Citat:
Ursprungligen postat av
Pobedarov
Jaså det säger du? Det verkar inte så med tanke på dina inlägg. Hade du bott där och haft erfarenhet av språket och kulturen hade du definitivt inte sållat dig till de nyttiga idioterna.
http://www.62.ua/article/785219?utm_source=web
Olika grupperingar inom separatisterna strider nu öppet mot varandra och har förklarat krig. Demokratin och tryggheten flödar i det Nya Ryssland!
Du vet att tjetjenerna avrättade hundratals ryska soldater under både det första och andra Tjetjenienkriget?

Jag känner MÅNGA tjetjener personligen , mer säger jag inte så jag vet nog mer än du, Ramzan Kadyrov har gjort Tjetjenien till ett mkt bra område i ryska federationen för den allra största delen av befolkningen, bara terroristerna som den nu dödade Isa Munayev med sitt lilla anhang som förolämpat islams namn har det jävligt hett om öronen nu! EDIT:just ja,han dog ju nyss, ha ha ha!
Befälhavarna inom separatisterna har olika åsikter som befälhavarna haft de senaste 100tals åren i krigszoner!
Jag har läst din länk, sänd inte en Zionistiskundertödd länk av massmördaren Poroshenskos anhang, jag bad om en OBEROENDE länk om du vill vara vänlig att ge mej en sådan?
Klart jag känner till Tjetjenienkrigen, de startades av Doku Umarov, Akhmet Zakayev, Sjamil Basayev, + mängder med krigsherrar som i sin tur sålde ut varandra,tex sålde Arbi Barayev ut Hamzat "Ruslan" Gelayev till FSB för att själv undkomma en Spetsnazgrupp som sedan inringade dem i komsomolskoye, vilket slutade med att han gömde sej i georgien tills hans egna förrådde honom mot 5 gram heroin och Spetsnaz skjöt honom och hela hans grupp i bergen mellan Tjetjenien och Dagestan 2004!
De avrättade ryska soldater ja, det vet väl alla sen 15 år tillbaka, men idag har doberman, hans ukrainska nazistkompisar mfl retat upp en hel nation, ja hela norra Kaukasus muslimska befolkning, så åter hoppas jag kommendant "Wild"s grupp får tag på de första av dessa fega nazister som står i Kiev och retar upp tjetjenerna ännu mer utan att veta att de kommer finna dem allihop till sist!
Blodshämd kallas det, lika vanligt och rättfärdigat som en småsak i Sverige!
Vill du säga till mina tjetjenska vänner i ansiktet på dem det du startade ditt inlägg med?