2015-03-15, 00:05
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Kanske inte men känns dumt med Arimidex till var som sagt, men har sätt att du är en stor förespråkare av AI fortsätt med det du

Du har rätt i att man inte behöver en ai till prepp som inte aromatiserar. Men har man hög känslighet för gyno bör man definitivt gardera sig med en ai just för att anavar t.ex. inte helt ovanligt kan "ersättas" med dbol eller annat för samma peng.
Men även ration testo/östro är att ta i beaktning, dock gör ju en ai kanske inte så värst mycket åt just det, utan proviron el liknande kan vara ett lämpligare alternativ.

Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Nån som upplever det väldigt annorlunda och skjuta med mindre sprutor?

Har bytt från 5ml till 2.5ml sprutor och de är helt anorlunda... Oljan ba glider in nu, och så fort jag ska aspirera kommer de bubblor.

På 5ml va ja vungen att ta i för kung o fosterland för de skulle komma bubblor när ja aspirera, samma sak när ja tröck in oljan, tvungen att ta i.

Mvh

En 5ml-pump fylld med 2ml olja ger mer luft i pumpen vilket kan komprimeras/expanderas enklare än olja. Således får du ett mer direkt svar i tryckandet på kolven om pumpen är helfylld. Physics brothaman.

Mvh
Citera
2015-03-15, 00:23
Medlem
Första gången ja satte blev de i låret... Hela knäskålen svullnade upp nån dag efter i fick smärta i hela låret förutom injectstället.
Kunde knappt gå på en vecka, redigt skumt ;p
Citera
2015-03-15, 02:21
Medlem
Tjena vad säger ni om en kur test-e 250mg e5d på 10 v. för en nybörjare? Front på 500mg 2 första sticken.

Vid känningar är det bättre att sänka 160 mg novla dag ett och sedan 20 mg kuren ut och pct eller ska ja köra på 40-60 mg till känningarna slutat och fortsätta på 20 efter det?

Sen undrar jag om det är nödvändigt med hcg vid så låg dos (för o va på säkra sidan kanske?) eller räcker med gott o väl med endast nolvan?

fyller 21 om 2 månader 185 cm 90 pannor bf gissar jag på runt 25 % vill åt välmåendet lika väl som gainsen!

Tacksam för feedback!
Citera
2015-03-15, 04:14
Medlem
Hej alla! Jag har gått på testo e 250 mg. e5d i drygt 3 månader samt dianabol 25 mg./dygn (första veckan 50 mg.) i cirka 40 dagar.

Under denna tid har mitt testosteron gått från 24 nmol/L till 46 nmol/L. Är detta en förväntad ökning eller borde det skilja mer?
Citera
2015-03-15, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Hej alla! Jag har gått på testo e 250 mg. e5d i drygt 3 månader samt dianabol 25 mg./dygn (första veckan 50 mg.) i cirka 40 dagar.

Under denna tid har mitt testosteron gått från 24 nmol/L till 46 nmol/L. Är detta en förväntad ökning eller borde det skilja mer?

24 innan kur och 49 under kur?
Höj dosen!

Fan ja låg nere på 8nmol efter ja slängt i mig dbol i en vecka en gång som ja reagerade dö konstigt på.
Blir dom knte trötta på att du vill kolla ditt testo hela tiden hehe
Citera
2015-03-15, 08:56
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:

Har bytt från 5ml till 2.5ml sprutor och de är helt anorlunda... Oljan ba glider in nu, och så fort jag ska aspirera kommer de bubblor.

På 5ml va ja vungen att ta i för kung o fosterland för de skulle komma bubblor när ja aspirera, samma sak när ja tröck in oljan, tvungen att ta i.

Mvh

Kommer det bubblor när du aspirerar drar du för hårt, det är pumpen som läcker. Det är knappast från benet. Dra bara lite lätt, om du sitter i ett kärl lär det vara lätt att dra. Jag fattar inte var folk har fått detta ifrån, du är ju inte direkt ensam om det...
Citera
2015-03-15, 08:59
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeBow
Tjena vad säger ni om en kur test-e 250mg e5d på 10 v. för en nybörjare? Front på 500mg 2 första sticken.

Vid känningar är det bättre att sänka 160 mg novla dag ett och sedan 20 mg kuren ut och pct eller ska ja köra på 40-60 mg till känningarna slutat och fortsätta på 20 efter det?

Sen undrar jag om det är nödvändigt med hcg vid så låg dos (för o va på säkra sidan kanske?) eller räcker med gott o väl med endast nolvan?

fyller 21 om 2 månader 185 cm 90 pannor bf gissar jag på runt 25 % vill åt välmåendet lika väl som gainsen!

Tacksam för feedback!

Spara nolvan till efteråt och ha ardex redo ifall du får känningar. Du behöver inte hcg på den kuren, och du bör inte fronta.
Citera
2015-03-15, 10:24
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
24 innan kur och 49 under kur?
Höj dosen!

Fan ja låg nere på 8nmol efter ja slängt i mig dbol i en vecka en gång som ja reagerade dö konstigt på.
Blir dom knte trötta på att du vill kolla ditt testo hela tiden hehe

Att ta kurar-tips från en kille som inte ens kan räkna ut sin egna veckodos känns kanske inte som en superbra idé.

Mvh
Citera
2015-03-15, 12:21
Medlem
bad-boys avatar
Citat:

Mvh

Mindre area på kolven ger mer tryck per kvadratmillimeter.
Jag har så mycket ärrbildning i någon muskel att det kan va nästintill omöjligt att få in olja med en 5cc pump och blå nål....
Citera
2015-03-15, 12:22
Medlem
Hur gör majoriteten när ni sticker? Byter ni ställe/ben helt? Stuckit mig i högra skinkan, kan jag lika gärna fortsätta där eller skall jag byta till den vänstra? Fortfarande lite smått öm men inget jag direkt lider av, tänker så att man vänjer området till injektionerna
Citera
2015-03-15, 12:27
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Du har rätt i att man inte behöver en ai till prepp som inte aromatiserar. Men har man hög känslighet för gyno bör man definitivt gardera sig med en ai just för att anavar t.ex. inte helt ovanligt kan "ersättas" med dbol eller annat för samma peng.
Men även ration testo/östro är att ta i beaktning, dock gör ju en ai kanske inte så värst mycket åt just det, utan proviron el liknande kan vara ett lämpligare alternativ.

Mvh

Fattar poängen med AI på högaromatiserande steroider likt testo/d-bol etc men många glömmer att vid brukande av lågandrogena prepparat likt anavar kan högandrogen aktivitet från tex Proviron göra underverk...
Senast redigerad av bad-boy 2015-03-15 kl. 12:29.
Citera
2015-03-15, 13:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TestoFrukost
Hur gör majoriteten när ni sticker? Byter ni ställe/ben helt? Stuckit mig i högra skinkan, kan jag lika gärna fortsätta där eller skall jag byta till den vänstra? Fortfarande lite smått öm men inget jag direkt lider av, tänker så att man vänjer området till injektionerna

Sticker du ofta eller länge kan det vara på sin plats att rotera. Under högsäsong roterar jag mellan axlar, lår, skinka, vänster och höger för att slippa ärrvävnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in