2015-03-14, 12:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Det var något i mitt inlägg du inte förstod... Man kan få gyno UTAN att använda aromatiserande prepp. SÅ jag tycker inte det är så konstigt att folk for gyno av anavar eller winnar.

Mvh

Jag förstår allt men mer än hälften av brädan gör det inte, surgubbe.
Citera
2015-03-14, 12:32
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Man kan knulla tjejer utan kondom på magaluf utan att få några problem om man har turen med sig. Finns folk som uppenbarligen fått gyno av var-only (HG dessutom). En kompis fick gyno från winstrol HG, otroligt i mina ögon givetvis.

Hg var o Win? Nämn gärna tillverkarna!!!
Citera
2015-03-14, 14:44
Medlem
Efter en 12 veckors kur med testo C 400mg e4d, och oxar 50 mg med start 2 veckor innan sista sticket och ett avslut 2 veckor efter sista sticket, känner jag mig inte ett dugg avstängd eller något annat.

Har gått över 2,5 veckor sen pct startade. Bollarna är tillbaka, är glad. Trodde det skulle vara jobbigare, men mår prima.

Trycket har släppt och styrkan är inte som när jag var på men det är inget märkvärdigt.

Hur snabbt återhämtar man sig?

Känns precis som man kände sig när man var ren innan man började kuren.

Är det möjligt att vissa återhämtar sig snabbare än andra?
Citera
2015-03-14, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buskas
Efter en 12 veckors kur med testo C 400mg e4d, och oxar 50 mg med start 2 veckor innan sista sticket och ett avslut 2 veckor efter sista sticket, känner jag mig inte ett dugg avstängd eller något annat.

Har gått över 2,5 veckor sen pct startade. Bollarna är tillbaka, är glad. Trodde det skulle vara jobbigare, men mår prima.

Trycket har släppt och styrkan är inte som när jag var på men det är inget märkvärdigt.

Hur snabbt återhämtar man sig?

Känns precis som man kände sig när man var ren innan man började kuren.

Är det möjligt att vissa återhämtar sig snabbare än andra?

Testot har inte lämnat kroppen helt än. Ge det 2 veckor till så får du se. Men klart kan vissa återhämta sig snabbare men tror inte du har kommit till återhämtningsfasen än.

Mvh
Citera
2015-03-14, 16:03
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Högt östrogen handlar inte bara om att undvika gyno. Gör om gör rätt.

Och när börja Anavar/Oxandrolone aromatisera till östrogen?

Du snackar i nattmössan...

Dock hade jag personligen tagit 25mg Proviron på en sån kur för att få lite högandrogen aktivitet i kroppen vilket också motverkar gyno till viss del.
Senast redigerad av bad-boy 2015-03-14 kl. 16:05.
Citera
2015-03-14, 16:56
Medlem
Blir att beställa något anti östrogen propp, frågan är vad jag bör ta till mina ANAVAR?
Tycker ni jag ska ta det varje dag?
Har kollat runt på lite sidor och finns ju hur mycket som helst att välja på.
Citera
2015-03-14, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulligUggla
Blir att beställa något anti östrogen propp, frågan är vad jag bör ta till mina ANAVAR?
Tycker ni jag ska ta det varje dag?
Har kollat runt på lite sidor och finns ju hur mycket som helst att välja på.
Att köra en anti östrogen på en steroid som inte aromatiserar till östrogen, okej men käka det du kör varje dag ett par mg så är du helgarderad
Citera
2015-03-14, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Att köra en anti östrogen på en steroid som inte aromatiserar till östrogen, okej men käka det du kör varje dag ett par mg så är du helgarderad

Det där var väl ändå moget skrivet. Han kan klara sig gott på 0.25 två gånger i veckan utan att märka någon skillnad i sitt välmående. Som sagt, knulla utan kondom kan man göra men förr eller senare åker man på sanningen och då är det inte kul.
Citera
2015-03-14, 21:10
Medlem
Citat:
Det där var väl ändå moget skrivet. Han kan klara sig gott på 0.25 två gånger i veckan utan att märka någon skillnad i sitt välmående. Som sagt, knulla utan kondom kan man göra men förr eller senare åker man på sanningen och då är det inte kul.
Kanske inte men känns dumt med Arimidex till var som sagt, men har sätt att du är en stor förespråkare av AI fortsätt med det du
Citera
2015-03-14, 21:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Kanske inte men känns dumt med Arimidex till var som sagt, men har sätt att du är en stor förespråkare av AI fortsätt med det du

Japp alla mina klienter använder AI och har aldrig några problem, billiga försäkringar har guld i mun. Du om någon borde ju veta att mycket av den anavar vi ser på marknaden är något helt annat....
Citera
2015-03-14, 21:47
Medlem
Nån som upplever det väldigt annorlunda och skjuta med mindre sprutor?

Har bytt från 5ml till 2.5ml sprutor och de är helt anorlunda... Oljan ba glider in nu, och så fort jag ska aspirera kommer de bubblor.

På 5ml va ja vungen att ta i för kung o fosterland för de skulle komma bubblor när ja aspirera, samma sak när ja tröck in oljan, tvungen att ta i.

Mvh
Citera
2015-03-14, 22:15
Medlem
Kombination av nervositet och första sticket skulle jag gissa på.
Om jag minns rätt fick jag rätt ont första gången jag tog inject, gick lättare varje stick tills det tillslut gick smärtfritt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in