2015-03-23, 21:08
Medlem
Nivovics avatar
Nya glasögon och skägg - såg mycket annorlunda ut måste jag säga.
Han såg lite tjockare ut än vanligt, eller inbillade jag mig bara?

Hur som helst. Utifrån denna korta intervju verkan hans pondus och engagemang vara ganska låg, han såg trött och sliten ut enligt mig. Tyckte också att han gav ett intryck som jag inte kände igen, det kändes helt enkelt inte som Jimmie Åkesson.
Men intervjun var kort, så det kanske är därför.

Edit: Nej, utifrån den korta intervjun såg det mycket, mycket oroande ut (om man är Sverigedemokrat). Han ser näst intill förstörd ut, som om han har varit deprimerad under sjukskrivning.
Nu verkar det som om han faktiskt kommer att avgå inom en snar framtid. Jag tror att han kommer att testa några månader, men om det inte fungerar avgår han.

Det verkar som media och hatet vann till slut - Jimmie Åkesson är förstörd.
Senast redigerad av Nivovic 2015-03-23 kl. 21:12.
Citera
2015-03-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Kalle
Jimmie Åkesson medverkade precis. Ser väldigt annorlunda ut får jag säga.

Några kilo tyngre, och ett antal fjun på hakan mer iallafall. Och det märktes att han varit utanför rampljuset ett tag. Kändes inte lika säker där i studion.

Bara på det han sa så är det vad man kan förvänta sig. Han kommer börja sakta men säkert.
Men jävligt skönt att han finns med i kulisserna på allvar igen

Men finns ju alltid risk för återfall tyvärr.
Citera
2015-03-23, 21:09
Medlem
SlutaCiteraMigTacks avatar
Han skulle börja arbetsträna
Citera
Medlem
ColaKexs avatar
Drar en lättnadens suck och kan konstatera att Sveriges skickligaste politiker är tillbaka! Lite mulligare och skäggigare men vilken fröjd att se honom igen. Och vad jag kan uttyda från klippet så har han inga planer på att avgå vid landsdagarna i höst?

Välkommen tillbaka Jimmie Ta det lugnt i början nu bara!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nivovic

Ur form ja, svårt att träna när man är utbränd.
Citera
2015-03-23, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Han får ju raka av sig den där tredagarsskäggstubben. Ser märklig ut.
Såg ut som han var tillbaka från Woodstock. Fattades bara att han var klädd i kaftan och pratade om en "inre resa" tillsammans med någon indisk guru.
Citera
2015-03-23, 21:10
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
såg nyss på aktuellt och de sände ett klipp ifrån skavlan där han medverkar, kan säga att han såg rätt risig ut! svullen och ovårdad ut. Troligt att han fått lugnande. han har nog haft sig några riktigt svåra månader.

men skönt att se han på fötter igen! han var mänsklig trots allt

Nej, positivt att han har lagt på sig några kg säger jag..(äter bättre och mindre kaffe), nya brillor hade han.., frisyren såg bättre ut än tidigare.

Stubben.., tja.., antar att han rakar den snart.

Lugnande ?, inte en chans.

Blir nog bra det här, med lite tid och mjukstart
(kom även ihåg att vi såg utvalda klipp utav svt)
Senast redigerad av Snapcount 2015-03-23 kl. 21:14.
Citera
2015-03-23, 21:12
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlutaCiteraMigTack
Han skulle börja arbetsträna

Rom byggdes inte på en dag, som man brukar säga. tror tyvärr det kan finnas onda krafter (läs Media/extremister) ute i samhället som ser sin chans att knäcka han en gång för alla. Tror dock aldrig de kommer lyckas!
Citera
2015-03-23, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Rom byggdes inte på en dag, som man brukar säga. tror tyvärr det kan finnas onda krafter (läs Media/extremister) ute i samhället som ser sin chans att knäcka han en gång för alla. Tror dock aldrig de kommer lyckas!
Media var en stor anledning till att han blev utbränd från början, måtte de ligga lågt nu, men de planerar säkert att knäcka människan för gott. Skulle inte förvåna mig.
Citera
2015-03-23, 21:16
Bannlyst
Jimmie kommer att avgå men fortsätta styra partiet bakom kulisserna.
Jimmie kommer att plocka ut 2milj i avgångsvederlag ifrån partiets kassa på 20-25milj kronor.
Citera
Medlem
Terugflitss avatar
Citat:

Hur som helst. Utifrån denna korta intervju verkan hans pondus och engagemang vara ganska låg, han såg trött och sliten ut enligt mig. Tyckte också att han gav ett intryck som jag inte kände igen, det kändes helt enkelt inte som Jimmie Åkesson.

Edit: Nej, utifrån den korta intervjun såg det mycket, mycket oroande ut (om man är Sverigedemokrat). Han ser näst intill förstörd ut, som om han har varit deprimerad under sjukskrivning.
Nu verkar det som om han faktiskt kommer att avgå inom en snar framtid. Jag tror att han kommer att testa några månader, men om det inte fungerar avgår han.

Ja, det hör ju till sjukdomsbilden på utbrändhet.
Citera
Medlem
SD-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menved
Det där såg inte ut som en permanent lösning på Sverigedemokraternas partiledarproblem. Byte vid landsmötet troligen.

Citat:

Får tyvärr ta och hålla med er båda. Samma trötthet som jag upplevde i slutet av valrörelsen ser jag fortfarande hos Jimmie Åkesson. Kan inte se att han inom några månader står skärpt och offensiv i en partiledardebatt som han brukade göra förut.

Skrivit det i en annan tråd också, men jag tror inte att Jimmie Åkesson är partiledare efter landsdagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in