Är det någon mer än jag som har svar 21:A och 22: D på provpass 4? Svaren skall vara ombytta enligt facit, tänkte ifall det kan vara ett fel såsom förra året.
Någon som kommer ihåg några av frågorna 8-14 på provpass 5? Fick sju fel på raken och resten rätt. Inte likt mig att skriva så många fel på verb-delen, känns som det antingen är fel i facit eller att jag skrivit fel på kontrollpappret
43 kva och 62 verbal (eller 63 beroende på om SVT har rätt eller fel). Tycker den sista verbala delen var läskigt enkel. Första gången jag gjorde provet och jag har väl inte direkt övat heller så jag är nöjd. Kommer garanterat in där jag vill in.
Någon som kommer ihåg några av frågorna 8-14 på provpass 5? Fick sju fel på raken och resten rätt. Inte likt mig att skriva så många fel på verb-delen, känns som det antingen är fel i facit eller att jag skrivit fel på kontrollpappret
Jag fick också en hel del fel på 8-14 pass 5. Kommer tyvärr inte ihåg frågorna.
Svårare matte men lättare verb. SKiftar alltid för mig inför varje prov... Förra året hade jag 1.5 på matten, nu fick jag 1.2. 1.1 på verb förra året och nu 1.6.