2015-03-25, 00:24
Medlem
playmates avatar
Jag är kär i Mia Parnevik, fy vilken underbar människa Så jävla uppfriskande att se en sån härlig kvinna som hon på TV, det händer på tok för sällan i denna tid av bantningshysteri och plastikoperationer (obs ej skuldbeläggande).
Citera
2015-03-25, 02:31
Bannlyst
Fan, skulle ju bojkotta avsnittet med Sebbe men kunde inte hålla mig utan kollade förhandsvisningen.

Bra jävla program som gärna får en säsong 2.

-Golf är en natursport.

-Svalde en fluga, jävligt äckligt.

-Filma när de lastar ifall det händer en youtubeolycka eller något.

Parnevik for president.
Senast redigerad av AnikkiStrom 2015-03-25 kl. 02:42.
Citera
2015-03-25, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Jag är kär i Mia Parnevik, fy vilken underbar människa Så jävla uppfriskande att se en sån härlig kvinna som hon på TV.

Håller med, hon verkar helt fantastisk trots allt hon måste ha runt sig hela tiden! Inte lätt att leva i en dokusåpa i några månader heller.
Citera
2015-03-25, 19:09
Medlem
freeriderXIIs avatar
Det känns som att barnen är sämre uppfostrade än de trevliga föräldrarna. Fast det kanske är vanskligt att döma någon utifrån lite videoklipp.
Citera
2015-03-25, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Det känns som att barnen är sämre uppfostrade än de trevliga föräldrarna. Fast det kanske är vanskligt att döma någon utifrån lite videoklipp.

Tycker faktiskt att de verkar väldigt bra fostrade. De har pli på dom. Vad olika man kan tycka.
Citera
2015-03-25, 20:45
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Underhållande serie tycker jag. Andra avsnittet var bättre än första. Lagom med två gäster istället för 3-4 stycken. Kalle verkar vara en riktigt underbar person!
Citera
2015-03-26, 14:29
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnikkiStrom
Tycker faktiskt att de verkar väldigt bra fostrade. De har pli på dom. Vad olika man kan tycka.

En utav barnen gjorde under middagen en handrörelse för att visa att hon tyckte att Rebecca Stella talade för mycket, det gjorde hon säkert men det inget man påpekar som en del av värdfamiljen.

Att pappa Jesper kritiserade dem och kallade dem brats är väl ett tecken på att de misskötte sig under middagen och allt fick säkert inte kameran med.

Givetvis har barnen goda sidor också.

Som sagt tidigare så tycker jag det vore intressant om teamet tog upp mera ljud från just diskussionerna vid middagsbordet.
Senast redigerad av freeriderXII 2015-03-26 kl. 14:32.
Citera
2015-03-26, 15:35
Medlem
Intressant att golffjollan väljer att sätta lågbudgetttandställning på sin dotter, när det finns mer smickrande tanställningar som sätts på insidan av tandraden så att den inte syns. Har Parnevik ingen som helst koll på sin dotters tänder, skiter han i det, börjar pengarna sina i skattkistan, eller är det helt enkelt en statusgrej att visa upp sin tandställning?
Citera
2015-03-26, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlanko
Intressant att golffjollan väljer att sätta lågbudgetttandställning på sin dotter, när det finns mer smickrande tanställningar som sätts på insidan av tandraden så att den inte syns. Har Parnevik ingen som helst koll på sin dotters tänder, skiter han i det, börjar pengarna sina i skattkistan, eller är det helt enkelt en statusgrej att visa upp sin tandställning?

Vem fan bryr sig liksom
Citera
2015-03-26, 18:08
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Vem fan bryr sig liksom

Jo, men faktiskt. Dessutom skulle Peg behövt en tandställning, för hennes tänder var inte alltför räta.
Penny är den enda som ser bra ut av de tre systrarna.
Citera
2015-03-26, 21:31
Medlem
vadskalljagtros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Jag är kär i Mia Parnevik, fy vilken underbar människa Så jävla uppfriskande att se en sån härlig kvinna som hon på TV, det händer på tok för sällan i denna tid av bantningshysteri och plastikoperationer (obs ej skuldbeläggande).
Måste faktiskt hålla med dig! Har ändrat inställning helt och hållet om henne!
Citera
2015-03-27, 19:45
Medlem
En av döttrarna hade läcker rumpa, som visades upp med korta shorts. (Enda anledningen att se programmet)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in