2015-03-28, 18:49
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
då brukar jag bara tugga isär dom lite.
Usch tvi och BLÄInget jag skulle rekomendera,även att krossa tabletterna och hälla i ett glass med vatten är inte heller en höjdare,finns inte mycket som smakar så illa som tramadol
Citera
2015-03-28, 18:52
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscopussyHunter
Ar all Tramadol utan recept narkotika klassat i Sverige?
Vad far ni projsa for 1000 mg i Sverige?
Ja det blev narkotikaklassat 2007
Köpte 1000mg för 100 spänn precis.
Citera
2015-03-28, 19:27
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Usch tvi och BLÄInget jag skulle rekomendera,även att krossa tabletterna och hälla i ett glass med vatten är inte heller en höjdare,finns inte mycket som smakar så illa som tramadol
Japp smakar rätt vidrigt men känns rätt värt när man ligger i sängen och inte orkar upp och krångla något
Citera
2015-03-28, 20:05
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
250mg blir du knappast "skön" utav,har du ont så kanske de dämpar smärtan lite.
Äh bullcrap, jag har opiat tolerans men kan fortfarande bli snurrig på 250mg, det är så jävla löjligt när man ska stå och mäta kuk på det där sättet..

Min blöta dröm är ju att jag skulle bli cpskadad på typ 100mg, men det lär ju tyvärr inte hända.. :/
Citera
2015-03-28, 20:17
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Äh bullcrap, jag har opiat tolerans men kan fortfarande bli snurrig på 250mg, det är så jävla löjligt när man ska stå och mäta kuk på det där sättet..

Min blöta dröm är ju att jag skulle bli cpskadad på typ 100mg, men det lär ju tyvärr inte hända.. :/
Håller med. Förstår inte det "coola" med att behöva mycket. Det är ju inte direkt så man är fysiskt stark eller nå sånt för man behöver mycket för att känna något. Själv behöver jag ta minst 750mg för att ens känna något och jag har ingen tolerans på tram och det är totalt värdelöst. Finns ingenting positivt att säga om det. Knappt så det ens är värt att ta bara någon gång ibland. Har en polare som blir helt väck på 200mg och jag är jävligt avundsjuk på honom.
Citera
2015-03-28, 20:34
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida

Skulle jag framstå som häftig p.g.a att jag säger att jag inte känner av något på 250mg?

"Ökad tolerans innebär för droganvändaren att kroppen vid upprepat intag av till exempel tobak, alkoholdrycker eller opiater vänjer sig vid drogen med följden att den största möjliga psykiska effekten minskar och att en större dos behövs för att få samma effekt som en mindre dos tidigare uppnådde, Tolerans är inte detsamma som beroende.
Citera
2015-03-29, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Hur mycket tram tog du och när? Amfetamin och tramadol kan vara en väldigt farlig blandning. Jag skulle aldrig t.ex landa på tram efter ett tjackrus pga kramprisk, ep-anfall mm...

Se inlägget över! Det slutade lugnt, idag blev det Lyrica, peace
Citera
2015-03-29, 18:18
Medlem
Lumias avatar
Hallå! Gick hel lugnt att ta 1mg xanor på 200mg tram.

Hur skulle det va idag om jag käkat 20mg medikinet (ritalin) vid kl 13:00 och ikväll skulle vilja ta 200mg tram ikväll?

Må väl !
Citera
2015-03-29, 23:35
Medlem
Odamies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odamie
Vad innehåller egentligen en 50mg kapsel från ett apotek? Mer än tramadol såklart.

Finns ju en sida som säljer 99.7% rent Tramadol-pulver och kostar 120kr per milligram. Alltså måste det vara mycket starkare och hur mycket bör man då ta?
Någon som vet den ungefärliga motsvarigheten på ett sådan pulver och till exempel 300mg apoteks-tramadol?
Är det ingen som vet? :/ 1mg 99.7% rent Tramadol-pulver lär ju ändå vara skillnad från en 50mg kapsel. Annars är det ju extremt overprice. Och det tror jag inte.
Citera
2015-03-30, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odamie
Är det ingen som vet? :/ 1mg 99.7% rent Tramadol-pulver lär ju ändå vara skillnad från en 50mg kapsel. Annars är det ju extremt overprice. Och det tror jag inte.

I läkemedel från apoteket anges vikten av det verksamma ämnet. Således innehåller en 50 mg-kapsel 50 mg av det verksamma ämnet, tex Tramadol, en 300 mg-kapsel innehåller 300 mg osv. Sen tillkommer ex hjälpämnen, färgämnen osv, som ökar totalvikten på kapseln.
Citera
2015-03-30, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av industrialFinance
Var skaffar man tramadol utan recept?
I Kambodja :-D
Citat:
Ursprungligen postat av WilliamDeBloody
I läkemedel från apoteket anges vikten av det verksamma ämnet. Således innehåller en 50 mg-kapsel 50 mg av det verksamma ämnet, tex Tramadol, en 300 mg-kapsel innehåller 300 mg osv. Sen tillkommer ex hjälpämnen, färgämnen osv, som ökar totalvikten på kapseln.
Finns det 300 mg tabletter?
De starkaste jag kan kopa har ar 200 mg, och tillverkas det t.o.m. 300 mg tabletter sa kan det nog sagas vara helt riskfritt med en sadan dos.
Citera
2015-03-30, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiscopussyHunter
I Kambodja :-D

Finns det 300 mg tabletter?
De starkaste jag kan kopa har ar 200 mg, och tillverkas det t.o.m. 300 mg tabletter sa kan det nog sagas vara helt riskfritt med en sadan dos.

Har inte koll på om det finns 300 mg, men eftersom Odamie angav den dosen i ett tidigare inlägg, så använde jag samma dos i mitt svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in