2015-01-23, 00:42
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det verkar (om man ska tro på denna tidning) att Åkesson kanske inte har den bästa vikarien.

http://omni.se/inrikes/e99c716f-43fd...1-c399b024a9af
Snälla du. Nu vet jag inte vad det är för skvallerupplaga du länkar till, men den har hittills varit helt okänd för mig.

Nu så skrevs detta visserligen en dag efter du postade ditt inlägg, men här har du igen: http://sdkuriren.se/klargorande-anga...a-i-expressen/
2015-01-23, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
J.Å började redan 1988 och har jobbat varje dag så det tar på sina krafter efter (25) år att nå sitt mål om att bli det tredje största partiet i Sverige

J.Å kommer inte avgå och det är jag högst säker på.
Hur gammal tror du Åkesson är egentligen? Jimmie fick först kontakt med partiet 1995 och gick först med på allvar 1996! Jimmie Åkesson är född 1979 och var 9 år gammal 1988.
2015-03-21, 15:21
Medlem
Trogskalles avatar
Det ryktas om något åt det hållet.

http://www.dagensopinion.se/jimmie-%...d-om-framtiden
2015-03-21, 15:33
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trogskalle
Det ryktas om något åt det hållet.

http://www.dagensopinion.se/jimmie-%...d-om-framtiden

Verkar dystert. Jimmie hade behövts nu när Mattias Karlsson som började med att överraska med sin tuffa attityd. Nu framstår som en internpolis som tillgriper fula metoder.
Men det ordnar sig ändå, Sd överlever.
Jimmie drog fram Sd till riksdagen. En fantastisk insats som han ska ha all heder av.
2015-03-21, 18:20
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Tragiskt om det är sant - JÅ är och förblir den bäste partiledaren i Sveriges historia. Nu hoppas och tror jag SD klara sig bra ändå och att SD nu tar ett kliv mot en hårdare attityd gentemot de andra partierna och den havererade integrations- och invandringspolitiken!
2015-03-21, 19:17
Medlem
Jag tror att JÅ är/har varit deprimerad pga att han har ångrat sig.
Han är inte längre rasist och då kan han inte leda ett rasistiskt parti.
Detta skulle kunna förklara en längre sjukskrivning. Han har kanske genomgått en slags identitetskris.
2015-03-21, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Detta skulle kunna förklara en längre sjukskrivning. Han har kanske genomgått en slags identitetskris.

Ja det förstår jag att du tror eftersom det passar din extremvänster agenda perfekt!

Fortsätt drömma pajas!

Tror definitivt inte att JÅ kommer försvinna i periferin inom SD utan det kommer att komma att positivt besked!
2015-03-21, 19:22
Bannlyst
Citat:

Då hade det väl ändå varit bättre att bara avgå direkt eller hur? Tror inte du är seriös men ändå...
Nej mannen kämpar hårt för sitt älskade moderland och folk, Så hårt att han kollapsade och brände ut sig! Evig ära till vår älskade Jimmie!
2015-03-21, 21:49
Medlem
Väldigt tråkigt om Åkesson inte skulle komma tillbaka. Men om det skulle bli så så hoppas jag att Rickard Jomshof blir den som tar över. Han är som klippt och skuren för att hantera utfrågningar, debatter, intervjuer etc. Finns ingen i partiet som är bättre.

Men även om Jimmie kommer tillbaka så tycker jag Jomshof borde kunna ta större plats och avlasta mer. Bara onödigt att riskera utbrändhet igen. Jimmie och Jomshof tillsammans vore en perfekt kombination.
2015-03-21, 23:48
Medlem
ponnylover99s avatar
Citat:

Deprimerade människor reagerar ju lite olika när det kommer till matintaget. Vissa tröstäter och andra tappar aptiten helt. Vore ju sjukt pinsamt om JÅ kom tillbaka och såg sådär svullig ut som när han tillträdde som partiledare.
2015-03-22, 00:50
Moderator
Tinuviels avatar
Diskussioner om Åkessons frånvaro sker här: (FB) Åkesson sjukskriven för utbrändhet på obestämd tid

En här tråden låses.

// mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in