2015-03-16, 04:20
Medlem
Min fru har ett kink att föra in olika slags objekt i sin slida. Tex, shampoo flaskor, andra flaskor, kulor, mm.
Vilket kan vara lite farligt ibland.
Nu har hon kört upp ett rör (rostfritt stål). Men den var lite böjd i slutet och fastnade ganska bra. Med lite möda så fick vi ut den efter att hon lyckades slappna av med slidväggarna. Men jag tror att hon gjorde sig illa innuti. För hon blödde lite. Det var inte jätte mycket. Och hon säger att det inte gör ont alls.
Men nu har hon svårt att kissa. Det kommer, men bara en liten stråle. Och det gör inte ont. Hennes kisshål är ju i närheten av slidans öppning. Så det kanske påverkade något?
Eller kan det vara att hon inte kan slappna av nu efteråt.
Det har gått en hel dag. Och hon kan fortfarande bara kissa en tunn ståle.

Ska vi vara oroliga?
Citera
2015-03-16, 05:17
Medlem
AcidGherkins avatar
Ja. Ni bör uppsöka doktor.

Det här låter inte alls bra.
Citera
2015-03-16, 11:04
Medlem
Hur stort var röret? :O
Citera
2015-03-16, 14:20
Medlem
Röret var normal stort. Kanske 3 cm i diameter.
Citera
2015-03-16, 17:55
Medlem
Hon vägrar gå till gynkan. Hon har slutat blöda nu iallafall.
Citera
2015-03-16, 18:02
Moderator
evilhoneys avatar
Vill ni diskutera kinken att föra upp olika objekt i fittan så går det utmärkt i BDSM-delen men hälsofunderinger får ni ta i Medicin och Hälsa.
//mod

BDSM, fetischism, parafili och kinky sex --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera
2015-03-16, 20:12
Medlem
SiSeniors avatar
Ni ska vara oroliga. Slidan är ett extra känsligt ställe och ni bör uppsöka doktorn asap. Inre blödningar = bad bad.
Citera
2015-03-16, 22:38
Medlem
Fast det blöder ju inte längre. det blödde ju bara lite. I ungefär 12 timmar.
Det rann ju liksom inte. Det kom lite rött på toapappret.
Citera
2015-03-17, 21:31
Medlem
Jag tror det är svårt med den beskrivningen du ger att avgöra om ni bör vara oroliga eller ej. Better safe than sorry som talesättet går, speciellt när det har med könet att göra. Om hon har fortsatt svårt att kissa bör hon kolla upp det, det är farligt att gå med högt tryck i blåsan om det inte går att tömmas.

är hon spänd över blåsan eller är den mjuk om du/hon känner? Hur mycket kiss kommer när hon kissar? Hur ofta (som vanligt eller mer sällan?).
Citera
2015-03-18, 18:20
Medlem
hhhe91s avatar
Jag körde upp en locktång i fitta på min sambo
Citera
2015-03-18, 18:44
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advena1
Ska vi vara oroliga?
Det "ni", d v s du, bör oroa dig över är din tvångsmässiga och sällsamma egenhet av att trycka upp allehanda föremål i ballitruskan. En vacker dag kanske det leder till blodförgiftning, vad vet jag?
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Ni ska vara oroliga. Slidan är ett extra känsligt ställe och ni bör uppsöka doktorn asap. Inre blödningar = bad bad.
Eftersom det inte rör sensorisk perception är det snarare den direkta motsatsen, d v s slidan är ett extra stryktåligt ställe. Blod ur slidan är inget som, i regel, går under begreppet "inre blödning".
Citat:
Ursprungligen postat av hhhe91
Jag körde upp en locktång i fitta på min sambo
Berätta mer.
Citera
2015-03-18, 19:04
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
Eftersom det inte rör sensorisk perception är det snarare den direkta motsatsen, d v s slidan är ett extra stryktåligt ställe. Blod ur slidan är inget som, i regel, går under begreppet "inre blödning".
Svårbedömt i min mening iom att vi inte vet hur "röret" ser ut. Är det välputsat och utan vassare kanter, absolut, men ett stålrör behöver nödvändigt inte vara så välpolerat i min mening. Och med tanke på scenariot TS beskriver hade jag inte lämnat detta oberört innan jag var på den säkra sidan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in