2015-03-24, 13:37
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtsAndCrafts
No offence till jimmie, han är en utmärkt politker.

men som många andra svenskar så har han blivit en jävla tjockis, varför ska han försöka se ut som alla andra jävla politiker för?

Hade varit något om nån ledande manlig politiker vore BIFFIG.
Citera
2015-03-24, 13:39
Medlem
Shadowcrafts avatar
Han ser lite tjockare ut i ansiktet, men skägget döljer detta en aning. Tycker iaf om hans nya look, han ser mer sympatisk och seriös ut.
Citera
2015-03-24, 13:42
Medlem
Han är väl som många av oss andra. Slappar man till med maten under ett halvår så tjockar man till sig. Han var ju rundare för några år sen och det låg med stor säkerhet disciplinerad kost och träning bakom när han slimmade till sig. Nu har han helt enkelt halkat tillbaka. Med andra ord så är han mänsklig.

Nya rundare glasögon... njaa... men klart någon måste ta över efter Hägglund.

Lite skägg mår man gott av.
Citera
2015-03-24, 13:50
Medlem
Caparzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dloow
Han är väl som många av oss andra. Slappar man till med maten under ett halvår så tjockar man till sig. Han var ju rundare för några år sen och det låg med stor säkerhet disciplinerad kost och träning bakom när han slimmade till sig. Nu har han helt enkelt halkat tillbaka. Med andra ord så är han mänsklig.

Nya rundare glasögon... njaa... men klart någon måste ta över efter Hägglund.

Lite skägg mår man gott av.

Föredrar du den här looken? http://www.sydsvenskan.se/Images2/2014/2/27/jimmieskuren1.jpg
Citera
2015-03-24, 13:54
Medlem
ThisExiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Han knaprar nog friskt på med antidepressiva mediciner.

/ Leif

Viktuppgång betyder oftast det.

Han ser levande ut och det kommer bli bättre med tiden.
Finns säkert några skämskuddar där ute, hade någon annan partiledare utsatts för samma behandling som JÅ har hade de hoppat för längesen. Det, är fakta.
Senast redigerad av ThisExile 2015-03-24 kl. 13:59.
Citera
2015-03-24, 14:01
Medlem
Det märks att denna tråden ligger i Kändisskvaller och inte i Politik-forumet. Annars hade folk funderat på budskap mer, och utseende mindre.

Jag tror vi kommer få se Åkessons väg tillbaka genom bland annat hans utseende. Nu ska vi se han som utbränd och svag, och inte förvänta oss så mkt av honom. När han går mer och mer in i sin partiledarroll så kommer han tvätta till sitt utseende.

Han vill helt enkelt visa upp fler sidor av sig, så att folk lättare ska kunna känna sympati för honom när det börjar jagas igen. Han har varit borta i 6 månader, så tro inte att han helt magiskt åkte till Skavlan. Det var väl planerat och detsamma gäller hans look!
Citera
2015-03-24, 14:13
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Han ser lite tjockare ut i ansiktet, men skägget döljer detta en aning. Tycker iaf om hans nya look, han ser mer sympatisk och seriös ut.

Han ser vuxnare ut, tycker jag.
Citera
2015-03-24, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Jo-o.., men beror det på att han går på anti-depp..?

-eller att han har haft lugn och ro i närmare halvåret ? I ett hygglig familj med nyfödd, äntligen lite tid för att umgås med människor som uteslutande vill han väl..

Ni tar grymt fel om ni tror att Jimmie är sönder-drogad, varför skulle han vara det ?

Valet var en klinkande klar "home-run", trots allt bullshit han fick genomgå. När t.o.m "oberoende, objektiva" journalizter pissar på gården så fattar man ju ett det finns en agenda som går ut att provocera, hur långt kan vi ta det tills han bryter..

Han höll ut loppet, dvs valrörelsen.

Sen..., behövde han välbehövligt slicka såren.
Det är skillnad på att äta bensodiazepiner och mirtazapin.
Jag har själv varit sjukskriven pga utmattningssyndrom, läkaren rekommenderade mig att pröva mirtazapin. 2 månader senare hade jag plussat på mig 10kg.
Jag har ingen aning om Jimmie har ätit medicin, men det är mycket möjligt.

Många SSRI - SNRI ger ökade aptitskänslor vilket i sin tur ger, om man inte har karaktär, viktuppgång.
Senast redigerad av gilfhunter2000 2015-03-24 kl. 14:20. Anledning: typo
Citera
2015-03-24, 14:20
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Man kan gå upp väldigt mycket i vikt av antidepressiva mediciner, vilket är något han med största sannolikhet ätit under sin sjukskrivning.
Eller så har han kunnat varva ner ordentligt under dessa månader, kroppen nått homoestas, sänkta kortisolnivåer och andra stresshormoner, vilket gör att man inte tappar vikt (eller håller vikt) lika lätt.
Citera
2015-03-24, 14:27
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
Han har väl 100 000 i månaden så han borde ha råd med ordentlig mat.

Fäst hälften spelas ju bort och sen kommer det de dagliga förnödenheterna...inte mycket kvar
Citera
2015-03-24, 14:36
Medlem
Sockermissbrukares avatar
Han ser ju lite småplufsig och äldre ut tycker jag. Slarvigt skägg har han med. Detta håller inte, några vändor på löpbandet och ett tag med rakhyveln gör nog underverk.
Citera
2015-03-24, 14:44
Medlem
Käkar lyckopiller el lyrica. Två riktigt viktuppgång meds.
Men tycker ,i hans fall,att det passar hans look
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in