2015-03-15, 02:45
Medlem
Åklagaren häktade bröderna för mobil. Sanolikafall typ. Men de hände verkligen trippelmord. Vad ska man säga då. Han sov sin tjej hur mobilen va platset då. Ingen vet riktiga tiden när de va. Om man har bevis vilket tid de hände alt gissning.
Citera
2015-03-15, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
det har påtalats i tråden att har snackats om 3 kilo kokain saknas, därav tesen. Om en Colombian/edit alternativt alban/ mördade tre var det väl ingen vän till någon av de nu kända i tråden skulle jag kunna tänka mig.

Tror du på denna tes och i så fall varför?
Citera
2015-03-15, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Vad menar du jag skrev bara vad jag trodde om en teori. Tror du att MG var offer eller?
Varför säger hans brud att han var hemma då
Bara trams i dina inlägg

Ja,varför är tonårstjejer lojala mot sina kriminella pojkvänner?
Vad riskerar de om de säger sanningen?
Är de verkligen så blåsta som man får intrycket av? svar ja,och det är tragiskt i sig.
Nu hyllas de döda på facebook och i andra medier,de är/var änglar,bullshit,,,,

Ingen förtjänar att bli mördad,men sanningen är att dessa killar har valt ett kriminellt liv,och då utsätter man sig för risker.
De var heller inte några änglar då de levde,varken BO eller MGM,de har flera domar på sig.Vilken normalt fungerande människa skulle vara med i ett stort gäng,och svårt misshandla några få killar?

Varför kan inte de här unga,trasiga tjejerna se igenom de här lika trasiga killarna som lever på bidrag och fixar pengar genom inbrott,droger mm?
Skryter gör de också och vill skaffa "respekt",ett ord som är totalt missbrukat idag.
Riktig respekt skulle de få om de pluggade eller hade ett arbete och var ärliga och hederliga.

Vresrosen,försökte kopiera ett bra inlägg från dig,men lyckades inte.
Tror att det blir svårt att hålla någon "större nivå" på denna tråd.
Citera
2015-03-15, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Huvudet är inte övertäckt utan inslutet för att skydda bevis han är Raw och de sköt honom i pannan

ET var i bilen

http://www.expressen.se/gt/uppgifter-de-skots-med-skott-i-huvudet/

Jag hörde att ET blev skjuten med 13 skott, kan någon bekräfta?
Citera
2015-03-15, 03:03
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Tror du på denna tes och i så fall varför?
Det är en tes. Så länge den inte är motbevisad är den fortfarande en tes. Det var genom teser Assangetråden benades ut till konsensus i tråden.

Kalla mig gärna motvallskärring.

Edit. tesen verkar inte osannolik.
Senast redigerad av wtfuk 2015-03-15 kl. 03:08.
Citera
2015-03-15, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Är de verkligen så blåsta som man får intrycket av? svar ja,och det är tragiskt i sig.

Ingen förtjänar att bli mördad,men sanningen är att dessa killar har valt ett kriminellt liv,och då utsätter man sig för risker.
De var heller inte några änglar då de levde,varken BO eller MGM,de har flera domar på sig.Vilken normalt fungerande människa skulle vara med i ett stort gäng,och svårt misshandla några få killar?

Varför kan inte de här unga,trasiga tjejerna se igenom de här lika trasiga killarna som lever på bidrag och fixar pengar genom inbrott,droger mm?
Skryter gör de också och vill skaffa "respekt",ett ord som är totalt missbrukat idag.
Riktig respekt skulle de få om de pluggade eller hade ett arbete och var ärliga och hederliga.

Vet inte riktigt varför jag blev citerad så jag hoppas du inte har missförstått mig eller något för jag har redan berört tjejens "sovande" alibi tidigare i tråden
Citera
2015-03-15, 03:10
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa

Jag reagerade också på det där när en flickvän gick ut och kallade BO "min ängel". Innan det kommit ut att de var kriminella. "Min ängel" brukar det stå när små barn avlidit.
Citera
2015-03-15, 03:18
Medlem
http://www.expressen.se/gt/uppgifter-de-skots-med-skott-i-huvudet/

Enligt artikeln ska ET ha gjort våldsamt motstånd, det borde öka sannolikheten för att det ska gå att knyta dna eller rivmärken till mgm.
Citera
2015-03-15, 03:23
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Det är svårt att förstå ditt föregående inlägg och vad du är ute efter för sammanfattning. Och man kan nog också undra vad du vill med ditt inlägg då du tom argumenterar indirekt emot dig själv. Och gällande våldsbrott vän mot vän har det redan varit uppe i tråden med källor och statistik. Känns som du bara vill ha bra en sammanfattning och trackar mig. Men det hade varit bättre om du varit schysst och frågat istället om en sammanfattning för när någon är otrevlig tappar man lusten Varför skulle någon lägga tid på att sitta och skriva en sammanfattning till någon som inte ens är schysst
1. Det beror på att du är nittitalist
2. Sammanfatning betyder sammanfattning. endast fakta rakt upp och ner inget tyckande eller ifyllande mellan fakta
3. Statistik gäller inte i ett enskilt ärende
4 Ja, jag trackar dig för att du är nittitalist.
5. Alla andra än mig skulle uppskatta en riktigt bra sammanfattning

Istället för att baxa in inlägg under två dagar så vore det trevligt om du kunde göra en sammanfattning, sedan kommer tråden att göra små korrektioner. Efter det så hamnar sammanfattningen i TS så slipper tråden en jävla massa blaj!

mvh/wtfuk

Edit. Sätt upp en tidslinje så blir det lättare du är välkommen att ställa frågor i pm
Senast redigerad av wtfuk 2015-03-15 kl. 03:33.
Citera
2015-03-15, 03:32
Medlem
Nod2013s avatar
Tror ni att vi kommer få tillgång till bilder på offren när FUB kommer ut?
Citera
2015-03-15, 03:34
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nod2013
Tror ni att vi kommer få tillgång till bilder på offren när FUB kommer ut?
Nej. efter Elin Krantz kommer det inte att ske
Citera
2015-03-15, 03:39
Moderator
Pentyls avatar
Låt mig påminna:
Vill man tjatta så kan man ansluta till någon chat.
Vill man tjafsa så gör man det på chatten.
Vill man käfta internt så gör man det i pm eller på någon chat.

Vill man diskutera något genom att tillföra ord med något visst minimimått av läsvärde, då kan man göra det här. Detta är ett forum, inte en community för inbördes svammel där man söker ta den intellektuella hedern av varandra. Det gör så många så bra alldeles på egen hand så det behövs liksom ingen hjälp med det och det är helt ointressant ur ett läsarperspektiv.

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in