2015-03-26, 12:31
Medlem
Kravallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Inte en chans att det är antidepp. Hade han tagit det så mycket att han gått upp i vikt så hade han orkat raka sig. Allt detta är ett spel för att folket ska Jimmie är gemene man. Han ska "och arbetsträna", utrbrändhet. Allt för att folket ska se att även han är människa. Dramat inom partiet har varit äckta. Endast ett fåtal skulle behöva veta denna kupp.

Isf har han anlag för att gå upp i vikt extremt fort. Han ser ju ut som skit för fan.
Antidepp får min röst. I kombination med dålig kost. För han vet inte bättre.
Citera
2015-03-26, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IanFraser
Hahahaaaa, vilket komiker-snille!

Nej, Jimmie likt andra Svenskar har inte råd att fixa gaddarna. Vi har fullt upp att renovera käften på alla jävla ziggisar för endast 50 spänn. Svene petalar, vet do!

Din omtänksamhet är rörande, men jag tror JÅ klarar sig:
Citat:
Från Försäkringskassan ska Åkesson i november få den högsta månadsersättningen på 21.270 kronor. Dessutom fyller riksdagen ut med ytterligare drygt 31.500 kronor. Det innebär att Åkesson totalt från Försäkringskassan och riksdagen får nästan 52.000 kronor mot sitt ordinarie riksdagsarvode på 61.000 kronor i månaden.

Dessutom har Sverigedemokraterna bestämt sig att under sjukskrivningen fortsätta att betala ut det arvode på 39.650 kronor i månaden som Åkesson får som partiledare. Det innebär att SD-ledaren räknar med att få 91.650 kronor från Försäkringskassan, riksdagen och sitt parti under november månad mot sitt ordinarie månadsarvode på drygt 100.650 kronor.
http://www.dn.se/nyheter/akesson-far-arvode-trots-sjukskrivning/

Ledsen att förstöra din illusion, IanFraser, men JÅ är knappast i samma ekonomiska situation som de där andra svenskarna du pratar om, åtminstone inte medelsvensson.
Citera
2015-03-26, 13:24
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Snygg?

Det handlar inte om att se "snygg" ut utan respektabel. Jag är ledsen, men en trasig framtand och pubisskägg signalerar inte det.

Att sedan människor reagerar på att någon gått upp tio pannor på fem månader är knappast konstigt.
Jag är vanligt kritisk till Sd's politik men jag måste här ta Åkesson i försvar. En politikers fokus från väljaren ska ligga på vad h*n säger och inte hur h*n ser ut. Att hans framtad är trasig och att han har dåligt skäggväxt påverkar inte hans förmåge att framföra partiets ideologi.

Motsatsen bidrar till ett ytligt samhälle och det betyder bara tråkigheter.
Citera
2015-03-26, 13:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kravallen
Isf har han anlag för att gå upp i vikt extremt fort. Han ser ju ut som skit för fan.
Antidepp får min röst. I kombination med dålig kost. För han vet inte bättre.

Innan sjukskrivningen såg han ut som en liten tonårspojke.
Nu har han genomgått en tuff tid med valkampanjer och den skit som följde med, fått barn och "gått in i väggen".

Antidepp, speciellt mirtazapin, men även andra sorter gör att man går upp i vikt pga. att aptiten ökar, samt att man mår allmänt dåligt. Det spelar ingen roll "om man vet bättre".

Skäggstubb har var och varannan "gubbe" idag och behöver inte betyda något mer "katastrofalt" i livet än att man vill förändra sig.

Åkesson har helt enkelt mognat till en man och förändrats av livets prövelser.
Det kommer ni också att göra, när ni växer upp.
Citera
2015-03-26, 13:49
Medlem
Jimmie Åkesson odlar lite eftermiddagsskägg och alla går bananas. Tja, vad ska man egentligen förvänta sig... Allting Jimmie gör granskas under lupp, även av hans annars så trogna anhängare. Jimmie har förlorat en del av framtanden... BIG NEWS!!! Och nu får han inte ens skaffa skägg utan att bli sågad. Kan fan inte vara lätt att vara partiledare med såna fans. Fan, det verkar finnas fler Jimmie Åkesson fans på att kommunist forum.......
Citera
2015-03-26, 14:23
Medlem
musttomtes avatar
Det är medicinen som gjort att han ökat i vikt. Svensk sjukvård är experter på att söva folk.

Han ser mycket bra ut
Citera
2015-03-26, 14:28
Medlem
Kravallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Innan sjukskrivningen såg han ut som en liten tonårspojke.
Nu har han genomgått en tuff tid med valkampanjer och den skit som följde med, fått barn och "gått in i väggen".

Antidepp, speciellt mirtazapin, men även andra sorter gör att man går upp i vikt pga. att aptiten ökar, samt att man mår allmänt dåligt. Det spelar ingen roll "om man vet bättre".

Skäggstubb har var och varannan "gubbe" idag och behöver inte betyda något mer "katastrofalt" i livet än att man vill förändra sig.

Åkesson har helt enkelt mognat till en man och förändrats av livets prövelser.
Det kommer ni också att göra, när ni växer upp.

Läste du ens vad jag skrev?

Jag påpekade att han förmodligen käkat antidepp och därav ökat i vikt. Att han skulle gå på någon diet och undvika kanelbullarna dagligen? Tilåt mig att skratta. Han "förtjänar" godsaker varje dag. Han vet inte bättre.

Åkesson förblir första klassens tattare.
Citera
2015-03-26, 14:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kravallen
Läste du ens vad jag skrev?

Jag påpekade att han förmodligen käkat antidepp och därav ökat i vikt. Att han skulle gå på någon diet och undvika kanelbullarna dagligen? Tilåt mig att skratta. Han "förtjänar" godsaker varje dag. Han vet inte bättre.

Åkesson förblir första klassens tattare
.

Jag läste vad du skrev och jag försöker läsa det du skriver nu.
Du kunde formulerat dig bättre. För jag förstår ingenting av det fetstilta.
Citera
2015-03-26, 14:52
Medlem
Många som varit utbrända eller i närheten känner nog igen sig. Man orkar inte motionera, sover dåligt, man tröstäter för mycket god mat/glass/godis, och skiter i att raka sig eller vårda hyn. Tycker tyvärr att han verkar lite upprörd i inslaget.
Citera
2015-03-26, 14:58
Medlem
Kravallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jag läste vad du skrev och jag försöker läsa det du skriver nu.
Du kunde formulerat dig bättre. För jag förstår ingenting av det fetstilta.

Jag hade hade kunnat formulera mig sämre också. Men då mina åsikter angående Jimmie Åkesson skiljer sig kraftigt sett till dina, så väljer du att inte förstå. Det är min teori. Men kör i vind, jag förklarar igen.

Jag är säker på att Jimmie Åkesson ätit antidepp. För en sådan kraftig viktökning, sett till den korta tiden, är onormal - i mina ögon. Men kanske din vän Jimmie har anlag för att bli fet? Jag är ganska säker på att Jimmie Åkesson är en man som gärna äter godsaker oavsett dag i veckan. Varför? För att han tror att han har förtjänat det genom att vara en bra hustomte. Jag tror inte att han har vett nog att förstå att det krävs hårt jobb rent fysiskt under en depression. Sen om det handlar om att ta en promenad då och då eller om det handlar om att vara fysiskt aktiv i hemmet spelar ingen roll. Men enkel mattematik vad gäller kaloriintaget, det borde tom Jimmie Åkesson klara av. Men varken han eller någon i SD har ju inte briljerat vad gäller ekonomiska (mattematik) frågor innan så..
Senast redigerad av Kravallen 2015-03-26 kl. 15:00.
Citera
2015-03-26, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Ja, det är ju rätt vanligt att sabla infantiler tänker i just den andan du har, arma stackare.
Inte tänkt på att folk kanske gillar politiken? Nej, så enkelt kan det ju inte vara, men det är ju underförstått, inte för dig tydligen

Hur jävla snygg är Halalfeldt på en skala då? Tur att fanskapet är ute ur leken.. Jimmie vill åtminstone försöka rädda denna skiten, Halalfeldt den dumme fan slog ju yxan i båten...

Det är du, som är infantilen här - liksom andra, som tror att vi som kritiserar Jimmies ovårdade yttre är SD-hatare!

Jag sympatiserar verkligen med invandringskritiska partier, men jag ser det som en självklarhet, att en partiledare måste kunna inge respekt - och det gör man inte om man inte vårdar sitt yttre. Man måste vara presentabel. Om Jimmie skulle lyckas bli statsminister, kanhända många svenskar är så korkade att de inte reagerar på en trasig framtand, men vad skulle de säga i utlandet? "Die dummen Schweden....!"
Citera
2015-03-26, 15:37
Medlem
Hur kan SD använda sig av Åkessons popularitet utan att ge honom ytterligare hälsoproblem?
För när de politiska skeenden börjar bli självsvängande utanför politikernas egen kontroll kan framtiden innebära nästan vad som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in