2015-03-15, 14:07
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Fattar poängen med AI på högaromatiserande steroider likt testo/d-bol etc men många glömmer att vid brukande av lågandrogena prepparat likt anavar kan högandrogen aktivitet från tex Proviron göra underverk...

Ja precis vad jag menar. Men folk är ju generellt så jävla dåligt pålästa så att de inte förstår att t.ex. Proviron i en lågandrogen kur är lika intressant som en ai är i en aromatiserande kur. Skrattretande och skrämmande på samma gång.

Mvh
Citera
2015-03-15, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TestoFrukost
Hur gör majoriteten när ni sticker? Byter ni ställe/ben helt? Stuckit mig i högra skinkan, kan jag lika gärna fortsätta där eller skall jag byta till den vänstra? Fortfarande lite smått öm men inget jag direkt lider av, tänker så att man vänjer området till injektionerna

Jag varierar alltid. kör 4 ställen. lår och skinkorna.

Mvh
Citera
2015-03-15, 14:28
Medlem
qdqdqs avatar
Är det vanligt att man får potens problem av lite högre doser test och vad kan man göra åt det?
Citera
2015-03-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Sticker du ofta eller länge kan det vara på sin plats att rotera. Under högsäsong roterar jag mellan axlar, lår, skinka, vänster och höger för att slippa ärrvävnad.

Kommer sticka var 5:e dag.

Blir tio dagars vila per skinka emellan nästa stick ifall jag bara skulle köra skinkorna, men det är kanske inte tillräckligt?
Citera
2015-03-15, 15:33
Medlem
Nu känner jag att det är dags för mig att ta oskulden när det kommer till steroider. Något jag egentligen aldrig tänkt göra, men något jag ändå har haft på tankarna i något år nu.
Insett att vissa personer, b la jag, inte kan ta mig så långt som ren. I alla fall inte så långt som jag vill, inom rimlig tid....

Vad jag har läst är testo det som rekommenderas till nybörjare, men även OT.

Först var jag ganska säker på att testo e 250mg e5d skulle bli bra, men läste sedan på om OT och är lite fundersam nu, då jag ser för och nackdelar med båda, samt att åsikterna om preparaten är delade.

Mina tankar:

Jag kommer att ligga på ett svagt underskott under hela kuren, eller så lågt som möjligt så länge prestationen ökar. Dvs jag blir starkare/större. Tanken är inte att bli rippad, men att ta mig ner i kroppsfett för att sedan under pct lägga mig på överskott igen.

Mitt mål är inte att försöka bli så stor som möjligt på den dosen jag tar, men ändå lägga på mig märkbar massa. Att i alla fall märka att jag växer duger för mig.

Testo E:
+ Mer massa och styrka i slutändan? Troligtvis mindre/mildare bieffekter? Troligtvis bättre välmående?
- Tar några veckor att ge effekt. Mycket dyrare. Rekommendationen är minst 10 veckor, vilket känns mindre bra när jag inte vet hur jag reagerar på det.

Turinabol:
+ Snabbare effekt. Kortare längd på kuren, omkring 6-8 veckor rekommenderas för nybörjare. Enkelheten med oralt. Priset för en kur är rätt låg. Enligt många bra alternativ under deffperioder.
- Sämre för levern. Möjligtvis dåligt välmående. Intag av proviron rekommenderas, vilket medför yttligare bieffekter.

Någon som har lite åsikter om vad jag borde välja? Testo E känns som bättre alternativet och säkrare kort, men Turinabol har ju också några fördelar...
Citera
2015-03-15, 15:34
Avslutad
Citat:
Kommer sticka var 5:e dag.

Blir tio dagars vila per skinka emellan nästa stick ifall jag bara skulle köra skinkorna, men det är kanske inte tillräckligt?

Det kommer nog vara lugnt så länge du inte prickar rätt på millimetern varje gång.
Citera
2015-03-15, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Kommer det bubblor när du aspirerar drar du för hårt, det är pumpen som läcker. Det är knappast från benet. Dra bara lite lätt, om du sitter i ett kärl lär det vara lätt att dra. Jag fattar inte var folk har fått detta ifrån, du är ju inte direkt ensam om det...

Ok men de kom inget blod iaf så kan ju inta satt sprutan i nått kärl?
Fan nu gjorde du mig nojjig... Jävla skitsprutor.
Fick faktist lite huvudvärk efter, o idag har ja ont i röven
Senast redigerad av SinnerByBirth 2015-03-15 kl. 15:45.
Citera
2015-03-15, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Att ta kurar-tips från en kille som inte ens kan räkna ut sin egna veckodos känns kanske inte som en superbra idé.

Mvh

Pff...
I normalt fall ska man ligga på mellan 15-30 nml i testo...
Ligger man då på 46nml under kur skulle fan jag höja
Du stalkar mig gubben
Citera
2015-03-15, 18:14
Bannlyst
Citat:
Hur gör majoriteten när ni sticker? Byter ni ställe/ben helt? Stuckit mig i högra skinkan, kan jag lika gärna fortsätta där eller skall jag byta till den vänstra? Fortfarande lite smått öm men inget jag direkt lider av, tänker så att man vänjer området till injektionerna

Jag körde endast hö/vä lår under hela min kur (20 stick). Första sticken i höger gjorde ont utav helvete, en blandning av oskulden, dåligt stick teknik och för långt ner på låret. Var skit nojjig att ja skulle få samma besvär i vä men mitt fjärde stick gjorde jag det och förväntade mig det värsta men NOLL pip. Så du behöver ej få ont bara för området är oskuld. Variera med vä/hö lår om andra områden känns obekvämt, om du sticker e5d och en vanlig förstakur längd funkar det!

En fråga till er andra: rekommenderar ni 5ml pumparna när man ska sätta 500mg testo e? Blir kanske struligt att suga upp i ampullerna, kommer ju massa luft som man måste trycka ut i omgångar på 3ml pumparna när man suger upp oljan.
Citera
2015-03-15, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
24 innan kur och 49 under kur?
Höj dosen!

Fan ja låg nere på 8nmol efter ja slängt i mig dbol i en vecka en gång som ja reagerade dö konstigt på.
Blir dom knte trötta på att du vill kolla ditt testo hela tiden hehe
Ok men vad lkåg du på när du legat på ett tag ordentligt?
Haha dels har jag frikort och dels får ju vårdcentralen betalt för sånt, dom lär knappast klaga. Dom vet vad jag tar dessutom
Citera
2015-03-15, 18:28
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Är det vanligt att man får potens problem av lite högre doser test och vad kan man göra åt det?

Höga östrogennivåer sabbar, testa köra Arimidex eller Aromasin.
Första gången jag kände av det fenomenet va just på 2+g testo ew och då hade jag kört deca/tren etc innan utan problem...
Citera
2015-03-15, 18:31
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Ok men de kom inget blod iaf så kan ju inta satt sprutan i nått kärl?
Fan nu gjorde du mig nojjig... Jävla skitsprutor.
Fick faktist lite huvudvärk efter, o idag har ja ont i röven

Om du tryckt i ett kärl hade du vetat det med besked då du hostat tills du spyr.

Det va kanske bögen som va på besök hos dig som orsaka rövsmärtorna
Senast redigerad av bad-boy 2015-03-15 kl. 18:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in