2015-03-15, 19:48
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Om du tryckt i ett kärl hade du vetat det med besked då du hostat tills du spyr.

Det va kanske bögen som va på besök hos dig som orsaka rövsmärtorna

Haha

Ja rövsmärtorna har helt andra orsaker. Det finns inte en chans att hans senaste injektion har något med anala smärtor att göra

/ Leffe
Citera
2015-03-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Nån som upplever det väldigt annorlunda och skjuta med mindre sprutor?

Har bytt från 5ml till 2.5ml sprutor och de är helt anorlunda... Oljan ba glider in nu, och så fort jag ska aspirera kommer de bubblor.

På 5ml va ja vungen att ta i för kung o fosterland för de skulle komma bubblor när ja aspirera, samma sak när ja tröck in oljan, tvungen att ta i.

Mvh
Om du kollar på din 2,5ml och 5ml spruta så är jag rätt säker på att din 2,5ml har pipen centrerad och 5ml har den på sidan.
Det är mest troligen den största orsaken till att oljan "ba glider in nu".

Att det kommer bubblor beror antagligen på att du aspirerar för hårt och tjuvluft letar sig in i sprutan.
Citera
2015-03-15, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TestoFrukost
Hur gör majoriteten när ni sticker? Byter ni ställe/ben helt? Stuckit mig i högra skinkan, kan jag lika gärna fortsätta där eller skall jag byta till den vänstra? Fortfarande lite smått öm men inget jag direkt lider av, tänker så att man vänjer området till injektionerna
Rotera så mycket du kan/vågar - ju mindre ärrvävnad du genererar desto bättre.
Citera
2015-03-15, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Ok men vad lkåg du på när du legat på ett tag ordentligt?
Haha dels har jag frikort och dels får ju vårdcentralen betalt för sånt, dom lär knappast klaga. Dom vet vad jag tar dessutom

Okej ja vet inte om ja vågar va lika öppen me mitt bruk hehe. Ligger på cirka 1000mg ew nu... Skulle va kul och se vad ett testo test visar nu.

Men om du kör 250mg e5d och hamnade på 46nml borde ja ha lite mer än dubbla då...
Fan trodde 250mg e5d skulle ge lite högre, bra att veta... Därför ja kände NADA på de....
Öka dosen vettja
Dock känner ja inte av ett skvatt nu heller, har mest blivit hårigare testo only suger...
Citera
2015-03-15, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
Om du kollar på din 2,5ml och 5ml spruta så är jag rätt säker på att din 2,5ml har pipen centrerad och 5ml har den på sidan.
Det är mest troligen den största orsaken till att oljan "ba glider in nu".

Att det kommer bubblor beror antagligen på att du aspirerar för hårt och tjuvluft letar sig in i sprutan.

Sjyst svar... Får trycka dit nålen dubbelt så hårt så man kanske slipper luft då.
Kanske e pågrund av luften ja har ont i arslet idag? Inte fått de av denna olja innan så...

Nån som vet va som händer me luften man råkar spruta in i muskeln egentligen?
Citera
2015-03-15, 21:01
Avslutad
Citat:

Nån som vet va som händer me luften man råkar spruta in i muskeln egentligen?

Ingenting, du kan sova gott mitt barn.
Citera
2015-03-15, 23:20
Medlem
Hur länge kan man vara öm i stickområdet efter en injekt? Satte min första testo E för 4 dagar sedan i röven och har fortfarande lite problem att sitta och hur länge man är om bör väl minska med tiden, när kroppen fått vant sig vid oljan?
Citera
2015-03-16, 00:42
Medlem
Citat:
Okej ja vet inte om ja vågar va lika öppen me mitt bruk hehe. Ligger på cirka 1000mg ew nu... Skulle va kul och se vad ett testo test visar nu.

Men om du kör 250mg e5d och hamnade på 46nml borde ja ha lite mer än dubbla då...
Fan trodde 250mg e5d skulle ge lite högre, bra att veta... Därför ja kände NADA på de....
Öka dosen vettja
Dock känner ja inte av ett skvatt nu heller, har mest blivit hårigare testo only suger...
Höjde precis till 500 mg e5d!
Citera
2015-03-16, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Höjde precis till 500 mg e5d!

Sweet...

Polarn kör samma men med deca okså, ökningarna är brutala! Tills han droppar decan förmodligen hehe.
Citera
2015-03-16, 09:01
Medlem
Igelollons avatar
Hej!

Jag vill få lite extra innan sommaren och är sugen på att testa en meskur på d-bollar.
Om jag kör 10mg i 50dagar. Vad skall jag tänka på mer då? Behöver jag något för att stabilisera levern eller borde det vara lugnt vid en så låg dos?
Citera
2015-03-16, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TestoFrukost
Hur länge kan man vara öm i stickområdet efter en injekt? Satte min första testo E för 4 dagar sedan i röven och har fortfarande lite problem att sitta och hur länge man är om bör väl minska med tiden, när kroppen fått vant sig vid oljan?

beror på hur bra olja du kör med. Kör du med apoteksgrejer så är man aldrig öm. Är det smutsigt skit så brukar det hålla i sig 3-5 dagar. Visst blir det bättre när man vant sig med oljan men vissa oljor får jag alltid ont av och vissa aldrig.

Mvh
Citera
2015-03-16, 09:14
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igelollon
Hej!

Jag vill få lite extra innan sommaren och är sugen på att testa en meskur på d-bollar.
Om jag kör 10mg i 50dagar. Vad skall jag tänka på mer då? Behöver jag något för att stabilisera levern eller borde det vara lugnt vid en så låg dos?

Jag hade tagit högre dos fast kortare tid. 20mg i 5-6 veckor är bättre imho, efter det tappar preppet effekt för mig. Biverkningarna är beroende av både tid och dos. Om du skulle få gyno på dbollen kan du ju ha en 10 tabletter ardex hemma och ta vid behov. Fast det är bättre med en lågdos testo propp kur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in