2015-03-24, 00:44
Medlem
Calogeros avatar
Tycker faktiskt han är lite lik Mattias Karlsson med den där stubben. Men det kanske bara är jag?
Citera
2015-03-24, 00:45
Medlem
turdalizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Han ser ju väldigt välmående ut, och han säger att när man drabbats av det han drabbats av så måste man ta det lugnt och försiktigt...Hallå, han sitter i London . Det är inte många utbrända som hoppar på ett flyg till London det första de gör för att vara med i en tv-intervju.
Man är ju inte fysiskt handikappad för att man blivit utbränd.
Att ta ett plan till London eller från Stockholm till Malmö, inte så stor skillnad eller åka bil/buss samma sträcka, ingen skillnad som sagt.
Citera
2015-03-24, 00:50
Medlem
foool13s avatar
Han har inte fixat sin tand ännu..
Citera
2015-03-24, 00:50
Medlem
Kaviarkommunists avatar
Tycker han ser sliten ut.

Eller så är det bara ovant.
Citera
2015-03-24, 00:57
Medlem
Germangestalts avatar
Lite skägg är aldrig fel för att framhäva den manliga aspekten. Bara det inte blir något kommunistskägg av det hela.
Citera
2015-03-24, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1876random
SSRI är en mycket vanlig typ av medicin idag, mår man dåligt och går till läkaren = "du kanske skulle testa en mild SSRI?"

Att bli sjukskriven för utmattningsdepression utan att få erbjudande om SSRI-behandling händer inte i dagens Sverige.

Ingen kan ju med säkerhet veta om JÅ käkar antidepressiva, det är ju en sak mellan honom och läkaren, men det är mycket som pekar på att han gör det.
Så i din värld är det likställt att bli erbjuden SSRI med att också ta det? Jag har blivit erbjuden skiten flera ggr men för den sakens skull har jag inte tagit det.
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Han har inte fixat sin tand ännu..
Störigt, förstår inte vad han väntar på i det avseendet, ser ju för jävligt ut.
Citera
2015-03-24, 01:23
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Mycket chips framför nätpokern. Tror inte det är en avsiktlig bedrift. Sådär ser man inte ut helt frivilligt.
Senast redigerad av ProfessorSlusk 2015-03-24 kl. 01:25.
Citera
2015-03-24, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Tycker faktiskt han är lite lik Mattias Karlsson med den där stubben. Men det kanske bara är jag?

Äntligen! Jag har läst allt från Jesus till Putin känna det som men tamefan det första jag såg var MK i svart hår och glasögon
Citera
2015-03-24, 02:06
Medlem
Clownsanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorSlusk
Mycket chips framför nätpokern.

Den tanken var det första som slog mig när jag såg bilderna i trådstarten. Antidepp, chips och Svenska Spel. Utbrändhet och depression brukar inte sällan leda till misskötsel av hygienen, man slutar tvätta sig, byter inte kläder, slutar raka sig etc. på grund av den orkeslöshet som följer sjukdomen.

Jag tycker han ser 10 år äldre ut efter sjukskrivningen.
Citera
2015-03-24, 02:18
Medlem
Han ser onekligen ut att vara sliten och nedbruten. Kanske har han tagit till flaskan i ett försöka att mota depressionen (eller kanske sitt eget samvete?) i grind? Han skulle väl åtminstone kunna raka sig?
Citera
2015-03-24, 02:30
Medlem
pelle49s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selmer
Han ser onekligen ut att vara sliten och nedbruten. Kanske har han tagit till flaskan i ett försöka att mota depressionen (eller kanske sitt eget samvete?) i grind? Han skulle väl åtminstone kunna raka sig?
Här finns det bedömningar av Åkessons utseende utifrån vilka politiska åsikter bedömaren har. Om det är en motståndare så är Å. en sliten, nedbruten och halvalkoholiserad chipsätare, en politisk sympatisör tycker att han ser ut som en mix av Mr Universum, Jesus och Sven Stolpe.

Sanningen ligger nog mittemellan. Nu går jag o lägger mig igen, skulle egentligen bara upp o pinka.
Citera
2015-03-24, 02:42
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0we
Säkerligen ökat med 10 kilo i vikt.

Småbarn hemma ger den effekten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto