Citat:
Ursprungligen postat av
bernad_law
Mycket intressant, ryska VÄRNPLIKTIGA säger den ukrainska sidan. Jag vet inte om jag tror på det, men det är inte omöjligt. Dock vet vi alltså därmed att också enheter ur 6e ryska pansarbrigaden samt 31a luftlandsättningsbrigaden varit på besök i Ukraina.
Här påstår Simon Ostrovsky att både Amerikanare och folk ifrån Georgien är med i striderna. Amerikanen erkänner deras taktik här! Amerikaner söker efter ukrainskt medborgarskap.
https://www.youtube.com/watch?v=F4DpPr9xy5U
Han erkänner till och med att han har varit i strider sedan tidigare och är erfaren, är detta en amerikansk spetsnaz?
Med tanke på att tillfångatagna Ryssar ( som har tjänstgjort ) är en källa enligt er, precis som de
mörkhyade trupperna
Edit: Jag gillar hans konsekvenstänkande. Han tänker inte på att Ryska Specialstyrkor har en förmåga att ockupera Ukrainska pansarvagnar. Men han tycker snarare att Ukraina borde sätta in fler bombplan mot "the seperatists" och tänker inte på hur det gick?

Edit2: Fruktansvärt roligt hur ni försvarar att en APC kör över ett barn och dödar henne, med inget annat än sluttjafsat skit. Borde det inte vara UA som borde representera en högborg av att inte göra sådant? Med tanke på att ni kallar LNR och DNR för banditstater, medan Ukrainska staten beter sig mer svinigt.