2015-03-23, 22:10
Medlem
Baalzamons avatar
Jag tyckte det värsta var att Eva tog den andra flickan. Det kändes inte realistiskt att hon passerade den gränsen, inte ens för att ha som lockbete och lämna tillbaka efteråt.
Citera
2015-03-23, 22:13
Medlem
Baalzamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farmenSebastian
Jag tror snarare

*Retarderade sonen Fjeeedjik? han som inte fick jaga med Pappa, men överhörde någonting om "Eva" mellan Mamma o pappa i köket. Fredrik blir då arg på Eva som förstör far-son time

*Vass himself

Hur hon kidnappade flickan på gungan framgår inte heller, sofistikerat.
Att Vass skulle ha skjutit tror jag inte på, han har ju redan reagerat på att det varit för mycket våld, exempelvis när ICA-Stig dödades. Men Fredrik var ju en intressant teori. Frågan är väl bara om skottet var tänkt för att döda, det var väl lågt i sådana fall.

Hon måste ju ha gett flickan av den spetsade juicen men det gick konstigt snabbt. Det var ju inte många sekunder som modern grejade med annat.
Citera
2015-03-23, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baalzamon
Att Vass skulle ha skjutit tror jag inte på, han har ju redan reagerat på att det varit för mycket våld, exempelvis när ICA-Stig dödades. Men Fredrik var ju en intressant teori. Frågan är väl bara om skottet var tänkt för att döda, det var väl lågt i sådana fall.

Hon måste ju ha gett flickan av den spetsade juicen men det gick konstigt snabbt. Det var ju inte många sekunder som modern grejade med annat.

han heter ju Niklas
Citera
2015-03-23, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farmenSebastian

Menar du hur hon gick tillväga? På den korta stunden medan mamman tittade bort, är det lite svårt att förstå. Men hon drogade ju flickan med det som var i paketen med päronsmak. Flickan borde ha skrikit, men eftersom de träffats innan, gick allt nog lugnt till. Eva satte väl bara handen på flickans mun, sprang iväg med henne och sen drogade henne.
Citera
2015-03-23, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zephyr
Wass mobiltelefon ? Får inte troll ha smartphone ?

wass ist dass?
Citera
2015-03-23, 22:33
Medlem
Någon som förstått eller har en teori kring vad Thörnblads vill göra nu och vad Johan ville göra? Borén snackade ju om något i bilen....
Verkar som Josefin bott på övervåningen, kanske hela tiden? Förstår inte kopplingen till sjukdomen dock
Citera
2015-03-23, 22:35
Medlem
Uncle Dukes avatar
Tror ni Eddies pappa har något med trollen att göra, annars var väl scenen med honom väldigt onödig?

Citat:
Ursprungligen postat av g3n3ral
Menar du hur hon gick tillväga? På den korta stunden medan mamman tittade bort, är det lite svårt att förstå. Men hon drogade ju flickan med det som var i paketen med päronsmak. Flickan borde ha skrikit, men eftersom de träffats innan, gick allt nog lugnt till. Eva satte väl bara handen på flickans mun, sprang iväg med henne och sen drogade henne.

Hon behövde inte använda våld, flickan litade ju på henne och vet att hon är polis efter deras pratstund i förra avsnittet. Eva vinkade till sig Emma och gav henne den drogade saften. Jag tyckte det var taskigt gjort, men det visar väl hur desperat Eva blivit. Ingen dålig cliffhanger i detta avsnitt
Citera
2015-03-23, 22:45
Medlem
rawsezxs avatar
Tycker att den här tråden ger serien oförtjänt mycket skit. Tyvärr är det väl så att har tråden väl fått en viss inriktning så ryggdunkas det ju vidare i samma anda.

Man skulle även kunna tro att vissa av skribenterna är försmådda regissörer som missade pengasäcken som SVT kom dragandes med. Sitter ni och raljerar över hur f-n man kan tycka att en clown i Det också är pinsam dramaturgi?

Jag tycker serien är sjukt spännande och vissa delar även nagelbitande läskig! Jag hoppas på ett bra slut som inte ger en jävla cliffhanger till eventuellt en säsong 2.
Citera
2015-03-23, 22:53
Medlem
Bajsfacistens avatar
Polisen Eva tar inte bort linsskyddet på sitt gevär. Antagligen vet inte heller regiaören vad ett linsskydd är.
Citera
2015-03-23, 22:57
Medlem
rawsezxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Polisen Eva tar inte bort linsskyddet på sitt gevär. Antagligen vet inte heller regiaören vad ett linsskydd är.

Eller så är det ett färgfilter för att se konturer bättre...
Citera
2015-03-23, 23:09
Medlem
Fjodorovs avatar
Varför frågar dem om en röd pickup, var den inte vit?
Citera
2015-03-23, 23:20
Medlem
Baalzamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Varför frågar dem om en röd pickup, var den inte vit?
Han målade ju om den, inne i fabriken. Men när Eva hittade målarverkstaden så förstod dom ju att bilen var röd, det var därför han bytte till någon gammal kadett istället. Frågan är bara vem som kommer få smaka på dynamiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in