Citat:
Det är en ren konspiration. Det är allmänt känt att media är den tredje statsmakten, vilka intressen eller påtryckningar de har är föga intressant. Finns så mycket i dagens media som andra inte håller med om, men allt man läser om är gråtande SDare. Sverigedemokrater är inte rasister, men det är parti med Jimmie och ett par andra bra retoriker sen är resten invalider. Det är klart som fan att deras snedsteg uppmärksammas när partiet redan har sådana starka åsikter.
Håller med om att SD inte är rasister och då är jag sosse in i bengmärgen. Men det finns individer i partiet som gör att deras skandaler är ständigt aktuella. Svårt att ta partiet seriöst.
Håller med om att SD inte är rasister och då är jag sosse in i bengmärgen. Men det finns individer i partiet som gör att deras skandaler är ständigt aktuella. Svårt att ta partiet seriöst.
Jag håller med dig på en del punkter. Jag är själv moderat och har inte mycket till övers för Sverigedemokrater som uttrycker sig både rasistiskt och infantilt. När ska man inse att man redan är under luppen på en vänstervriden media? Varför fortsätter man komma med korkade uttalanden? Är man ärligt talat så korkad att man tror att det inte kommer sippra ut förr eller senare?
Jag vet däremot också betydelsen av Sverigedemokraterna när det kommer till migrations och integrationspolitiken. Vi har tagit emot för många, vi klarar inte av att integrera samtliga och vi har framför allt inte resurserna för att agera som världens socialkontor.
Den dagen ett mer seriöst parti tar upp SD:s hållning till invandringspolitiken, den dagen kommer jag också troligen byta min röst till det partiet, om inte annat för att belöna dem för att ha tagit ett stort steg mot verkligheten.