2015-03-24, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GetRealFaggot
Så går det när man lever på bidrag.
Han har väl 100 000 i månaden så han borde ha råd med ordentlig mat.
Citera
2015-03-24, 12:26
Medlem
Men altså vars fan är det här klippet ifrån? Det står fredagens skavlan, men det var väl samma avsnitt där Forsberg var med och då såg jag då ingen Åkesson.

=EDIT=

Jaha, det är altså den 27:e som det här ska visas. Altså fredagen som kommer.
Citera
2015-03-24, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdmiralCanaris
Var? Är du ansiktsblind? Dags att boka tid hos optiker Raventon.

Skämtar du? Kolla hakan för i helvete.
Citera
2015-03-24, 12:37
Medlem
Jag röstade sd och gillar Åkeson men självklart är det, som det redan har nämnts, ett genomtänkt drag. Hur fan hade det sett ut om han stövlade ut nyrakad i dyr kostym och backslick. "Jaha, så jävla sjuk var han. Fifflare" nu kommer han ut som en man av folket, han är precis som dig och mig.
Citera
2015-03-24, 12:39
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaFet
Jag röstade sd och gillar Åkeson men självklart är det, som det redan har nämnts, ett genomtänkt drag. Hur fan hade det sett ut om han stövlade ut nyrakad i dyr kostym och backslick. "Jaha, så jävla sjuk var han. Fifflare" nu kommer han ut som en man av folket, han är precis som dig och mig.
Jag tror faktiskt att just skägget är en sån grej. Han kommer raka sig till nästa gång.
Citera
2015-03-24, 12:45
Medlem
Hegamons avatar
Enda fysiska förändringen jag ser är ca 15 kg viktuppgång och märkligt mycket rynkor i pannan. Kanske beror de på viktuppgången?

Jag tror Jimmie är redo för internt arbete, inte mera då risken är stor han trillar dit igen. Utbrända har ofta inte avknappen utan kör tills det rasar.
Citera
2015-03-24, 12:51
Medlem
Snubchurps avatar
Ett mjukare intryck ger den nya looken. Inge lika kantig och spretig som tidigare med exempelvis de fyrkantiga glasögonen.
Citera
2015-03-24, 12:51
Medlem
dontbeaheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyson1993
Kikade Agenda och noterade Åkessons nya look, vad är syftet med nylanseringen av Jimmie? Vilka signaler vill man sända ut? Hipsterbrillor, skägg, viktuppgång, ny frisyr..

http://i.imgur.com/lIhq6Hl.jpg

http://i.imgur.com/kD86kTu.png
Sammantaget ger det ett större förtroendeingivande.
JÅ profileras som intellektuell mysfarbror
Citera
2015-03-24, 12:55
Medlem
MarxistHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muwltiplier
Många här glömmer att Jimmie av genetiska skäl troligtvis går upp i vikt väldigt lätt. Förr var han alltid lite småtjock. Att han var smalare runt valkampanjen har sin förklaring i hans korta, om ens något, ätfönster i många avseenden.
Trams.
Att han var småtjock förr i tiden berodde nog på att han åt dåligt, inte något genetiskt.
Citera
2015-03-24, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Ser lite ut som skumraskfiguren Joachim Posener:

https://www.google.se/search?q=joachim+posener&hl=sv&biw=1272&bih=613&si te=webhp&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wCoRVc ugCcHRygO8k4LgBw&sqi=2&ved=0CB8QsAQ
Ser ut som dom vore bröder.
Citera
2015-03-24, 13:13
Medlem
Svärmorsdröm

Det var då det jävligaste! Så många negativa inlägg på ett och samma ställe nu när vår store ledare äntligen visat upp sig i TV. Jag efterlyser lite positivism. Är det så mycket begärt, era kommunistlakejer tillika barbariets förespråkare!?

Med den looken (JÅs) får Jan Helin och statsminister Lövfen & Co se upp på allvar.
Citera
2015-03-24, 13:26
Medlem
No offence till jimmie, han är en utmärkt politker.

men som många andra svenskar så har han blivit en jävla tjockis, varför ska han försöka se ut som alla andra jävla politiker för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in