att jag läst i någon tråd att det var det iallafall.

5f-akb48 är nog den cannabinoid jag läst att flest folk fått problem med njurarna av och den är ju också indazole-baserad så det kan säkert stämma.

5f-pcn som sägs vara cancerogen innehåller ju naftalen precis som 3-caf, dock är jag inte säker på ifall det var just naftalenet som gjorde den cancerogen. Nm-2201 innehåller ju också naftalen och den har jag ej hört något om att den skulle kunna framkalla cancer. Men risken finns.

För övrigt finns 3-caf inrikes. Funderar på att lägga en beställning inom den närmsta veckan.
Citera
2015-03-25, 13:27
Medlem
blazns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fbstk
5f-akb48 är nog den cannabinoid jag läst att flest folk fått problem med njurarna av och den är ju också indazole-baserad så det kan säkert stämma.

5f-pcn som sägs vara cancerogen innehåller ju naftalen precis som 3-caf, dock är jag inte säker på ifall det var just naftalenet som gjorde den cancerogen. Nm-2201 innehåller ju också naftalen och den har jag ej hört något om att den skulle kunna framkalla cancer. Men risken finns.

För övrigt finns 3-caf inrikes. Funderar på att lägga en beställning inom den närmsta veckan.

Återkom gärna med en rapport på 3-CAF och säg vad du tyckte.
Jag är själv intresserad utav den här nya noiden.
Citera
2015-03-26, 00:44
Medlem
Någon som har upplevt ruset som kan säga hur länge ruset varade, samt hur ruset kändes?
Denna kan vara intressant, och tror den kommer vara oklassad ett bra tag framöver.
Citera
2015-03-31, 01:26
Medlem
Ingen som har testat denna än eller har någon info?
Citera
2015-03-31, 16:51
Medlem
DirtyNorths avatar
Skulle gärna också vilja ha recension på denna då jag hade tänkt att lägga en beställning framöver.
Citera
2015-04-02, 23:51
Medlem
En vän fick hem det idag, vi har testat och tycker båda det är jävligt potent.
Ruset varar mellan 30-50 min skulle jag tro, sen lite efterus i nån timme. Han har dock aldrig blandat så vi har ju rökt pulver. Svårt att uppskatta ungefär men väldigt lite, ett finger typ (den är sjukt mjölig så den fastnar på fingrarna)
Citera
2015-04-04, 15:06
Medlem
blazns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UboatGuy
En vän fick hem det idag, vi har testat och tycker båda det är jävligt potent.
Ruset varar mellan 30-50 min skulle jag tro, sen lite efterus i nån timme. Han har dock aldrig blandat så vi har ju rökt pulver. Svårt att uppskatta ungefär men väldigt lite, ett finger typ (den är sjukt mjölig så den fastnar på fingrarna)

Låter lovande. Väntar på fler rapporter
Citera
2015-04-04, 17:33
Medlem
Denna verkar intressant. Skulle gissa att den liknar ett mellanting mellan pb22 och akb48f, skulle va kanon.

Fick ni jobbg AT som på ab-serien/många cannabinoider eller klinga det av som cannabis och de äldre binoider? om ni rökt in ett tag lets say 500mg rent eller samma mängd i rökmix dagligen varit bänga? blev de extrema svettningar som på abfubinaca?

Eg018 va rätt nice men fick skumma biverkningar dock bra mildare än Ab-fub, ab-chim o mmb-chim osv.... synd att den klassas.

AZ-binoiden verkar läskig, nästan så man tror någon har någon agenda att göra folkgrupp hooked elller döda. Förekommer säkert sånt inom rc och läkemedelsföretagen. Men det är bara mina teorier. Sorry för OT

Kanske prövar denna när fler prövat, att de ska propagera emot cb/förstör normala folks liv pga ett bruk leder till denna skiten. Varför gillar poliser att riskera ungs liv/psyken eller döda dem?

Ni som håller cb olagligt, inser ni inte att ni fått en flicka hamna i koma, dödat flera samt förstört liv för tusentals.
Nu fåt det vara nog! en lagändring skulle jag föreslå: analog lag på binoider som narkotika, legalisera cannabis. Det är skademinimering för vår generation!
Citera
2015-04-07, 12:35
Medlem
blazns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Denna verkar intressant. Skulle gissa att den liknar ett mellanting mellan pb22 och akb48f, skulle va kanon.

Fick ni jobbg AT som på ab-serien/många cannabinoider eller klinga det av som cannabis och de äldre binoider? om ni rökt in ett tag lets say 500mg rent eller samma mängd i rökmix dagligen varit bänga? blev de extrema svettningar som på abfubinaca?

Eg018 va rätt nice men fick skumma biverkningar dock bra mildare än Ab-fub, ab-chim o mmb-chim osv.... synd att den klassas.

AZ-binoiden verkar läskig, nästan så man tror någon har någon agenda att göra folkgrupp hooked elller döda. Förekommer säkert sånt inom rc och läkemedelsföretagen. Men det är bara mina teorier. Sorry för OT

Kanske prövar denna när fler prövat, att de ska propagera emot cb/förstör normala folks liv pga ett bruk leder till denna skiten. Varför gillar poliser att riskera ungs liv/psyken eller döda dem?

Ni som håller cb olagligt, inser ni inte att ni fått en flicka hamna i koma, dödat flera samt förstört liv för tusentals.
Nu fåt det vara nog! en lagändring skulle jag föreslå: analog lag på binoider som narkotika, legalisera cannabis. Det är skademinimering för vår generation!

Så du gillade EG-018 eller? Kan du säga nånting om vilket typ av rus det ger och vilken rustid?
Håller förövrigt med om att om dom fortsätter hålla cb olagligt så kommer många ungdomar och människor att skadas och kanske till och med avlida till följd av detta.
Citera
2015-04-07, 21:16
Medlem
Är ganska nöjd, lite huvudvärk de första gångerna sen blev det bättre ganska skönt rus inget otäckt bara skön och avslappnad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in