Citat:
Ursprungligen postat av
donthackme
Haha det typiska SD stuket, tycker man inte som dig, så är man antingen kommunist eller blatte.
Vilket problem är det jag ska se? Att Skavlan gör och säger vad fan han vill? Att om han nu inte tycker om Åkesson, och visar det i sin show?
Lägg ner era jävla patetiska konspirationsteorier att SVT skulle ligga bakom frågorna. Det måste vara jävligt jobbigt att leva med såna tankar som de flesta härinne går omkring med.
Sen för att svara på din fråga, jag är garanterat mer Svensk än du och hela din släkt.
Det har ingenting med politiska åsikter att göra. JÅ hamnade i ett sk "mysprogram" och inledde det hela lugnt och sansat, för att sedan ligga i bakhåll med en massa påhopp och frågor som har besvarats otaliga gånger tidigare. En ointressant person som sade något för 13 år sedan, jag menar kom igen.
Ja, Skavlan gör vad han vill, det var därför han gjorde som han gjorde. Knappast så att det går att stoppa honom i efterhand, eller hur tänkte du nu? Det har inte med några "konspirationsteorier" att göra, det är fakta att majoriteten av personerna under SVT sympatiserar med vänstern och kommunister. De drivs även av en agenda, vilket torde vara uppenbart. Kan komma med otaliga exempel på vänsterpolitiker och sympatisörer som har bidragit med bra mycket mer skit än vad JÅ har gjort och de har knappast blivit lika kritiserade.
Tror du på fullaste allvar att SVT hade sänt ett program där Löfvén blev sågad till fotknölarna? Det hade ALDRIG hänt. När såg du en person ifrån vänsterkanten bli granskad senast i bästa sändningstid?
Typiskt muppar att dra "konspirationsteori"-kortet för att slippa prata om kärnproblem och istället försöka vifta bort sakfakta. Ni på vänsterkanten har en tendens till att vara väldigt onyanserade i ert resonemang.