2015-03-23, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerPratt
På flera av bilderna ser hon ju rent av ledsen ut. Sen vet man ju inte om det pågick när dessa bilder togs.
Hon kanske bara har ett sånt utseende. Men ser ju inte ut som att hon levde drömlivet iallafall.

Lade också märke till detta, men det är blicken som ger ett avtryck av detta - i helheten är det bara att hon är efterbliven, mentalt handikappad och drar nog inte hem högre än 79 på ett IQ test.
Citera
2015-03-23, 17:48
Medlem
henduriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Detta är väl Dorota från Paradise Hotel?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=465230716959091&set=pb.100004165006 612.-2207520000.1427128059.&type=3&theater
Ja, han har ett fotoalbum som heter "Claudio ♥ Dorota"
Citera
2015-03-23, 17:52
Medlem
durtmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdmiralCanaris
När har jag skrivit att hon får skylla sig själv?

Jag påpekar bara hur verkligheten ser ut.

Som en vuxen individ måste man ta eget ansvar.

Men det är för mycket att kräva att vuxna medborgare i mellanmjölkslandet och Banandemokratin Sverige ska kunna tänka själva och inte utsätta sig för de risker som finns i Milanos modellvärld som ensam ung kvinna.

Du tror på att förbjuda kärnvapen?
Du tror på att skattehöjningar är lösningen på integrationen?
Du tror SD är rasister?

Å du dåre!
Du dåre kan inte vara över 5/10 och ha en 4/10 i personlighet.
Har du någonsin varit vän eller tillsammans med en vacker kvinna hade du vetat att alla snygga tjejer inte är ytliga monster.
En som precis slutat gymnasiet kan välja telemarketing eller modellande om man vill jobba utomlands och då är det tydligt vad som är roligast.
Att utnyttja sin skönhet för att ha ett par roliga år är inte samma som prostitution.
Du bittra fördomsfulla arma pojke.
Hade kvinnor inte dissat dig för ditt bristande utseende och din tråkiga personlighet hade du inte varit så fördomsfull och bitter.

Jag måste vara en sån där pk vurmande bög som förmodligen är invandrare, right?
Citera
2015-03-23, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Sluta myta din tönt. Jag har flera barndomskamrater som har jobbat och jobbar i modellbranschen och de har aldrig stött på något som du antyder.
Man vänder sig alltid till en auktoriserad agentur och branschfolket är duktiga på att sålla bort pervos bland fotograferna och agenterna, såna blir inofficiellt svartlistade och får aldrig mer jobba för seriösa agenturer.

"If people knew half of what's going on in this industry, it would cease to exist tomorrow."

Liksom filmbranschen finns det givetvis ett intresse av att skydda sina egna och prostitution/pedofili inget man talar öppet om.
Citera
2015-03-23, 18:16
Medlem
Raxbahns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0kern
BO:

Det var ju inte direkt någon skönhet. Ser faktiskt bara slampig ut, en sån där tjej där man helst inte vill komma för nära utan grodmansdräkt eller åtminstone dubbla kondomer.
Typisk öststatshora, en sån som får 30€/ligg på Europas bordeller.
Citera
2015-03-23, 18:22
Medlem
Verkar lite smått otroligt att hon skulle vara fånge i 6 månader och sedan gå mingel partyn under tiden..
Verkar snarare vara en bitter modell som inte fick ut det hon hade hoppats ifrån denna mannen.

Han kanske lovade guld och gröna skogar och hon sära på benen.
Citera
2015-03-23, 18:22
Medlem
Raxbahns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMaximillian
Hon fick det hon ville ha, visst

Totalt blåst brud som var säkert feminist och ville ha en riktig man, en äldre man med karaktär, japp det fick hon, hon fick sin "Batman"

rätt åt denna slyna som ville suga på spaghettikuk som var säkert en zigenarekuk

Håller med om det.
Låt detta bli en varning till naiva flickor som tror att det finns seriösa och/eller hederliga män i modebranschen.
Citera
2015-03-23, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av durtmeister
Du dåre kan inte vara över 5/10 och ha en 4/10 i personlighet.
Har du någonsin varit vän eller tillsammans med en vacker kvinna hade du vetat att alla snygga tjejer inte är ytliga monster.
En som precis slutat gymnasiet kan välja telemarketing eller modellande om man vill jobba utomlands och då är det tydligt vad som är roligast.
Att utnyttja sin skönhet för att ha ett par roliga år är inte samma som prostitution.
Du bittra fördomsfulla arma pojke.
Hade kvinnor inte dissat dig för ditt bristande utseende och din tråkiga personlighet hade du inte varit så fördomsfull och bitter.

Jag måste vara en sån där pk vurmande bög som förmodligen är invandrare, right?

Det lönlöst och försöka prata med en sån dåre, dom går igång på sånt här. Dom får lite uppmärksamhet och det blir som en kick fördom i deras annars betydelselösa liv, så dom fortsätter. Det är bara och kolla trolljägarna vad det är för typer det handlar om, det är nästan så man borde tycka synd om dom.
Citera
2015-03-23, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdmiralCanaris
Så jag ska hamna på kåken på livstid för att någon dum brud utsätter sig för extrema risker?

Det får polisen sköta.

Är det bara jag som vet vad Milanos modellvärld är?

Tror inte du vet ett skit om den världen faktiskt.
Citera
2015-03-23, 18:57
Medlem
Det här verkar ju inte riktigt klokt. Har hon varit instängd i samma lägenhet i sex månader utan att nånsin få gå ut eller få möjlighet att kontakta omvärlden? Killen har alltså bevakat henne 24/7, sett till att hon aldrig kan t.ex. öppna ett fönster och ropa på hjälp? Och på samma sätt kontrollerat allt hon skrivit på sociala medier så att hon aldrig kunnat slå larm? Det verkar ju omöjligt! Eller hade han nån medhjälpare, så de kunde ta skift med bevakningen?

Jag kan inte se facebook härifrån, vad visar det där albumet? Är det verkligen bara bilder inifrån lägenheten?

Jag hoppas det inte är ett sånt där fall där hon levt med honom frivilligt och sen kommit på efter ett tag att "nä det här var inge bra, det här ville jag inte... alltså är det våldtäkt... han har ju torterat mig"
Citera
2015-03-23, 19:06
Medlem
benjaminjuhlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Det här verkar ju inte riktigt klokt. Har hon varit instängd i samma lägenhet i sex månader utan att nånsin få gå ut eller få möjlighet att kontakta omvärlden? Killen har alltså bevakat henne 24/7, sett till att hon aldrig kan t.ex. öppna ett fönster och ropa på hjälp? Och på samma sätt kontrollerat allt hon skrivit på sociala medier så att hon aldrig kunnat slå larm? Det verkar ju omöjligt! Eller hade han nån medhjälpare, så de kunde ta skift med bevakningen?

Jag kan inte se facebook härifrån, vad visar det där albumet? Är det verkligen bara bilder inifrån lägenheten?

Jag hoppas det inte är ett sånt där fall där hon levt med honom frivilligt och sen kommit på efter ett tag att "nä det här var inge bra, det här ville jag inte... alltså är det våldtäkt... han har ju torterat mig"
Och du menar att han skulle råkat ut för något liknande förra gången han åkte dit, eller att det här bara är en isolerad händelse? Tillåt mig tvivla. Oavsett hur de exakta detaljerna ser ut så tycker jag att hon verkar ha blivit utsatt för ett brott.

Jag hoppas att hon någon dag kommer lyckas befria sig från de psykiska ärr som detta nog medför.
Citera
2015-03-23, 19:11
Medlem
panther1s avatar
Tragiskt.
Det är en tuff bransch minst sagt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem