Citat:
Ursprungligen postat av
Skull-Kid
Ja precis. Jag lyckades förut joina den där "Final Prison Break" men det verkar vara helt random. Ett par gånger kom jag in i samma - såg det ut som - men då fick jag se den där jävla cutscenen och killen säger att vi ska göra alla setup missions igen, då får jag fram den där All in Order och måste lefta.
Jag undrar hur jag enklast kommer in i Final missionet? Sjukt irriterande. Eftersom jag själv inte kan hosta den måste jag sitta och söka quick job med mobilen eller vänta på invite och sitta och byta session hela tiden...
När du blir invitad till ett final mission står det ju nere till vänster som en notis. Det som ser lika ut mellan Finalen och själva början av heisten, alltså cutscenen där du måste göra alla setups, är ju att det står Heist Prison break osv. När du blir invitad till finalen så står [u]inte[u] beskrivningen till uppdraget med i notisen. Om det inte är finalen du blir invitad till kommer beskrivningen till vad uppdraget går ut på stå i notisen. Alltså:
ingen beskrivning vid finalen, och
med beskrivning vid introduktionen
Som svar på hur du lättast joinar finalerna är väl att du joinar ett crew med många medlemmar, då du får mycket invites