2015-03-23, 23:53
Medlem
elgecys avatar
Man kan gå upp väldigt mycket i vikt av antidepressiva mediciner, vilket är något han med största sannolikhet ätit under sin sjukskrivning.
Citera
2015-03-24, 00:00
Medlem
folkgemenskaps avatar
En klokare och visare Jimmie Åkesson som kommer tillbaka, ett dryga halvårs filosoferande kan göra mycket för en intelligent människa. Vi kommer se en Jimmy på helt nya nivåer, det blir spännande.
Citera
2015-03-24, 00:01
Medlem
turdalizers avatar
Ingen annan som direkt tänkte, va fan är Joakim Posener tillbaka?

Lena Melin är naturligtvis inte glad.
Citera
2015-03-24, 00:15
Medlem
Påminner han inte lite om Hans Scheike i sina glansdagar?
Citera
2015-03-24, 00:20
Medlem
Muwltipliers avatar
Många här glömmer att Jimmie av genetiska skäl troligtvis går upp i vikt väldigt lätt. Förr var han alltid lite småtjock. Att han var smalare runt valkampanjen har sin förklaring i hans korta, om ens något, ätfönster i många avseenden.
Citera
2015-03-24, 00:21
Medlem
Niklas Strömstedt, Mikael Wiehe, Sven Stolpe, Joakim Posener, Hans Scheike...buden är många
Sven Stolpe var ingen du liknelse.

Han ser mindre stram ut nu och mera folklig. Det lär gå hem hos Svenssons i stugorna. Bra jobbat Åkesson.
Citera
2015-03-24, 00:24
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
Niklas Strömstedt, Mikael Wiehe, Sven Stolpe, Joakim Posener, Hans Scheike...buden är många
Sven Stolpe var ingen du liknelse.

Han ser mindre stram ut nu och mera folklig. Det lär gå hem hos Svenssons i stugorna. Bra jobbat Åkesson.

Satt precis och googlade bilder på Wiehe men trodde ingen annan skulle se den likheten.

En likhet både han och Jimmie troligen älskar
Citera
2015-03-24, 00:27
Medlem
Fan vad grov han verkar vara? Träning är ju bra mot depression. Åkesson gör lätt en helnelson på majoren.
Senast redigerad av Olepeter 2015-03-24 kl. 00:33.
Citera
2015-03-24, 00:30
Medlem
Ser ju ut som en riktig mysfarbror i de brillorna!
Citera
2015-03-24, 00:33
Medlem
Europes avatar
Jag är egentligen inget större fan av skägg, men jag tycker nog ändå att den här stilen är bättre. Jag tyckte han såg lite jobbigt slätkammad och stel ut förut.

Nu är det dock inte det relevanta, utan det mer avgörande är att jag ens reflekterade över vad jag tycker om hans nuvarande stil och utstrålning jämfört med hans tidigare, något som jag aldrig skulle reflektera över när det gäller någon inom Sjuklövern. När någon ur Sjuklövern dyker upp i rutan, så undrar jag omedelbart endast hur plågsamt pinsamt det kommer att bli, hur kolerisk jag kommer att bli och om inte mitt blodtryck kommer att skjuta i höjden, samt om det inte är vettigare för mig att bespara mig det genom att helt enkelt byta kanal på en gång. Det finns dessutom flera mer bekanta nuvarande och före detta sjuklöverpolitiker som får mig att omedelbart byta kanal för att jag mår kraftigt illa redan av att bara se dem och höra deras röst.
Citera
2015-03-24, 00:37
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Han ser ju väldigt välmående ut, och han säger att när man drabbats av det han drabbats av så måste man ta det lugnt och försiktigt...Hallå, han sitter i London . Det är inte många utbrända som hoppar på ett flyg till London det första de gör för att vara med i en tv-intervju.
Citera
2015-03-24, 00:43
Medlem
1876randoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Jo-o.., men beror det på att han går på anti-depp..?

-eller att han har haft lugn och ro i närmare halvåret ? I ett hygglig familj med nyfödd, äntligen lite tid för att umgås med människor som uteslutande vill han väl..

Ni tar grymt fel om ni tror att Jimmie är sönder-drogad, varför skulle han vara det ?

Valet var en klinkande klar "home-run", trots allt bullshit han fick genomgå. När t.o.m "oberoende, objektiva" journalizter pissar på gården så fattar man ju ett det finns en agenda som går ut att provocera, hur långt kan vi ta det tills han bryter..

Han höll ut loppet, dvs valrörelsen.

Sen..., behövde han välbehövligt slicka såren.
SSRI är en mycket vanlig typ av medicin idag, mår man dåligt och går till läkaren = "du kanske skulle testa en mild SSRI?"

Att bli sjukskriven för utmattningsdepression utan att få erbjudande om SSRI-behandling händer inte i dagens Sverige.

Ingen kan ju med säkerhet veta om JÅ käkar antidepressiva, det är ju en sak mellan honom och läkaren, men det är mycket som pekar på att han gör det.

Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Han ser ju väldigt välmående ut, och han säger att när man drabbats av det han drabbats av så måste man ta det lugnt och försiktigt...Hallå, han sitter i London . Det är inte många utbrända som hoppar på ett flyg till London det första de gör för att vara med i en tv-intervju.
Han deltog i livesändning val-debatter medan han var utbränd, vad är din poäng?
Senast redigerad av 1876random 2015-03-24 kl. 00:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in