2015-03-30, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Det är ju det som är fel. Förstår du inte vad du själv skriver? Det är ju just därför, att dom har en agenda och inte agerar likvärdigt, som programmet och kanalerna SKA fällas för detta.

All mediehysteri och debatt som skapats krig intervjun är bara till gagn för Åkesson. Desto mer hans parti lyfts fram i offentligheten desto fler tenderar att sympatisera med partiet.

Tidigare rasistskandaler och avslöjanden har inte lett till att sd tappat stöd, snarare tvärt om.
Citera
2015-03-30, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Natus.Vincere
Som sagt, det skall alltid finnas rum för diskussioner och debatter. Hade SD kommit med invandrings och
integrationsfrågorna som ett seriöst parti utan dessa skandaler,Hade förmodligen frågan tagits upp av de andra partierna. Håller med om att de andra partierna borde diskutera frågan och tillsammans lösa situationen.

känns som att ryktet redan är så lågt att människor med vettiga åsikter om flyktingpolitiken avskräcks av att rösta och stödja ett sådant parti.
Yepp, det parti som bidragit mest till ökad invandring är utan tvekan SD. Utan dem i riksdagen med sina infantila företrädare hade andra partier för länge sedan hanterat saken vettigare än vad man gör i dag. DETTA är lösningen på den stora gåtan, till förtret för alla lurade sd-anhängare, till fröjd för mångkulturalisterna.
Citera
2015-03-30, 22:16
Medlem
jack.danielss avatar
Är lite fascinerad av hela historien; skavlan har listigt och framgångsrikt byggt sitt varumärke under flera års tid! Säga vad man vill om karlen, men han har varit framgångsrik. Med framgångarna följer modet att ta in en sån het potatis som ÅKESSON!! Men smolket i bägaren gör sig hörd, rödvinsvänstern, twittermaffian (Kärt barn har många namn) tycker inte om att åkesson är på väg att humaniseras i erkända mysprogrammet "skavlan" inga problem för en kille som skavlan, han beväpnar sig med en automatkarbin, extra ammunition i form av skrynkliga lappar. Nu skall han bli en skjutjärnsreporter, han skall sätta åkesson på plats, han skall tillfredställa twittermaffian, han skall kröna sin karriär med en het skalp!
Men....nånting hände, som inte alla förstår. Typ Lena Mellin på aftonbladet! Men troget SD folk går i taket, medelsvensson och ole förstår vad som hände, en o annan mainstreamskribent förstår också och nånstans, långt inne förstår nog även skavlan varför över 3000 norrmän skriver in en klagan till rikskringkasting.
Fredagen för för några dagar sedan kan vara den dagen då skavlans karriär vände, på 10 minuter raserade han ett förtroende han byggt upp under flera års tid!
Jag kommer inte att sakna honom! Gör du?
Citera
2015-03-30, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Visst. Fortsätt att tro det du. Du har tydligen inte uppfattat att SD är Sveriges tredje största parti och fortsätter att öka trots PK-medias ständiga kampanjer.

Rekommenderar att du följer opinionsmätningarna i fortsättningen. Även om flera mätningar uppenbarligen är manipulerade kommer du nog bli besviken.

Manipulerade? Litar ni inte på verkligheten?
SD må vara Sveriges tredje största parti men kom i håg hur det gick för NYD och var är det partiet nu?. Samma scenario lär inträffa med SD.
Citera
2015-03-30, 22:18
Medlem
Svart.Karismas avatar
Bara jag som är bekymmrad över medicinbruket och antidepressivas långsiktiga negativa effekter på Jimmy? Jag har läst och hört att det trubbar av folk så att de skiner mindre och får deras briljanta egenskaper nerfilade. Jag tror alltså han kommer verka mindre karismatisk framöver. Någon som kan ge feedback på min teori?
Citera
2015-03-30, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Fredagen för för några dagar sedan kan vara den dagen då skavlans karriär vände, på 10 minuter raserade han ett förtroende han byggt upp under flera års tid!
Jag kommer inte att sakna honom! Gör du?
"Kommer du" menar du nog? Men nej vi kommer inte sakna honom för Skavlan kommer givetvis fortsätta sända sin oftast bra program i många år än till stort förtret för er SD-fans. Tack för det Skavlan!

har förresten en rätt stor susning om att även ni SD-skallar kommer följa hans program även i fortsättningen givetvis utan att erkänna det.
Citera
2015-03-30, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart.Karisma
Bara jag som är bekymmrad över medicinbruket och antidepressivas långsiktiga negativa effekter på Jimmy? Jag har läst och hört att det trubbar av folk så att de skiner mindre och får deras briljanta egenskaper nerfilade. Jag tror alltså han kommer verka mindre karismatisk framöver. Någon som kan ge feedback på min teori?
Oroa dig inte. Åkesson har aldrig varit särskilt briljant eller karismatisk utan mest framstått som lillgammal och lite buskisaktig.
Citera
2015-03-30, 22:26
Medlem
Oavsett vilket parti man tillhör borde man väl fatta att det Skavlan gjorde var fel? Nej, tydligen inte, i Sverige hyllas Skavlan av många för att han fick Jimmie osäker och fumlig. Wow, vad svårt det måste vara att ha med en människa, sjukskriven med utmattningssyndrom, i ett program där man trycker upp den mot väggen och förnedrar den. Vilken bra insats han gjorde, som fick honom osäker, mycket skickligt.

Argumentet som Skavlan hade: "Om han är en kontroversiell person får han räkna med såna frågor" håller inte. Det är hans första intervju efter sjukskrivningen, varför ösa på med såna frågor som var en stor del till att han blev sjuk från början? Med sånt som man redan har hört tusen gånger, rasistsnacket. Samma frågor hela tiden gör inget bättre. Ha lite respekt för människan, och behandla dina gäster likadant, istället för att håna en och låta publiken skratta.
Citera
2015-03-30, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Tycker Henrik A har en poäng.

http://www.aftonbladet.se/kultur/article20550695.ab

Ja, att det är ett öppnare debattklimat om invandring i Norge...här vill fortfarande vänstern lägga locket på.
Citera
2015-03-30, 22:40
Medlem
HappySadHarrys avatar
SVT har skrivt en artikel till med bland annat de senaste siffrorna, 462 anmälningar i Sverige och 3100 i Norge.

http://www.svt.se/kultur/kravet-skavlan-ska-be-akesson-om-ursakt
Citera
2015-03-30, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
SVT har skrivt en artikel till med bland annat de senaste siffrorna, 462 anmälningar i Sverige och 3100 i Norge.
Väl orkestrerad manöver av SD-propagandaministern men detta kommer givetvis inte leda till något.
Citera
2015-03-30, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry

http://www.svt.se/kultur/kravet-skavlan-ska-be-akesson-om-ursakt
Alltså 9 753 151 personer i Sverige som inte har anmält.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in