tror nog normeringen på kvant i år blir lite lägre, - någon enstaka poäng per resultatspann. Detta då DTK var svår vilket är delen som de flesta får gratispoäng på. Verb kan nog vara samma som tidigare.
Någon mer som reagerade på provpass 2, uppgift 32. Det var en fråga om traktorkort, så vitt jag kunde se, fanns ingen förklaring för beteckningen av traktorkort? Dvs om det var AB, E osv...
Skulle man på rakarm veta detta, isf vad har det med matematik att göra?
Det stod längst ner, under allt! seek, and ye shall find
Nä rada upp mig bak grannens skjul och skjut av mig vad less jag blir, här har man pluggat matte som tusan sen förra provet för att höja mig, och så skriver jag SÄMRE den här gången. Jag blir fan galen! Hatar att det ska få förstöra när man bara har några pinnar från maxpoäng på den verbala delen och vill in på utbildningar som inte kräver speciellt mycket jävla matematik!
Vi kanske skulle slå våra kloka huvuden ihop, kvant 1,1 verbal 1,8
Borde övat på gammal matte , för länge sen när jag skrev provet sist var matten betydligt enklare...fick tidsnöd på del 4 och fyllde i typ 12 av uppgifterna som en lottorad..
Tror och hoppas att provet var svårare denna gång och normeringen hamnar lägre
Ja, det hoppas jag med. Förstår inte hur det kunde gå så mycket sämre denna gång, det kändes ungefär lika bra som i höstas. Egentligen så räcker mitt tidigare resultat till min utbildning men en så pass stor sänkning är ju pinsam.