2015-03-22, 16:57
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Sluta diskutera hennes storhet eller icke storhet. Fan bryr sig. Vill mest veta vem som knullat henne? Finns det en chans att hennes fitta fortfarande är orörd? Vad tror ni?

Hon har dissat slöjan och svär som en borstbindare, nåt måste hon lyda sina föräldrar om och det är antagligen det heligaste av allt - oskulden. Hon får kanske välja kille själv men måste nog gifta sig först.
Citera
2015-03-23, 11:41
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Hon har dissat slöjan och svär som en borstbindare, nåt måste hon lyda sina föräldrar om och det är antagligen det heligaste av allt - oskulden. Hon får kanske välja kille själv men måste nog gifta sig först.

Tror faktiskt också på detta. Möjligen har hon MAX haft en som satt på henne.
Citera
2015-03-23, 20:33
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:

Analsex ses det lite nyktert på i vissa kretsar då man inte förlorar den heliga vaginala oskulden men det sköts diskret.
Citera
2015-03-24, 20:56
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:

dra bort 1 så är du rätt nära sanningen. Trots sitt sätt att föra sig och uttrycka sig så har hon en typisk arabmentalitet. Hon sparar sig till den rätte kusinen på bröllopsnatten. som Mellanösternbo så är hon marinerad i antisemitism, vem minns inte hennes antisemitiska boktips på hennes blogg i början av karriären? men som medias nya husdjur så kom hon billigt undan med att fejka okunskap om böckernas innehåll och allt förlåts snabbt.
Citera
2015-03-24, 21:26
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
dra bort 1 så är du rätt nära sanningen. Trots sitt sätt att föra sig och uttrycka sig så har hon en typisk arabmentalitet. Hon sparar sig till den rätte kusinen på bröllopsnatten. som Mellanösternbo så är hon marinerad i antisemitism, vem minns inte hennes antisemitiska boktips på hennes blogg i början av karriären? men som medias nya husdjur så kom hon billigt undan med att fejka okunskap om böckernas innehåll och allt förlåts snabbt.

Du dömer rätt fort. Att det skapar sådan uppståndelse av att hon lägger ut en HARMLÖS bok på sin blogg är bara löjligt. Dessutom så är ju författaren själv jude och semit, precis som Gina. Så offerkoftan kan du lägga undan, likaså antisemit kortet.
Citera
2015-03-24, 21:35
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Du dömer rätt fort. Att det skapar sådan uppståndelse av att hon lägger ut en HARMLÖS bok på sin blogg är bara löjligt. Dessutom så är ju författaren själv jude och semit, precis som Gina. Så offerkoftan kan du lägga undan, likaså antisemit kortet.

Vilken offerkofta pratar du om? Helt allvarligt, hur läser du det jag skriver egentligen?
ansträng dig att vara seriös nu
Senast redigerad av apanola II 2015-03-24 kl. 21:38.
Citera
2015-05-25, 15:12
Medlem
Citat:
Gina Dirawi har levt med ångest under en stor del av sitt liv.
De senaste fyra åren har hon fått hjälp i form av terapi - och kan nu tänka sig att flytta i från Sverige.
– Jag hade suttit i ett dike om jag inte fick ventilera mina känslor, säger Gina Dirawi i podcasten "Värvet".

Citat:
Därför kan hon nu tänka sig att flytta i från Sverige, för att hitta lyckan i ett annat land. Nyligen var programledaren i Costa Rica.
– Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. Jag ska flytta härifrån. Jag behöver värme, träd och hav. Jag känner mig så omhändertagen när jag sitter ute i naturen och inte är nära en väg, säger Gina Dirawi.

http://www.expressen.se/noje/gina-dirawi--darfor-vill-hon-lamna-sverige/
Citera
2015-05-25, 21:36
Medlem
70Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari

Gina "Fucking" Dirawi. I Värvet säger hon "fucking" i var och varannan mening (i varannan mening varierar hon med "fett"). Diggar tjejen som fan men usch vad illa hon snackar utan färdigt manus
Citera
2015-05-25, 21:49
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari

Citat:
Därför kan hon nu tänka sig att flytta i från Sverige, för att hitta lyckan i ett annat land. Nyligen var programledaren i Costa Rica.
– Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. Jag ska flytta härifrån. Jag behöver värme, träd och hav. Jag känner mig så omhändertagen när jag sitter ute i naturen och inte är nära en väg, säger Gina Dirawi.

Jag skulle faktiskt överleva om GW flyttar till Costa Rica. Det skulle dessutom kunna vara lite uppfriskande för costaricanerna att få ta del av Ginas TV-program om sina släktingar...

Min känsla är att vi känner oss lite mätta när det gäller Gina...
Citera
2015-10-07, 12:22
Medlem
Antisemit och muslim. Säger väl allt. Inget vi vill ha i ett modernt Sverige. Men SVT tycker hon är en bra förebild för multikulti.
Citera
2015-10-07, 20:38
Medlem
Moltas666s avatar
Hon är precis lika intetsägande och slätstruken som tidigare.

Citat:

Var dom inte intresserade av Dirawi i Costa Rica?
Citera
2015-10-07, 21:31
Medlem
Geres avatar
Citat:

Harmlös?
Du verkar inte ha läst den...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in