2015-03-23, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Ja och om man ser till hormonnivåerna så börjar man dö vid 30 så för att hålla sig vid liv efter det är steroider en nödvändighet

Finns ju en anledning till att folk frekvent kör HRT i USA, bara i sverige man blir en yxmördare på lite testo.

mm.. Nästa gång jag går av är när det är dags att använda mina spermier till något vettigt! :P Om jag nu inte blir sjuk, får njurproblem eller något annat som tvingar mig att kliva av!

Och på tal om tren! ÄLSKAR DET! Satte första tren ace sticket för 4 dagar sen! Börjar bli varm i kroppen och kroppstemperaturen har gått upp 0.4 grader! Så det har börjat hända nåt! Har inte varit på tren sen i höstas! Nu är det fest igen!

Mvh
Citera
2015-03-23, 15:14
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
mm.. Nästa gång jag går av är när det är dags att använda mina spermier till något vettigt! :P Om jag nu inte blir sjuk, får njurproblem eller något annat som tvingar mig att kliva av!

Och på tal om tren! ÄLSKAR DET! Satte första tren ace sticket för 4 dagar sen! Börjar bli varm i kroppen och kroppstemperaturen har gått upp 0.4 grader! Så det har börjat hända nåt! Har inte varit på tren sen i höstas! Nu är det fest igen!

Mvh

Kanske är det så att dina spermier ändå funkar, många verkar lita på att de mer eller mindre är döda men så va inte fallet för mig trotts att jag låg på både testo & deca mm.

Lågdos testo tror jag inte skadar någon, man kan ju köra nebido och sätta en ml var 10e dag den dosen stressar inte kroppen nämnvärt.

Tren och helst ace är det enda prepp jag verkligen känner riktigt av, man känner sig lite som ett skenande godståg det blir liksom mer go i en
Citera
2015-03-23, 15:19
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huffensfuffens
Hoppas att jag kommer må lika bra som du gjorde! Jag börjar med liten dos eftersom att tren är helt nytt för mig. Desutom så är det en deffkur så är endast ute efter att bevara musklerna, hålla uppe styrkan samt bli hård och vaskulär. Många upplever även snabbare fettförlust med tren och det är fan nr1.

jag gjorde ett test och deffa på runt 1,5 -2 gram testo ew och jämförde det med tren 400mg + 250 testo 5ed, mycket bättre resultat på tren känns som fettet rinner av en.
Kan va så att hög testodos ger en mycket östrogen som inte direkt är possitivt för fettförlust, bra då med en AI vilket jag inte använde...
Citera
2015-03-23, 19:04
Medlem
Gått en och en halv kur på galenika testo e nu. Nu kör jag Diamond pharma. Hur kommer det sig att man får ont efter man stuckit med Diamon pharma och inte galenika? Även lite smärta under injektion. Är fortfarande lite öm 4 dagar efter stick.
Citera
2015-03-23, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viskas
Gått en och en halv kur på galenika testo e nu. Nu kör jag Diamond pharma. Hur kommer det sig att man får ont efter man stuckit med Diamon pharma och inte galenika? Även lite smärta under injektion. Är fortfarande lite öm 4 dagar efter stick.

galenika är HG så det är gjort på riktigt labb med läkemedelsnivå på produktionen medan diamond är ett bra underground labb.

Det som är skillnaden.

mvh
Citera
2015-03-23, 19:11
Avslutad
Citat:

För att galenika är renare än vatten och DP är smutsigare än Östersjön. Har man tillgång till apoteksvaror ska man alltid använda dessa om man inte mot förmodan hittat ett märke som levererar liknade kvalitet.
Citera
2015-03-23, 19:16
Medlem
Citat:
Kanske är det så att dina spermier ändå funkar, många verkar lita på att de mer eller mindre är döda men så va inte fallet för mig trotts att jag låg på både testo & deca mm.

Lågdos testo tror jag inte skadar någon, man kan ju köra nebido och sätta en ml var 10e dag den dosen stressar inte kroppen nämnvärt.

Tren och helst ace är det enda prepp jag verkligen känner riktigt av, man känner sig lite som ett skenande godståg det blir liksom mer go i en

Första vändan på ace så ska bli intressant att jämföra med enan. Kört tren e 700mg ew och nu blir det ace 700mg ew. se om det är så mycket bättre.

Men ja det finns ju en chans att bollarna funkar även om man ligger på 19-nor produkter. Men inget jag är intresserad av för tillfället :P

Mvh
Citera
2015-03-23, 20:02
Medlem
Citat:
galenika är HG så det är gjort på riktigt labb med läkemedelsnivå på produktionen medan diamond är ett bra underground labb.

Det som är skillnaden.

mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
För att galenika är renare än vatten och DP är smutsigare än Östersjön. Har man tillgång till apoteksvaror ska man alltid använda dessa om man inte mot förmodan hittat ett märke som levererar liknade kvalitet.

Kan man få Galenika i 10ml vialer?
Citera
2015-03-23, 20:08
Medlem
Citat:
Kan man få Galenika i 10ml vialer?

De använder sig av ampuller.
Citera
2015-03-23, 20:46
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Första vändan på ace så ska bli intressant att jämföra med enan. Kört tren e 700mg ew och nu blir det ace 700mg ew. se om det är så mycket bättre.

Men ja det finns ju en chans att bollarna funkar även om man ligger på 19-nor produkter. Men inget jag är intresserad av för tillfället :P

Mvh

Jag upplever tren a som mer potent, vet ju att estervikten är högre i E och därmed mindre aktiv substans.

Tren e är go att köra när man inte vill sticka sönder sig hela tiden, men tren a är mer "bang for the buck" enligt mig.
Sen är där ju en del skillnad på olika märke, nått jag körde (tren E) kändes lågdoserat.
Citera
2015-03-23, 22:15
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
jag gjorde ett test och deffa på runt 1,5 -2 gram testo ew och jämförde det med tren 400mg + 250 testo 5ed, mycket bättre resultat på tren känns som fettet rinner av en.
Kan va så att hög testodos ger en mycket östrogen som inte direkt är possitivt för fettförlust, bra då med en AI vilket jag inte använde...
Låter bra! Ska själv köra 250 mg testo e plus tren. Bättre att börja med 100 mg e5d och känna hur det känns samt höja efter behov. Blir ju ändå över 100 mg per vecka och tren är ju potent som fan. Börjar alltid lungt med nya saker det är lite av en princip jag har, iaf när det kommer till AAS. Har riktigt höga ambitioner och har sett måååånga som bara trycker i sig hur som helst och många gånger så blir det pannkaka av alltihop.
Citera
2015-03-24, 15:16
Medlem
Tja, är på min första kur Testo E 300mg e5d, satt 3 stick och för någon timme sedan uppmärksammade jag att det känns som att det "pågår någon form av aktivitet" i mitt ena bröst. Är inte öm i bröstvårtan eller har ont eller så, svårt att beskriva men dessutom känns brösten är lite varmare än övriga kroppen.

Kan det vara början på gynokänningar? Började med AI idag, tog 0.5mg Arimidex men har även Letro och Nolva, men kanske är bäst o vänta med dem tills det uppenbarar sig mer eller är det bara o köra på better safe than sorry och köra Nolva direkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in