2015-03-23, 13:13
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jisses, presskonferens kl 22, undrar om journalisterna kommer att klara av att hålla sig nyktra så sent?

Med tanke på deras intellektuella kapacitet lär vi aldrig veta huruvida de är nyktra eller inte.
Citera
2015-03-23, 13:14
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironfive
Det är Skavlan 21.00-22.00 och sedan presskonferens 22.00 om jag förstått det hela rätt.

Lite skumt, vore ju mer logiskt att ha presskonferensen först för att sedan nyansera och gå in på lite mer detaljer i Skavlan.

Nu kommer ju huvudbeskedet först i ett nöjesprogram på TV, iofs kanske han inte ger något besked i Skavlan om han avgår eller inte.
Citera
2015-03-23, 13:16
Medlem
vavilldus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trogskalle
Men om Åkesson kommer tillbaka, vad handlar då den "stora förändringen" om?

Han kan ju komma tillbaka i en annan roll än partiledare. Där har du förändringen.
Citera
2015-03-23, 13:17
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotashi
Jimmie Åkesson gör comeback

Jimmie Åkesson kommer att återgå som Sverigedemokraternas partiledare på fredag.

http://www.expressen.se/nyheter/akesson-tillbaka-som-partiledare-pa-fredag/

http://unvis.it/www.expressen.se/nyheter/akesson-tillbaka-som-partiledare-pa-fredag/
Citera
2015-03-23, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Lite skumt, vore ju mer logiskt att ha presskonferensen först för att sedan nyansera och gå in på lite mer detaljer i Skavlan.

Nu kommer ju huvudbeskedet först i ett nöjesprogram på TV, iofs kanske han inte ger något besked i Skavlan om han avgår eller inte.

Programmet spelas in förväg (om nu det ryktet stämmer), dvs innan presskonferensen. Så analys blir det inte frågan om.
Citera
2015-03-23, 13:20
Medlem
8711s avatar
Niklas Svensson, reporter hos Expressen,
sammanfattar de nya uppgifterna så här live på Expressen:
"Idag under lunch fick jag reda på att Åkesson kommer medverka på Skavlan och där berätta om sin comeback. Flera källor uppger till Expressen att Åkesson kommer återvända. I sommar ska han medverka med sitt sommartal i Sölvesborg, något som SD:s hemsida råkade publicera och tog sedan bort. På fredag återvänder Åkesson. Han var nyligen på en resa till Thailand med sin familj, därefter gav han beskedet att han ska återvända."

Citera
2015-03-23, 13:21
Medlem
MadScientists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Eller smart. Man vill tydligen få rejält spinn i medierna. Och vad betyder det att nollorna efter 21 är ersatta av ett par (som jag tolkar det) glasögon? Jimmies?

http://sverigedemokraterna.se/viktig-information/

Citat:
Ursprungligen postat av 1001PS
Vad var det jag sa innan någon annan publicerade det

Uppgifter: Jimmie Åkesson gör comeback

Publicerad 2015-03-23 12:59

Nu när jag sett deras annons börjar jag fundera på om Jimmieboi inte är på väg tillbaka. Känns inte som att man hade kryddat annonsen med glasögonen om så inte var fallet. Flera partikamrater har ju sagt att han mår bättre de senaste månaderna också. Kanske spred de ryktena om JÅs avgång bara för att få ett större genombrott i media.

Kom tillbaka Jimmie!!!!!! Vi behöver dig!
Citera
Medlem
Amors avatar
En kantboll vore att SD infört delat partiledarskap, av MP:s modell. Det finns tydliga fördelar med det. Mer avlastning av arbetsbördan. Dessutom kan man fronta med den som är mest populär för stunden.
Citera
Medlem
Yodawgimbads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotashi
Jimmie Åkesson gör comeback

Jimmie Åkesson kommer att återgå som Sverigedemokraternas partiledare på fredag.

http://www.expressen.se/nyheter/akesson-tillbaka-som-partiledare-pa-fredag/
Jimmie Åkesson tjaaalalalal , mycket glädjande om detta stämmer.
Citera
2015-03-23, 13:25
Medlem
AlfaQhards avatar
Return of the king?
Citera
2015-03-23, 13:25
Medlem
SmokeOns avatar
Om detta stämmer så är det underbara nyheter!!!!!!!!!
Citera
2015-03-23, 13:27
Medlem
Dimaks avatar
Tror han kommer tillbaka, Han ska vara med på Skavlan kl 20.00 tror jag det är på SVT , Missa inte!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in